Buscar neste blog

22 de maio de 2011

O BNG decidirá o próximo alcalde da Arousa

Resultados eleccións municipais 2011. Fonte: Mir

[Redacción] O Partido Popular vén de converterse no gañador das eleccións municipais 2011, ao resultar a lista máis votada, con 1.573 votos. O PSOE perdeu a maioría absoluta da que gozou nos últimos catro anos e quedou empatado en número de concelleiros co Partido Popular. Así, será o BNG, co seu único concelleiro, quen decida, mediante os pactos, quen será o próximo alcalde da Illa de Arousa.

Evolución do voto nas eleccións municipais da Illa de Arousa

177 comentarios:

  1. Esperemos, que o BNG, con honradez e sentido común, aposte pola forza que foi mais votada. A Illa pideo a voces.

    ResponderEliminar
  2. Unha cousa e o que desexes , e outra cousa e a honradez e o sentido comun.

    ResponderEliminar
  3. Si si sentido comun pero eu son de esquerdas e o Psoe por moito que me gustara que gañase merecia un escarmento!!

    ResponderEliminar
  4. Victoria agridulce para o PP, gañaron cunha maioria bastante grande pero non gobernaran. O que queda claro e o pau que levaron os socialistas, que non so perderon a maioria absoluta senon que estuveron a moi pouquiños votos de perdela alcaldia.
    Espero que esto os invite a reflexión ainda que o dubido moito.

    ResponderEliminar
  5. que puto asco dades votando sempre a o PP ou o PSOE. voulle prender lume a o pueblo

    ResponderEliminar
  6. que non estan tan seguros ios do psoe de q1ue van gobernar que non creo que os do bng se vendan, se o fan perden os poucos votos que tenn diso estou seguro. fala un votante do bng e esta ckaro que se vos vendedes a uns ou a outros o meu voto e de outra moita xente non o levaredes nas proximas candidaturas tanto a niver municipal autonomico provincial e en elccions nacionais!! eu o que opino e que ten que gobernar o partido con mais votos que é o pp ainda que os considere un pouco fachas pero opino que os do PP deben levar un voto de confianza para que asi o bng non perda votos porke se vos vendedes anto a un coma os outros ides perder votos e o mellor e que non pactedes con ninguen que governe o partido mais votado!! Un saudo especialmente para os de bng e os paraben para os populares ainda que em considere esquerdista total e os do psoe a ver se aprendedes que nion sempre vos vai sacar as castañas do lume o bng e qas maiorias absolutas ocorren aqui na illa con moi poyuca recuencia!!!

    ResponderEliminar
  7. E que pasaría se o concelleiro do pp empadroase ao seu fillo na Arousa, e se elixisen 13 concelleiros e non 11?

    Pois... que o pp tería maioría absoluta con 7, 5 o psoe e 1 o bng.

    Que putada!

    ResponderEliminar
  8. moi ben 6 estou contioigo co meu voto que tp contennas proximas os do bng se se alian os ouns ou aos outros!! FORZA BNG

    ResponderEliminar
  9. comentario numero #6 vouche decir unha revolucionaria técnica de escritura: PUNTOS!!!!!

    ResponderEliminar
  10. procurareino pra proximq................................................................

    ResponderEliminar
  11. Carlos,non te cases con ninguén

    ResponderEliminar
  12. Non podo estar mais de acordo 11!!!

    ResponderEliminar
  13. Agora vai resultar que todos votastes bng. Ide por aí.

    ResponderEliminar
  14. non , son comentarios de pperos para facer creer que os votos de esquerdas teñen que poñer a un alcalde de dereitas.

    este blog cos comentarios anonimos non ten ningunha credibilidade.

    ResponderEliminar
  15. bueno eu si fora carlos,pediria a concejalia de cultura e servicios sociales,e naturalmente cartos para xestionalas,pero moito me temo que a direccion nacional,lle bay decir que tu ru ru.
    esta seria a forma de facer politica construtiva e de que o bng,medrase politicamente,pero,¿tera carliños bemoles para opoñerse a direcion nacional do bng ?

    ResponderEliminar
  16. E se o bng gobernase co pp sería bipartito? Sempre vos quedará Vilanova.

    ResponderEliminar
  17. Animo BNG, animo SOE, xuntos máis fortes. En pontevedra gobernara o BNG gracias ao SOE, e na Arousa gobernara o SOE gracias ao BNG, xa o fixemos no 2003, e nadie nos retirou o voto, ao contrario, nas eleccions segintes subimos 190 votos máis, animo chavales!. Un xubilado.

    ResponderEliminar
  18. Para que os votos do BNG se vexan reflejados na arousa debe pactar como e normal con un partido que se acerque mais as suas ideas como e o PSOE. Deste xeito os votantes do BNG verán que os seis votos forma. Parte do goberno. Aliarse ca dereita e traicionar os principios nacionalistas de raíz.
    Por ultimo señores do PP deixade de quentar e de coaccionar a xente.

    ResponderEliminar
  19. Juan Jose ten que ser o alcalde, como decideu a xente do pobo. Despois nas negociacions deles na alcaldia, que se voten a favor ou encontra os concejales uns dos outros como queiran nas proposicions do alcalde (PP)pa sacar a Illa adiante, asi e como ten que ser. Eso do BNG xuntarse de antemano co PSOE, invalida a voto democratico da xente, eu un roubo, chamese como se chame, e non ten nada de democracia.

    ResponderEliminar
  20. Si o BNG quer subirse por encima das barbas dos votantes, hay que salir a calle en protesta. queremos cambio, e queremolo ahora. a Arousa falou ben claro.

    ResponderEliminar
  21. Doeme o retroceso falando en xeral que sufriu o Bloque, aínda que ahí segue en Pontevedra inalcanzable e na Arousa vai facer valer toda a sua forza. Temos que estar o 101% con Carlos.

    ResponderEliminar
  22. que o PSOE se acerca as ideas do BNG ???? enton si que estamos jodidos de verda.O que podían facer era unha coalición o pp e o psoe eses si que acercan moito na sua maneira de facer política ademais terian unha grande mayoría.
    Para a miña opinión o BNG non deveria aliarse con ningen e teria durante 4 anos o poder de decidir si o que se vay facer e bo para a illa ou non.
    Si o BNG quere coller forza na illa esta e a ocasión.

    ResponderEliminar
  23. Eu digo que o b.n.g. debería de apostar por axudar a levantar a illa dende todo-los flancos porque xa sabemos todos que o p.p. "quere" pero feijoo non quere á milla e louzan quere a illa pa sua propia interese entón só nos queda seguir axudando ó p.s.o.e. porque sen axudas bastante fixo o alcalde que temos, e non nos olvidemos que o que o p.p. leva dicindo uns dias pa acá de todo o que non fixo o p.s.o.e. e por culpa dos do p.p. por facer politica incuberta e que digan quen lles dou a informacion do colegio ós p.p.eros porque si a xente souvese todo o que algúns sabemos axudandolles os do p.p. xa veríasdes como non sacarían nin a metade por iso digo que é moi bonito falar de coalicion pero CARLOS ti fai o que teñas que facer e unete a quen queiras , eso si mira ben o que fai o p.p. fora da illa e o p.s.o.e. na illa e decide quen merece algo " si alguen o merece". porque o de roubar daselle ben a todos pero a uns mais que a outros porque " queren"

    ResponderEliminar
  24. E o momento de un cambio pa Illa. Hay que deixarse de izquierdas e dereitas e mirar por o ben de todos. A mostra xa a temos que as cousas non se fixeron de todo ben co PSOE. O BNG tendo o poder que ten ahora deberia apostar por un cambio e ir co que el pensa que pode conjuntamente con el ofrecerlle a millor oportunidad pa todos os veciños da Illa. Total que temos que perder? Si o PP co apollo do BNG faino mal, en 4 anos hay oportunidad pa votar outra vez. Ou si o BNG ve que co PP non vai a cousa adiante, sempre lle pode retirar o apollo. Animo Carlos, aposta polo cambio e fai o millor pa Illa.

    ResponderEliminar
  25. VERJONSA VOS DEBERIA DE DAR OS DO PP. PEDIR AXUDA O BNG. Pedir axuda a os nacionalistas, esa lacra que o PP que exterminar.
    O pobo falou claro, si si, falou, de momneto un goberno de dereitas na illa NO.

    ResponderEliminar
  26. Seguides en campaña PP, intentando coaccionar o BNG, e historicamente e polo ben do botante maioritario BNG e PSOE de momento son a maioria. Deben gobernar xuntos.

    ResponderEliminar
  27. Aclaro que non teño nada en contra do PP da Illa, sen embargo o censo da localidade está en 4.190 votantes... si 1573 votan ao PP non supón o 46,76%, sinón que so contan coa confianza de aprox. o 34% da poboación arosano censada...
    Ao #19: mellor de democracia non falamos, sinón que alguén me explique porque o BNG necesita mais votos que o PSOE ou PP para xuntar un conselleiro, a democracia non consistía que os votos de tódolos cidadán contan por igual??

    ResponderEliminar
  28. #19 mais da metade do pobo non votou a juan josé. eso significa que mais da metade non o quere, eso decideu. non trasgiverses a información como facedes todos os do PP.

    ResponderEliminar
  29. 28, si más da metado non votou a Juan José, qué dicir dos outros.
    Juan José gañou as eleccións,iso chámase democracia. Se non o sabes aceptar, recoñece que o teu é outro tipo de réxime. Pode ser que Stalin ou mesmo Franco, sí Franco, encaixe más na tua mentalidade estreita na que a democracia é unha cousa que está moi ben solo no caso de que che beneficie e se che ven ben.

    ResponderEliminar
  30. non creo que o de trasgiversar sea cousa solo dos do PP... depende do color do cristal das gafas coas que se mire (vermello ou azul). Hai que saber encaixar as derrotas... e o sistema electoral actual favorece ao PP nas ultimas urnas!

    ResponderEliminar
  31. eu digo que esta claro o que hai pese a quen lle pese... a realidade esta ahi...ganou o pp...sentimolo moito, pero e o que hai... que coma sempre hai por donde liar a perdiz para que non goberne, esta claro... pero eu estou cos que din que a Arousa esta pedindo un cambio a gritos!! e hai que darlle a oportunidade a xente para ver o que poden facer no poder, o fin e o cabo, en 4 anos se pode volver a cambiar...

    ResponderEliminar
  32. #29 o de que a democracia solo está ben cand che favorece tamén é aplicable para ti mesmo... pero eso non é democracia!

    ResponderEliminar
  33. 31, iso é o bo da democracia.
    O pobo escolle, o pobo quita e o pobo pon (e se así o entende pode volver a poñer aos que quitou antes).

    A magoa é que moitos non o entendan, e que o seu carácter democrático só apareza cando as cousas van polo seu camiño ou lles benefician.

    ResponderEliminar
  34. 32, non entendes nada pobre home

    ResponderEliminar
  35. A mágoa é, e seguirá sendo, que os que non somos nin vermellos nin azuis e só queremos o mellor para a Illa teñamos que aceptar a vosa absurda pelexa

    ResponderEliminar
  36. Ah, será que os vermellos e os azuis non queren o mellor para a Illa. O 90% do pobo non quere o mellor para a Illa.
    Delirante.

    ResponderEliminar
  37. Nese 90% van tamén os do psoe?

    ResponderEliminar
  38. #36
    mira os datos: entre votos en blanco, nulos e abstensións fan casi o 20% dos 4 mil e pico censados

    ResponderEliminar
  39. "democracia é unha cousa que está moi ben solo no caso de que che beneficie e se che ven ben"

    #29 acabas de responderte ti soliño

    ResponderEliminar
  40. Non teño moi claro de q todos sepades o q é a democracia, as coalicións son totalmente xustas porque así represéntase á maioria do pobo. Se gracias ó BNG goberna o PP na Illa estarase retratando como un partido dereitista, non vos enganedes. Se isto sucede q non veñan a decirnos q están á esquerda do PSOE, MENTIRA!!!!

    ResponderEliminar
  41. Algo terán que ofrecer pp e psoe para que o bloque lles de o seu apoio. Por exemplo, revisar a aplicación do pol na Arousa, as axudas ás mariscadoras xubiladas, finalizar o porto, as taxas dos bateeiros... e o psoe? un cambio de talante que me da a min que pasa por un cambio de persoas. Igual é máis produtivo falar disto e non do que é mais ou menos democrático. O outro é un quítate ti que me poño eu.

    ResponderEliminar
  42. Agora o PP fai campaña para xuntarse o BNG! Pero ese non era un dos partidos que romperían España, si Franquito levantara a cabeza! Que se dediquen a traballar legalmente, e que deixen de buscar peleas no pueblo. A maioría dos votos é o que da a Alcaldía, nin máis nin menos! Psoe e Bng teñen máis votos, ou non? Fora corruptos, ladróns e tránsfugas!

    ResponderEliminar
  43. 41, o Pol (de Feijoo, que ía acabar co paro en 45 días, e subiu) está denunciado polo PSOE ante a Xustiza. Ás axudas ás mariscadoras e o canon ós bateeiros, quen o fixo, ah! a Xunta do PP, e o Psoe denunciouno públicamente. Se o porto non está rematado é polas trabas do PP. Vamos´que non nos laven a cabeza, o que é é!!! Que deixen de mentirnos e a verdade que si que é máis productivo falar disto.

    ResponderEliminar
  44. Alguns queren tapar o batacazo do Psoe que entre os que non votaron e nulos. Hai que saber perder e pagar polas mentiras e a campaña penosa que fixeron. O pp gañou con case 47 de cada 100 votos, un gran resultado para eles (pasou de perder as anteriores por 282 votos a gañalas por 252, cando o Bng so perdeu media ducia de votos).
    O alcalde si tivera algo de honradez politica deberia dimitir, e Carlos o home xa fara o que el crea ca sua acta, ojala o mellor para o pobo, e cando eso ocurra debemos aceptalo con normalidade democratica. Eu non sei o que fara ainda que creo que apoiara o PSOE cando en catro anos nin pa el miraron, pero si o fai respetareino como se fai o contrario, con normalidade e sin follons.

    ResponderEliminar
  45. #44 tapar?
    a victoria do PP é irreal. Que o psoe ten un batacazo esta claro. quere moito que decir que os votos do BNG veñan do psoe, non so por ser de esquerdas, se non porque reflexionan. mentres que a dereita esta unida con superjlú.
    Votantes zombis sen cerebro votan PP. ou igual os levan eles mesmos como fan en outros municipios coa xente maior.
    Os votos nulos+en branco+abstención seguramente sexan os que mais reflexionaron cousa que dudo do PP

    ResponderEliminar
  46. Sin follons... Ojalá, ainda que o dudo tanto... Moito fanático na Arousa. Carliños, non te vendas amijo, non te vendas. Tes aquí a tua oportunidade de ter palabra neste concello. Ánimo. Xa tuvestes o meu voto, e agora, terás o meu apoio se non te vendes por unha concejalía. Así, formarás parte de todas, porque serás ti quen desida o que vai a ser do noso pueblo.

    ResponderEliminar
  47. eu volvo a opinar, son o do comentario 23 e digo que si o p.p. está a pedirlle axuda o b.n.g. ö partido que nunca queren con eles por nacionalistas ¿que caralo fan aqui? que todos sabemos quenes son os do p.p. e sempre se arriman ó arbol que mellor lles da sombra, que lle pregunten ós do cabodeiro ¿si lles valeu dalgo ir có p.p.? e que dicir das casas que se ivan facer ¿quen é costas? ¿que pasou con proteccion civil? e ¿quenes están metidas nos empleos que dou louzan? en fin e despois pedian esplicacions dos empregos da illa. hay hay hay e mellor que carlos se poña a recapacitar en todos os aspectos desta lexislatura e na que xa estibo en coalicion e que pense que o cambio aino que dar na xunta e oumillor en madrid pero na arousa se hay cambio.... imos ir a pedir ó banco.

    ResponderEliminar
  48. Dirixome os votantes blancos e os que se abstuberon. BURROS. a unica oportunidade e farramenta que tendes pa facervos oir, e non votades. pa eso xa hay as dictaduras.

    ResponderEliminar
  49. 27 e 28, a vosa sabiduria deixame sin palabras.

    ResponderEliminar
  50. #49 a que si. é acojonante que chejemos a pensar. recoméndocho, non doe por se eso é o que che da medo
    #48 mañan fajome outra non te preocupes. coctel molotov tamén o teño e xa que me dis que teño que usar o que hai pois usareino

    ResponderEliminar
  51. creo que na illa non ai siglas nin colores solo uns beciños que queren o mellor para o seu pobo,ou creedes que o psoe da illa representa a filosofia do que din ser seu partido?

    ResponderEliminar
  52. Os vesiños da Arousa son libres, pensan libremente e deciden libremente, non son esclavos de ninguén. Non manipuledes o sentir xeral co que a vos vos gustaría. Que os vosos desexos non se confundan cos desexos da maioría. Sentido común.

    ResponderEliminar
  53. DEMOCRACIA?????? Buf............ Creo que por moi dura que sea a frase..... A FORZA POLÍTICA MÁIS VOTADA NA ILLA FOI O PP!!!!! Vese que non a todo a mundo lle gusta esta frase, ou que o que realmente lle gusta a algúns é darlle volta a todo o que se di........TRAMPÓNS, INSTIGADORES, ESTADES MALMETENDO SEMPRE ENTRE OS PROPIOS VECIÑOS, o peor de todo é que van de PROGRES, DEMÓCRATAS E DANDO CLASES DE SOCIALISMO??? A TODO O QUE SE PRESENTE POR DIANTE.

    Deixade por unha vez na vosa vida, que o pobo sexa soberano e aceptade a derrota (porque independientemente da alternativa do BNG 433 votos, son 1500 PP e 1300 o PSOE), non queirades impoñervos ó precio que sexa, presionando a quen se poña por diante dos vosos intereses.... Como sempre se fixo en este pobo.

    O BNG deberá ser consecuente e razonable có seu voto, nel está darlle á Illa a alternativa do cambio, ou continuar sumisos outros 4 anos nunha Illa para e dos Sres. do PSOE.

    ResponderEliminar
  54. o comentario 53. QUE RAZON TES todos sabemos quen son e a arousa quere o cambio e que se vaian dunha vez

    ResponderEliminar
  55. xa se vé o que se impón a democracia do barullo poñendo pancartas e non deixar a liberta de descanso das persoas e dos nenos que despertades poñendo pancartas as 2 e media da mañán coma cando a inquisición que habia que andar a cara tapada estas eleccions triunfan neste pobo po-la falta de etica veciñal poñendose a parir uns ós outros empezando polo p.p. dos que teñen moito que calar e seguindo polos que se teñen que defender sabendo que dende a xunta lle teñen proxectos parados porque xa estaban rebisados polos anteriores asi que deixadevos de democracias e de carallos cada un votou e agora tocalle os politicos do pueblo de decidir o que é o millor pa todos e eles están no medio. e xa deixo de escribir neste blog son o mesmo do 23 e o 47. ahí queda eso.

    ResponderEliminar
  56. Que Carlos non se venda a ninguén,eu votei por el pa ser alcalde non para o Soe...si non é Carlos que sea o que máis votos ten pero non te vendas porque a xente deixará de confiar en no bloque... escoitei moitos comentarios de "non votes o bloque porque se vai xuntar co soe" e moita xente non votou polo bloque por ese mismo motivo ... e si ai tres partidos que sigan sendo tres..non dous si votamos o bloque votamos polo bloque non o papán de sempre que non fai nada..!! aniiimo carlos e pensao ben!!! si a xente do pueblo elixiu o pp será por algo...nn lle sakes as castañas do lume a alguén que promete e non fai...!

    ResponderEliminar
  57. 56# Alba, totalmente de acordo. Esa opcion é a mais xusta para este pobo. Mantendose indenpendente dos intereses tanto dun lado coma do outro. Porque dependendo das decisións a tomar ao final ten que ser consensuado polas tres forzas, tratase de que esto avance por enriba das cores. O demais? Ansias de manter o asiento de Alcalde.

    ResponderEliminar
  58. RESPOSTA Ó 54:
    Mima, que nerviosa anda a xente o PSOE, en algo vou de acordo contigo, neso de que parece a Inquisición, ou a República, mira ti cal é a diferencia entre uns e outros, si o PSOE estivera no lugar do PP, sobraría tempo para que A Illa estivese revolucionada dende onte as 9 da noite, mentres que neste caso o que houbo foi prudencia, e satisfacción polo resultado acadado....

    Coidado, porque ahora o "rollo" da democracia xa non nos gusta...que pena... a moitos outros síguenos parecendo a mellor ferramenta para facer valer os nosos dereitos (coas súas ventaxes e inconvintes).

    Desde logo que todos xa votamos e mostramos o noso desexo nas urnas... pero ainda nos queda un treito máis no camiño, coñecer o próximo alcaldable.... Deixemos que sin presións o BNG, decida odestino da Illa, para ben de uns ou de otros, pero esperemos que sexa para o ben de todos.

    Respecto ó BNG, creo que debe de buscar o modo de facer a súa propia política e quedar de xeito que a súa opinión se faga oir, persoalmente gustaríame que axudase á forza máis votada, a lograr o que ambos crean máis convinte para a Illa, Carlos e Juan poden facer algo bo por nos, dende unha política XUSTA, E LIMPA DE AMBOS, PARA TODOS

    ResponderEliminar
  59. 56 estou totalmente contigo,a ILLA quere o cambio, e si o BNG non tuvo mais votos,foi polos comenterios de que llos iva dar o PSOE. Espero que Carlos teña dous dedos de frente e quite a chuqui do sillón que xa ten moita cova.

    ResponderEliminar
  60. carlos si nn te xuntas a eles.. pa dentro de 4 anos vas ter moitos mais votos verás... SODES INDEPENDIENTES NON O OLVIDES

    ResponderEliminar
  61. O día de votar xa pasou, agora estamos no 5-5-1. Unha pena que non houbese 13 concelleiros a repartir. O pp tería maioría absoluta con 7. Algunha estase tirando dos pelos.

    ResponderEliminar
  62. ainda recordo cando os de dereitas viñan a pedraserrada gritando a prenderlle lume as os de izquierdas

    ResponderEliminar
  63. Coalicion ten tanto sentido, como si no futbol, o Depor lle de seus puntos o Madrid, pa que quede o Madrid campeon de liga, e deixe o Depor quedarse na primeira. Non ten sentido ou si.

    ResponderEliminar
  64. #63 totalmente dacordo

    e non ten sentido que lle prendan lume a pelota e cando marquen joles violen unha cabra.

    ResponderEliminar
  65. Eu creo que onte vendo os resultados a xente do pueblo falou, e xa dixeron o que querian, e querese UN CAMBIO!
    E nn falsas promesas, e claro ahora toca rayarlle a cabesa o do BNG, para que siga co PSOE.
    Pois non señor, o pueblo falou e xa dixeron a qen querian gobernando!.

    ResponderEliminar
  66. O BNG non debería apoyar o PSOE, xa que Carlos recoñeceu abertamente nos medios de comunicación as puñaladas e os incumprimentos das suas demandas que cometeu o PSOE na anterior alianza.
    Ademáis é necesario democratizar o Concello tal e como o BNG dixo. Non creo que xuntándose a eles sea a mellor maneira de eliminar o sectarismo que ven sufrindo a xente deste pueblo durante varios anos.
    Carlos, sabes que o mellor para o pueblo non é unha alianza co PSOE, necesitamos un cambio e foi o que o pueblo reclamou a través das hurnas.

    ResponderEliminar
  67. falades como si Carlos estivera leendo esto

    ResponderEliminar
  68. Non vos chejou o cabo a caberna e andades dos nervios. Hai que ter pasiensia.

    ResponderEliminar
  69. Habra ideales de izquerdas e de dereitas, pero aparte dos ideales, as para min, os dous que mais se parecen en ideas pa Illa e Carlos e mais Juan Jose. O PSOE xa vemos as ideas que tuvo pa Illa, faroles e moitas promesas incumpridas. Ademais non fai mais falta que leer a entrevista a Carlos Otero en este mismo blog. Un partido que non o tuvo en conta para nada durante os ultimos anos, seria un error apoyalo ahora. Outra cousa sexa que teña a obliga de acatar as ordenes de mais arriba, pero sinceramente si eu tuvese que acatar ordenes e non ir co meu propio criterio dimito antes de deixarme pisar. Eu non dijo que se una o PP, si pode xojar as duas bandas para sacar milloras pa Illa pois millor. Tamen decir que e curiosa a nosa democracia, que un partido con un puñado de votos sea o que decida o destino.

    ResponderEliminar
  70. Eu non me creo que todos os que están intervindo como votantes do BNG o sexan. Mais ben penso que van disfrazados. Porque eu identifico ós votantes do Bloque como nacionalistas e progresistas e eses non o son. E por último gustaríame que me argumentaran si sería xusto que en Pontevedra gobernara o PP que sacou 17.244 votos ou o bloque que sacou 17.130?
    O PSOE sacou 5.803.
    Resultado en concelleiros:
    PP 11
    Bloque 11
    PSOE 3
    Grazas.

    ResponderEliminar
  71. Bastante traballo temos con mirar de arrejlarnos nós.

    ResponderEliminar
  72. O xusto en Pontevedra coma na Arousa é que goberne o candidato que obteña maior número de votos na investidura. E así en todo o estado. Ou cando pacta o psoe co pp en Euskadi non é xusto nin democrático? E non quero poñer máis exemplos. O pobo non lle deu a maioría absoluta a ninguén, así que a negociar. A ver se empezamos a falar do que imos facer nestes catro anos e nos deixamos de quítate ti que me poño eu.

    ResponderEliminar
  73. Psoe: FRACASO estrepitoso do Alcalde e o seu grupo
    PP: Gran resultado
    BNG: Mesmo resultado ainda que tera o poder que se merece.

    Eu creo que as urnas falaron claramente. Carlos como minimo debe pedir a cabeza do que pasou del en 8 anos. Agora son todos de esquerdas e antes non sabian quen era. Carlos si invistes a un socialista pide a cabeza do primeiro edil, o pobo pideuno e esta nas tuas mans.
    Cando o Bng foi con CIU e o PNV en Galeuscat, foi con dous partidos de dereitas, en Eukadi PP-PSE gobernan, en politica cada un ten que mirar polo que interesa en cada momento e non sexamos hipocritas de decir que Carlos non pode unirse o PP, fara o que el crea e vexa oportuno, ou senon acatara ordes de Santiago. Xa se vera. O que esta claro que o BATACAZO politico de Manel e estrepitoso (con verlle as caras non hai mais).

    ResponderEliminar
  74. Que se xunten todos po lo ben da illa

    ResponderEliminar
  75. Certamente o BNG da Illa ten o poder de decidir, pero tamén ten a responsabilidade de facelo, e non me parece nada doado.

    Na miña opnión non creo que caia na trampa da formula bipartita, nin co psoe nin co pp, acabamos de ver a abultada factura que pasan os bipartitos para a forza minoritaria.

    Paréceme que é unha persoa suficientemente sensata para encontrar un equilibrio entre o que é mellor para a Illa, o que é mellor para o BNG da Illa, o que é mellor para o BNG, e incluso o que é mellor para el mesmo.

    Xa veremos...

    ResponderEliminar
  76. A primeira medida que debería adoptar o PP da Illa sería en educación. Estou asustadiña cos insultos e a falta de respeto dende antes das eleccións por parte de ámbolos bandos, as campañas de desprestixio, a ausencia de sentido común...as faltas de ortografía neste blog(que non todas son pola moda de abreviar...) e as opinións falsamente imparciales q pretenden manipular ó lector e acaban por poñelo de mala ostia. Sodes uns cobardes os que vos escondedes detrás do anonimato para insultar e desprestixiar...
    AROUSA!!! abride os ollos! os radicalismos non son bos, as cousas non son brancas ou negras, hai matices q enriquecen todo o q nos rodea e acontece.
    Un pobo ben educado e respetuoso é un pobo rico, que avanza unido independientemente dos ideais políticos ou relixiosos de cada individuo. Somos un equipo que busca un fin: ser felices e vivir en paz! e para iso necesitamos os uns dos outros, VIVE E DEIXA VIVIR!!! RESPETA A OPINIÓN DOS DEMÁIS!!! e hai q saber gañar e perder...
    Deixade de dicirlle a Carlos o que ten que facer porque é suficientemente intelixente para sabelo de por si, e creo q realmente quere o mellor para a Illa.
    Noraboa ó equipo do PP da Illa, e sobretodo, a Juan José, por ser paciente, humilde, loitador e ter ilusión por querer mellorar as cousas, ESTAMOS CONTIGO!!!

    ResponderEliminar
  77. Cando o PSOE se xunta co PP (coma en Heuskal Herria) esta ben, pero cando se xunta o SOE co BNG decides que e antidemocratico, pero que noxo dades.

    ResponderEliminar
  78. Tranquilos todos, o psoe vaino ter moi pero que moi difícil. Pachi Vázquez vén de declarar que "Os acordos de goberno local co BNG virán marcados por cada agrupación local", "a partir de agora, cada novo pacto farase caso a caso tendo en conta a opinión dos dirixentes municipais".

    Polo que se ve non quer un pacto global co bng, e iso que penden Lugo, Ourense, Vigo... Onde queda agora o compromiso ético de esquerdas que se lle esixe ao bloque. A cousa vaiche estar fodida...

    Estes son os meus principios, se non che gustan teño outros.

    ResponderEliminar
  79. QUE DIFAMACION FACEDES OS DO PP. MANIPULADES, ROUBADES, SUPLANTADES IDENTIDADES COMO VOTANTES, INTENTADES ENGAÑAR A XENTE, FALSOS A HORA DE PEDIR AXUDA AHORA O BNG, NON TENDES LIMITE...
    VERGONZOSO.

    ResponderEliminar
  80. bamos a ver,a unica forma que ten o bng de medrar politicamente na illa e formando parte do goberno,e decir asumindo responsabilidades de gorberno,esa e a realidade,outra cousa e que, carlos este ou non preoparado para asumir eso,por que entendo que eso no bay ser facil,
    si eu estivese no seu lugar,pediria a concejalia de cultura e servicios sociais, son concejalias as cales non queiman,pero si que che permitirian medrar politicamente,naturalmente con presupostos claro e precisos ,para levar a cavo as tuas politicas.
    a outra posibilidade e pactar,penso que un pacto co pp e un pacto antinatura,o normal seria co psoe,deisando amabalas duas partes rencores pasados y tendo vision de futuro,a outra,e que o faga a lista mais votada,sempre podrias fiscalizar a sua atcion de goberno,por non ter mañoria,en fin, como se pode ver,ahi distintas posibilidades,espero que dende a sensatez,os nosos representates,acaden os pertinentes acordos y se poñan a traballar por todos os veciñ@s da illa.
    para rematar,felicitar a todos os candidat@s y a suas formacions,por o exemplo de civismo que demos nestas votacions,y pedir que nalguns casos no se volvan a repetir declaracions que van mais a la do que, e o debate politico e partidista.
    a minha admiracion,para aqueles que se presentaron para ser elexidos,pola sua decision y o meu mais sincero afecto os que o povo ten depositado a sua confianza para que por medio do entendimento ,o dialogo y a sensatez,seran os encargados de solucionarnos os problemas cotidians,pois o adecarse a politica municipal non e nada gratificante,tes mais disgustos que satisfacions,pero bueno,espero que impero a cordura e o sentido comun.
    para rematar recordar que a politica e a farramente coa cual se solucionan os problemas da xente,(non e pola cual se crean).
    pedir por ultimo,que os debates sean sempre con respecto para quen no pensa coma nos,por que o ser e pensar diferente e o cal nos enriquece como ser humanos,imaxinemonos o monotono e aburrido que seria pensar todos igual,un sahudiño,o paxaro.

    ResponderEliminar
  81. o 81 di unha verda coma un castillo só fai falla mirar pos candidatos dos carteles jajajajjajajajajaja ole ole y ole ese 81 e dos meus dos das cousas claras e o chocolate espeso. o concello non é un banco nin proteccion civil. entre outras moitas cousas, ben dito compañeir@.

    ResponderEliminar
  82. Dentro duns aniños os xóvenes poderemos votar e aqui GAÑARÁ O BNG !
    DEMOCRACIA REAL XA !
    XUVENTUDE DA ILLA

    ResponderEliminar
  83. Deixemonos xa de tanta tonteria, o unico que ten que falar agora e Carlos, que medite ben o que vai facer e con quen o vai facer, o pobo da illa xa falou, e o que deixou ben claro e que non quere que Manel siga apoltronado no sillon sen facer nada nin polo pobo nin polos veciños...
    Eu persoalmente retireille o meu apoio por todo o que "non" fixeron durante os ultimos catro anos e pouco que fixeron nos catro anteriores, por eso mesmo eu dinlle a miña confianza o bng, sentiriame bastante defraudado se o meu voto servise para manter a Manel no trono, e moi o meu pesar e en contra das miñas ideas, dentro de catro anos apoiarei a calquera outro que se presente, pero nin a Carliños nin a Manel, total... votar un cambio pa seguir na mesma...
    E deixadevos xa de tanto insulto e descalificacions, que este e un blog que pode ser moi util para o dialogo, pero nos termos nos que aqui se fala... deixa claro que o unico que se pretende e crear mais crispacion entre os veciños da illa, que o final... somos tod@s unha gran familia e asi o demostramos nos momentos dificiles...
    Ahi vos deixo a miña reflexion...

    P.D.: Non tiña pensado firmar o comentario co meu nome, como a maioria dos que aqui estan a falar, pero tampouco queria ser un anonimo mais, pero como con un pseudonimo non me deixa comentar, pos vai anonimo...

    fdo.: Yo mism@

    ResponderEliminar
  84. Si que che deixa empregar pseudónimo, onde di "comentar como:" seleccionas Nombre/url e aí en nome pos o que ti queiras. Sería mellor que puxeses Eu mesm@, é unha suxestión.

    ResponderEliminar
  85. Ñó, votaches bng para que gobernase o pp?. E non sería máis fácil que votaras ao pp?

    ResponderEliminar
  86. Eu persoalmente queria un cambio, e gustame mais Carlos (sin ser nacionalista) que ningun dos outros dous candidatos. Que se absteña ou que chegue a un acordo para ser el o Alcalde dame igual pero que quiten os que o pobo lle dou a espalda do sillon.
    A Illa merecese probar outros modelos e outras politicas, pero outra vez o mesmo non. E a miña humilde opionión e esta vez a da maioria do pobo, ainda que alguns no queiran ver.

    ResponderEliminar
  87. Gracias comentario nº86, así foi como o fixen e non me deixou publicar, e gracias tamen pola suxestion, tes toda a razon do mundo.

    O numero 88 decirlle que si non votin polo pp e porque non vai coas miñas ideas póliticas, pero prefiro (ainda faltando a miña ideoloxia)que goberne Juan Jose a que o faga Manel e sigamos estancados. De todas formas penso que hai outras maneiras pa que Manel non siga sendo alcalde, e o que esta claro, e que coma min, moita xente opinou nas urnas que non o queren mais tempo no sillon, ninguneando os veciñ@s da illa, porque ter un alcalde que non fala coa xente do seu pobo... ten delito.

    Estou de acordo co comentario 89, a illa merece probar outras cousas e non seguir no mesmo, a gran parte da illa decideu que Manel non siga sendo o noso alcalde porque estan fartos de promesas incumpridas e dvd´s das barbies, a xente da illa non queremos portas da illa con ascensores para os turistas, nin portos deportivos para barcos de luxo, queremos pistas polideportivas e que os nosos maiores teñan un lugar o que ir a pasar o tempo, queremos viviendas de proteccion oficial para a xente nova que se ten que ir da illa, non queremos villaspsoe pa "pepiños" e mais cousas que se poderian decir...

    Animo Carlos!!! Tes nas tuas mans a posibilidade de que a illa prospere e medre o que non medrou nestes anos...

    ResponderEliminar
  88. O pobo dixo 5-5-1. O mesmo non vai ser nunca porque o psoe perdeu a maioría. Eu tamén quero un cambio, a cuestión é a onde e para que. Isto non é un quítate ti que me poño eu, tamén o psoe e o pp terán que mover ficha. Está o pp de acordo co pol, coas mariscadoras, coa taxa aos bateeiros?... E o psoe, vai posibilitar un cambio de actitudes e prioridades que non vai ser visíbel sen cambiar algunhas persoas?. A verdade é que o tema é complexo, e non quixera eu verme no pelexo de ningún dos tres. Isto necesita un pouco de repouso e que falen entre eles, con normalidade como veciños que é o que son. E logo está o que marquen as direccións dos partidos. O pp di que apoiará a lista máis votada se os demais fan o mesmo, en fin, despois de pasar a lexislatura patrocinando mocións de censura, ou pactando en Euskadi co psoe contra a lista máis votada..., e o psoe di que pactará caso por caso, e o bloque dixo que co pp é imposíbel. Imos vendo o que vai pasando.

    ResponderEliminar
  89. Canto ppero pasandose por votante do bloque , eu flipo , que ansia de poder tendes , recordade que o voso partido ningunea a nosa lingua sempre que pode , e os nacionalistas son sempre o enemigo a extermina, e agora exigides un cambio, pois exigide un cambio a politica do PP da xunta, que cada vez que se acorda da isla e para jodela , vergonza , moita vergonza vos deberia de dar.

    ResponderEliminar
  90. Comparto con moitos dos veciños que eiquí expresan os seus comentarios os malos modos ou a pouca proximidade do psoe aos veciños, polo cal penso que merecen o castigo que lle pode caír enriba mediante o seu desaloxo da alcaldía. Sen embargo non podemos esquecer a afrenta que está a supoñer o goberno pepero na Xunta como acabador do noso país tanto cultural, economica como socialmente, e que esas politicas de negación do noso ser aplicaríanse con toda a sua forza con un goberno do partido podre na nosa Arousa. En resumen, penso que o millor servicio que pode facer o bng ao noso povo será buscar unha fórmula para castigar ao psoe, mais evitando a entrada do partido podre no goberno do concello. Penso que este equilibrio será difícil pero tamén penso que será posible. Soio dependerá do que queira facer o psoe de aquí en diante.

    ResponderEliminar
  91. alguén se dignou a ler o que escribiu sito vázquez no seu blog? pois non ten desperdicio! entre outras perlitas, chámalle iogures caducados ós seus amigos os ''progres'', di que a xuventude é unha interesada e non ten principios, e ós do pp acúsaos de facer política da ''man no lombo''... quen dá máis???
    miña nai querida, canto se perdeu nestas eleccións! imos ter que empregar a súa norma básica: lo que diga la ru-bia!
    en la orilla del río canta una loca: cada uno se jode cuando le toca...

    ResponderEliminar
  92. Pois sí 95, o Sr. Sito fai unha análise coa que coincido en gran medida.

    A mín non me parece que esté facendo un exercicio de autocrítica sincero, si te fixas fala dos iogures caducados que están na estantería, entendo eu os que saen na foto.

    A meu entender quedase na babuxa do asunto, realmente o que máis perxudicou foron os iogures máis que caducados que están no almacén ou como din por ahí "detrás do con", incluido el mesmo. Estos si que danan seriamente a imaxe do partido...

    O de vive e deixa vivir e un concepto dificil de asimilar para esta xente.

    O resto dos iogures non caducados da estantería parecenme unha xente moi válida en xeral.

    ResponderEliminar
  93. Estou totalmente dacordo contigo 93.A falta de proximidade e de empatia ,unida a prepotencia foi o seu pecado.Pero cando leo cousas como que non se fixo nada,ou que estamos estancados creo que e unha barbaridade.Eu considero que a xestion foi moi boa.Notase que hai un equipo con preparacion.

    ResponderEliminar
  94. Si, si, as mulleres xoves da lista do pp van porque están de acordo coa lei de familia opusina que queren aprobar, e que o propio CES cualifica de regresiva e patriarcal. Veña ho.

    ResponderEliminar
  95. o problema e que hai que saber aceptar o que o pobo elixe,e a verdade e que as derrotas son moi dificiles de dixerir.

    ResponderEliminar
  96. O problema é que hai que saber que o pobo elixe concelleiros e non alcaldes.

    ResponderEliminar
  97. PARTIDO POPULAR DA ILLA, GAÑA AS ELECCIÓNS!!!

    Dixeridio despacio, o pobo abreu os ollos!!!

    ResponderEliminar
  98. Vaia novidade, xa as gañara no 1999 e non morreu ninguén.

    ResponderEliminar
  99. "a canteira"24/05/11, 23:31

    Si 101, o pobo xa abreu os ollos fai tempo , xa sabemos todos de que pau ides e como funciona o PP.

    Unha noticia fresquiña a saltar, como as xoubas do xeito, que foi o osado que decia que Feijoo non fixo nada desde que chegou a Xunta??

    " SANTIAGO DE COMPOSTELA, 24 May. (EUROPA PRESS) -

    Un total de 15 personas han sido detenidas en Galicia en las últimas horas por su supuesta implicación en una trama para defraudar subvenciones públicas, entre las que figuran el director general del Instituto Galego de Promoción Económica (Igape), Joaquín Varela de Limia Cominges, y el subdirector de Información Especializada de este ente dependiente de la Consellería de Economía de la Xunta, Carlos Silva Liste, según ha informado la Agencia Tributaria."


    Esa e a forma de entender a politica do PP , vas na lista douche un chollo, vas na lista e douche unha subencion "asociacion de veciños A CANTEIRA" , esa e a politica de man polo lombo , si 101 , o pobo da illa abreu os ollos fai tempo , e xa sabemos de sobra como funcionades, exemplos sobrannos desgraciadamente.

    ResponderEliminar
  100. Henoraboa Junan José ainda que eu son un botante do PSE pero hay que saber reconocer o descontento do noso povo para con nos por eso xa que o pobo asi oquixo espero, si ti governas o fagas o mellor para todos para onoso povo e deixemonos de tonterias e insultos que xa tuvemos huna e non vusquemos outra que nadie nos enrolle que xa savemos do que ffalamos asta sempre e PSE a travallar con entusiasmo sobetodo sin tanto egoismo porque eu como dixen sempre votin o PSE pero este ano anque tamen os votin estava en duda si votar en blanco asta sempre .

    ResponderEliminar
  101. Xoan Carlos25/05/11, 00:20

    É curioso como se fala do PP, do PSOE e pola contra fálase de Carlos. Carlos forma parte dunha organización política que meditará a súa posición e entre todos decidiremos qué facer. Carlos non está só, somos un grupo de militantes e simpatizantes que asumiremos a responsabilidade da nosa decisión. O BNG anteporá os intereses da Arousa aos intereses do partido. Parece que hai présa por que se desvele a posición do BNG de cara ao pleno de investidura e realmente inda falta moito tempo.

    ResponderEliminar
  102. ola Carlos espero que asi como heu che fun escoitar aty ti escoites ahora o teu povo AILLA DE AROUSA que o Domingo ti ven saves que dixo o que queria eres bo chabal e coerente esperemos que tiiii. tamen nos escoites anos.

    ResponderEliminar
  103. O noso governo atopuse con unha crise galopante, mundial. Iso fixo que en espanha ouvese muitos parados amen dos erros cometidos po-lo mesmo. Entendo que a xente esté desencantada con este mandato, pero que na maioría de Espanha os axuntamentos vaian estar governados po-lo PP e triste, moi triste. Máxime cando o candidato a presidencia do governo do PP esté apoiando os Fabras e camps xente corrupta donde os aia.
    Un partido Político don ainda algúns dos seus votantes e afiliados mesmo alguns dos seus direxentes, pensa que tiña que estar mandando o PAQUIÑO,un exterminador da democracia e asasino.

    ResponderEliminar
  104. O que deberia de faser o proximo alcalde e jovernar para todos por ijual.

    ResponderEliminar
  105. 48 Non tes porque insultar os que votaron en blanco elixiron o seu dereito a voto libremente, e teñen dereito a votar cómo lle veña en gana. Se cadra mesmo non lle convenceu ninguha formación polítca.

    ResponderEliminar
  106. E no comentario 107 apareceu o aliño que non debe faltar en todo o argumentario de bo socialista, regresar a 40 anos atras.

    ResponderEliminar
  107. Xa que se fala de sentido común, de que o pobo falou, etc...
    Que goberne o BNG! Carlos é o concelleiro con máis votos, 433, seguido de Juan José con 314,6 e Manuel con 264,2.
    Que o BNG se xunte co que lle ceda o sillón....

    ResponderEliminar
  108. Si, no PSEO non hay xente corrupta, non. Os do PSOE son todos uns santos, non habia antes corruptos e nos hai ahora. Iros de paseo anda. Mala xente hai en todos lados, a cousa e sacala cando sea culpables. E tame hay que respetar a presuncion de inocencia. Tamen eu podo decir que o manel e corrupto, pero decir as cousas e repitilas como un loro non significa que a persona sea corrupta, pa eso esta a justicia pa declarar a un culpable ou inocente despois de un xuizo xusto. Basta xa de tanta planpinada.

    ResponderEliminar
  109. Noraboa Carlos decidades o que decidades eres o Alcalde dos próximos catro anos, esta na tua man decidir o que vai ser de nos e eu confio en que a tua decision sera a correcta

    ResponderEliminar
  110. http://www.ailladearousa.com/blog/desean-los-islenos-un-gobierno-de-coalicion-psoe-bng-para-los-proximos-4-anos/#ViewPollResults

    ResponderEliminar
  111. alguen ten allos? (o digo polos vampiros)

    ResponderEliminar
  112. Esperade un pouquiño, quietos coas palas, mirade o que se lle ocorreu ó noso querido presidente Feijoneta onte no parlamento á conta do asunto dos ladróns do IGAPE. Non ten desperdicio:
    "... ha espetado a Aymerich el presidente Feijoo, quien ha asegurado que "no necesita principios de ética ni de supremacía moral", sino que le llega con los que le dan los gallegos "con sus votos".
    Por un lado xa ves, e por outro que queres que che diga? mais claro auga. Esta e unha das razóns polas que non quero ver nin en pintura ós peperos gobernando a nosa Arousa, Os que están agora serán uns petardos, pero os que veñen son os amigos dos defraudadores, dos estafadores, dos narcos, dos espías, dos mintireiros... En fin, xusto o que nos fai falta nestes momentos home.

    ResponderEliminar
  113. 110 e 112 Cómo si non dixera a verdade o Fabra cos millons robaudos en suiza e rindo-se dos españois por que segundo a ley xa prescribeu o delito ¡Hay que joderse. Porcerto os corruptos sociatas xa estiveron no caldeiro o ainda estan (lease Vera, Nuevo......

    ResponderEliminar
  114. 112 pero que presunción de inocencia nin que puñetas, pero e que non o estas vendo? O que ocorre e que no constitucional e no supremo hay moito conservador e decir fachas e asi nos vai.

    ResponderEliminar
  115. Bueno, si chega a governar o PP na Illa a lo menos espero que con isto non nos chege a tocar tanto as "farolas" o outro PP de enfrente.

    ResponderEliminar
  116. Carlos Otero Chaves25/05/11, 20:05

    Ola, son Carlos Otero Chaves,portavoz municipal e candidato á alcaldía polo BNG da Illa de Arousa. Primeiro grazas a tod@s polo apoio e a responsabilidade depositadas en min. O BNG da Illa vai tentar tomar a mellor decisión posible, tendo en conta tres factores. o que é mellor para o pobo, a decisión que o pobo tomou o día 22, e o que consideremos mellor para o BNG da Illa. Os constantes comentarios do que debemos ou non facer, danme a sensación que veñen de simpatizantes do PP disfrazados de nacionalistas, que solo buscan influenciarnos para que deixemos ao PP gobernar. En persoa xa tiven a oportunidade de disfrutar de algúns comentarios de ese tipo. De todos xeitos, grazas polos vosos consellos, aínda que me gustaría que mos dérades en persoa. De verdade, esperamos facer o mellor para a Illa, dentro da realidade de que sempre vai a haber xente que non estea de acordo coa decisión que tomemos. Grazas de corazón a todos. Un saudo: Carlos

    ResponderEliminar
  117. Sería bo que este comunicados os dirixísedes ao blog para confirmar a autoría. Digo eu. Mentres tanto, para min iso non o escribiu Carlos nin o BNG.

    ResponderEliminar
  118. Ou no voso blog que para iso o tendes, e en todo caso pegar aquí o enlace.

    ResponderEliminar
  119. O mesmo opino que 121 non se sabe da autenticidade dese comentario ainda que a min me parece veraz, non hai nada que o confirme.

    ResponderEliminar
  120. 114,122 e 123, non seas tan cansino home.
    un saudo

    ResponderEliminar
  121. Respecto ó comentario 120.... Decir que me parece moi lícita a túa opinión, pero eso de que os simpatizantes do PP se disfrazan de nacionalistas para influenciarvos..... creo que está fora de lugar.

    Como simpatizante do PP, tamén son capaz de poñerme no teu pelexo e poder pensar e decir libremente que faría eu estando na túa situación.... pero tanto como disfrazarse.... Home queda fora de lugar! Ademáis hai que añadir que nas formas de expresarse neste blog, pódese deducir perfectamente si o escribe alguén do PP ou do PSOE, a crispación está no aire...

    Tras decir libremente para quen foi o meu voto (e si che vexo por ahí tamén cho direi, aínda que creo que xa cho dixen o domingo no Concello), cada un debe ter o seu sitio, e non deberías permitir que nadie che sacara a túa silla no salón de plenos, nin que se "ninguneara" a decisión de calquer compañeiro político. Ó final imos a ter que vernos as caras tódos e tódolos días.... Tratade de entendervos entre todos, e buscade facer un governo que especialmente non lle faga o vacío a ningún veciño. Queremos ir ó Concello a pedir axuda ós nosos problemas cotidiáns, non ir ó Concello coa certeza de que ó sair, todo estará o doble de enredado...

    Por último indicar que A Illa non é Madrid, a min dame igual que a política do BNG sexa de izquierdas, pese a que a pasión política sigue viva (despois de moitisimos anos), eu creo que debedes "todos" governar como persoas indiviuais, como veciños, non como lideres de "calquer" formación política, queremos unha corporación coa que se poida falar libremente independiente da condición política.

    E como xa sabrás quen son... deséxoche sorte na túa decisión (sexa cal sexa) e esperamos dentro de 4 anos poder decir, Carlos acertaches.

    ResponderEliminar
  122. Bloque, mirade ben o que facedes, non vaia esto a converterse nun ménage á trois o ou que peor unha marioneta manexada por dous fíos

    ResponderEliminar
  123. Esta claro que a decisión que Carlos e o BNG da Illa tome non vai deixar contentos a todolos veciños pero e unha responsabilidade que vai no cargo e que debemos respectar como parte do marco democratico no que vivimos.
    Alguns queremos un cambio outros queren que siga o mesmo alcalde.
    O que teño claro e que o Bng debe pedir responsabilidades de goberno sea cal sea a sua decisión porque se non aproveitan esta oportunidade para demostrar que poden axudar a xestionar o pobo, pode que tarden anos en teren unha forza decisoria tan importante.
    Con 13 concelleiros o pasar de 5000 habitantes seria o PP teria maioria absoluta, ou seria noutros casos mais doado alcanzala o Psoe cunha porcentaxe de votos menor o que agora se necesita, se entran no goberno e consiguen facer un bo traballo a xente podera ter menos recelos a votalos e recibir parte dos votos que nesta ocasión o PP levou dos descontentos co goberno municipal, que a vista dos resultados o Bng non foi capaz de movilizar hacia os seus intereses. Un saudo a todos.

    ResponderEliminar
  124. 112. Mira as noticias, corrupcion no igape, esta institucion pertenece a xunta. Esta e a clase de politica do PP.
    O problema e que a corrupcion e a venta de postos de traballo non esta castigada polos electores, asi que todos a roubar que non importa. "O que poida pillar cacho adiante" politicas do PP.

    ResponderEliminar
  125. 128 sigues, e seguirás, sin entender nada, o teu é de absoluto autismo.

    ResponderEliminar
  126. Facía moito tempo que eu deixara de leer este blog, para min pasou de ser un lugar entretenido no que poder ver e compartir opinións de veciños, que ainda de forma anonima convivimos a diario, e nos debemos un respeto, a ser este o blog da vergonza, onde imperaban as descalificacións, os insultos e a malas maneiras.Son do PP, a muerte como se suele decir,e teño as ideas moi claras, por suposto que quero que Juan José sexa o proximo alcalde, volvin a entrar no blog porque chefou os meus oidos que Carlos había feito un comentario, o meu modo de ver moi desafortunado, un dirigente politico non deberia entrar a descalificar da maneira que o fixo a xente do PP.
    Carlos ten claro que non necesitamos difrazarnos,ti verás o que fas, alá ti coa tua conciencia, pero non queiras embarullarnos a nos, sobra xente túa, do BNG, que se dedicase a vender os catro ventos dende que pasou a formar parte da tua candidatura que nunca pactarían co PSOE, que ademais esa era a condicion que che poñían para acompañarte.......
    Os votantes do PP están esperando a tua decisión, peronon creo que che mereceramos esto.

    ResponderEliminar
  127. 129 recurres a palabras para designar algún tipo de Necesidades Específicas para insultar. rogariache que non utilizaras cousas como "autista" para isultar a xente como a 128. si es un político sintoo por ti, pero estas exposto a moitas críticas como a que expón o noso amigo 128.

    129 non sei se serás o 34 pola impresión que me da, seguramente esteas a meter mais comentarios como se foses persoas distintas. para tartar de que carlos (que dudo que lea esto) incline a balanza no que ti desexas

    ResponderEliminar
  128. Hai que ver o sensíbeis que sodes os do pp. En primeiro lugar dubido da autoría do comentario de Carlos. En segundo lugar, non se refire ao pp, fala dalgunha xente que se tería dirixido a el. Polo que lin na prensa vaise reunir cos representantes do pp. E en terceiro lugar, aínda non lle escoitei pedir desculpas á pistoleira, e isto si que é grave, non dun anónimo nin dun veciño que che ve pola rúa e che bota un chascarriño.

    ResponderEliminar
  129. Juan José Gonzalez26/05/11, 13:58

    Bos dias Arousa:

    Gustaríame desmentir que os afiliados a o partido do PP esteamos facendo comentarios disfrazados de votantes do BNG. De tódolos xeitos eu non podo controlar todo o que din os meus votantes (xa me gustaria) pois eles son libres (polo de agora). Espero que Carlos decida demócraticamente o que é xusto, que é o que o pobo decideu (que me escolla a min claro está).

    Sen mais preaḿbulos, queria darvos as gracias a todos. A os meus votantes e a os votantes do BNG que me van regalar os seus votos. E a os do PSOE por engrandecer a miña vitoria.

    Gracias

    ResponderEliminar
  130. 133. Saberás que o que estás facendo é denunciable non? Aparte de ser un insulto á persoa de J.José. Xa hai que ser rastrero.

    ResponderEliminar
  131. J.M. Vázquez26/05/11, 14:05

    Como sodes os vesiños da arousa, tantos anos traballando por vos e quitastedesme a maioria. Estou cabreado

    ResponderEliminar
  132. Xa están todos, se falta alguén que o diga.

    ResponderEliminar
  133. Pablo, o xuis.26/05/11, 14:07

    Agora mesmo mando a Rafa a practicar as primeiras dilixensias.

    ResponderEliminar
  134. 132, a pistoleira como ti dis, referiase a ladróns, ti consideraste un ladrón para darte por aludido? e mira que pouco informado andas que as disculpas publicounas no mesmo sitio e o dia seguinte na mesma paxina onde puxo o primeiro comentario, e en canto o 133, deixa de utilizar o nome de Juan José para burlarte, nn necesia que nadie lle regale nada, o pobo da Illa, apostou por el.

    ResponderEliminar
  135. Este comentario foi eliminado polo autor.

    ResponderEliminar
  136. Esto si que é increible, deixades que se insulte a xente, que utilicen nomes falsos ridiculizando as persoas e eliminas unha aclaracion o comentario 132, decindo que se colgue o enlace, sigo decindo o mesmo a "pistolera" como lle chaman falaba de ladróns, quen se dou por aludido?, e non disculpo as súas palabras ela mesma o fixo, no mesmo lugar onde publicou o comentario e o dia seguinte, os que puperon chegar o primeiro tamen superon chegar o segundo

    ResponderEliminar
  137. O blog no que estás comentando chámase Na illa. Se pediu desculpas, ben feito está. A outra cousa.

    ResponderEliminar
  138. Pareceme moi mal que calunmiedes a todos os partidos politicos da illa. O final paresem amin que os peores son a xente que se cree moi guaii opero que non sabe un peido de como vai todo. E porque non esperades ao pleno, que creo que e o dia 15 e vos calades a boca!!! Que xente mais ruin, o final os que sofren sdon os partidos politicos e sobre todo o pobo!! Pff si se puidera decir todo canto se quixera e con nomes verdadeiros. Mandollle unha peticion a este blog que é o qu mais llle perxudican estes comentaruios que para acceder a este blog e poder comentar teñas que deixar o teu correo electronico escrito e se non e verdadeiro denuncuiar que o descobren pola IP do ordenador!! Ou facer unha conta blogspot e facer como unha rede social pero coa cara por diante!!!

    ResponderEliminar
  139. Nunca o Pp quixo nada co BNG,e agora estalle a facer a corte porque o que quere é o sillón da Alcaldía e o goberno, osexa o pequeno ou grande poder dun pequeno ou grande pobo como a Illa de Arousa. Qué terá ese sillón que tanto atrae, porque iso de que o que lles motiva é facer o ben para o pobo e solucionar os problemas da xente, iso non llo cree nin súa nai. SON TODOS UNS BUITRES QUE SOLO VAN PARA SACAR O MAIOR BENEFICIO POSIBLE PARA SI MESMOS E PARA OS FAMILIARES E AMIGOS. HAI MOITA XENTE QUE XA ESTÁ FARTA.

    ResponderEliminar
  140. 144, e que che dá a ti o psoe pa ter tanta lengua contra o PP, non te jode...

    ResponderEliminar
  141. Os socios listos, poderíanlle preguntar o Sr. Alcalde e ó resto da concelleiros do Psoe,
    ¿POR QUÉ OS DO BNG TEÑEN TAN MAL ROLLO CON ELES?
    O Bng, estivo totalmente ridiculizado e pisoteado durante estes últimos 4 anos!!! Cunha prepotencia, ironía e burla continua pleno tras pleno.

    ResponderEliminar
  142. estou completamente dacordo 146

    ResponderEliminar
  143. Parafraseando a un que escribe mais arriba.

    Os PPeros da Arousa, poderian preguntarlle a Xunta porque para inaugurar a reforma da ponte, poñen a carpa en vilanova, porque si non se enteraron da primeira vez , e a ponte da illa . Nin siquiera sendo a forza mais votada e estando en plenas negociacions para a alcaldia teñen a delicadeza de montar o chiringo no bao , que pouca pilleria. Eu teño unha pequena idea de porque o fan, sinxelamente porque non se acordan da arousa , mais que para vir a dar cañas os rasteiros , e o resto da xente do mar .

    Asi nos vai, disfruten o votado.

    un saudo

    ResponderEliminar
  144. Socios listos, ¡ Perdestedelas eleccions !
    A xente non vos quere no axuntamento!!
    Pactade o que queirades co Bng, pero a xente
    Non vos quere!!

    ResponderEliminar
  145. 149 , xa das por perdida a alcaldia?? vexoche derrotado , parece que tes o sindrome de Mourinho , podes botarlle a culpa a unicef , e dicir que che daria asco gañando asi.

    Ah , que cando o PP o necesita pacta con calquera con asumir o poder, estas reglas constitucionais son a hostia, por tanto vos non votastedes a favor da constitucion.....

    disfruten o votado.

    ResponderEliminar
  146. 150, tranqui home..
    perdestedes as eleccións e punto, e dentro de catro anos, aínda teredes menos votantes.
    Sembrade merda e recolleredes merda, non tendes rivales políticos para vos, son os bos e os malos, sin darvos conta de que todos somos veciños e ó comentario 149 decirlle que ten toda a razón, o psoe perdeu, decidirá o Bng quen governe, oero elixirá entre o gañador ou o perdedor, e eso é así.

    ResponderEliminar
  147. a-os responsables deste blog.

    penso que tendesqye tomar medidas e non consentir que catro descerebrados esten a emporcar o bon nome de xente publica que traballa polo noso povo.
    non se pode consentir que baixo nomes falsos e suplantando identidades se estean a verter estes comentarios.
    dito esto engadir,que o martes pasado volveuse a repetir a historia,como fai 25 anos ,inagurouse a ponte duas veces,fracamente pareceme vergonzoso e tremendamente estupido,a min non me representan estes pòliticos sin escrupulos nin sentido da responsabilidade,ahi que acabar con este tipo de xente,quitalos do servicio publico e condenalos o olvido,estou moy cabreado,non aprendemos nada nestes anos,que se quere, volver a queimar casas,andar as ostias irmans con irmans,apedrearnos uns os outros,fracamente de vergonza,o que sucede neste blog,y o que sucedeu este martes.

    E moito pedir un pouquiño de sentido comun e civismo.


    podran cortar as flores,pero non poderan deter a primavera.

    ResponderEliminar
  148. 151 , eu estou moi tranquilo , non perdin nada, fun a votar a opcion que mais me gustou , e punto.

    Si perderon ou gañaron ou empataron , dame igual , non me quita nin un minuto do meu tempo.

    En cambio , quen si me preocupa es ti, porque ti non sabes a quen votei , ou o Psoe ou o Bng , en cambio ti solo tes unha opcion, e moi triste pero e asi , a ti si veñen os da Xunta a inaugurar a ponte a vilanova , tes que baixar a orella e aplaudir porque son dos teus, ven a Xunta e jodeche as ameixas no pantalan , e tes que calar a boca e quedar como un furtivo na prensa , porque son dos teus. Ven a Xunta e subeche as renovacions das bateas, e tes que calar a boca e mirar para outro lado, e poderia seguir asi , pero non merece a pena.

    Volvo a repetirche , disfruta do votado.

    E para que che quede claro, os votos progresistas son ainda maioritarios na Arousa , parece que fixestedes algo nunca visto , cando no 99 o resultado foi o mesmo ,e vaticinas os resultados electorais de dentro de catro anos , veseche moi espabilado, ainda queda unha esperanza de que cambies o teu voto.

    ohhh, hostias, si non tes outra opcion, lamentablemente estas collido polos (aqui pon ti o que queiras)

    ResponderEliminar
  149. ¿Pideslle a´responsable do blog medidas contra a xente que emporca o bon nome de xente publica que traballa polo noso pobo?¿Por que entonces a continuacion dis que os que nos representan ,non teñen escrupulos,nin responsabilidade,que hai que acabar con eles e quitalos do servicio publico?

    ResponderEliminar
  150. Para os do BNG, que ahora son tan queridos polos socios listos, que non lles pase como cando foi de Andres, que os dous días estaba arrepentido de votar polo psoe.
    Tratárono como unha merda, igualiño que a Carlos en cada un dos plenos destes últimos 4 anos.
    E isto sí, que é a verdade.

    ResponderEliminar
  151. 154,non te enteras contreras,aprende a leer entre lineas.

    ResponderEliminar
  152. pareceume moi mal que inauguraran as reformas da ponte en vilanova,tampouco me gustou o telexornal da galega que se refireu a ponte como a ´´ponte da ria de arousa´´

    ResponderEliminar
  153. Lamentábel. Minuto 19:20.

    http://agalegainfo.crtvg.es/videos/?emi=12395&corte=2011-05-31&hora=21:11:18&canle=tvg1#

    ResponderEliminar
  154. Ao 156.Si que me entero.E sigo mantendo o mesmo de antes.Si queres respeto...respeta.A min disme que aprenda a ler entre liñas.¿Pareceche respetuoso?A min non.Hai outras maneiras de decir que non che entendin.

    ResponderEliminar
  155. 156.Aprende ti ortografia ¿A que senta mal?

    ResponderEliminar
  156. valla banda de intelectuais,aprende-de vos orografia.cacho mamporreros da politica,non te jode,jajajajajajaja.

    ResponderEliminar
  157. Esto cada vez pinta peor. Segun sale en la voz de Galicia: La idea del BNG «non votar a favor do PP e valorar se se entra ou non en gobernos co PSOE», según explicaba Chaves,

    Encima de ser os menos votados na Illa, mandan os de fora o que teñen que facer! Manda huevos!!!! eu propoño, como xa se esta falando en outros sitios. Que si o BNG apoya o PSOE que os 1573 que votamos o PP e co que casi gana a mayoria a falta de 12 votos, salgamos a calle en protesta. Xa chegou de ter os nosos votos secuestrados por ideologias de izquierdas que non miran o que e millor po pueblo, si non pa eles mismos. Vasta Xa!!!

    ResponderEliminar
  158. 128..... mira as noticias. O bipartido tamen lle dou subvencions a señor Dorribo.

    ResponderEliminar
  159. A diferenza é que as que concedeu o bipartito foron legais, e as que concedeu o Igape nesta etapa de Feijóo van cun director xeral e un alto cargo detidos. Afortunadamente todo está no DOGA para quen o queira ver. A campaña xa rematou. Non todos son iguais, segue a haber quen inaugura a ponte no leste.

    ResponderEliminar
  160. O BNG deberia apoiar a quen mais votos sacou, inda que me doia.Un cambeo seria vo, aire novo, e o que necesitamos, outros modos, outros xeitos. Ainda que son dos ke pensan ke e igoal A ke B, pavimentar unha carretera, contruir un edificio publico e hoxe todo non ten ideoloxia

    ResponderEliminar
  161. Eu propóñoche que vaias manifestarte a Euskadi, onde psoe e pp pactaron contra a forza máis votada que foi o pnv, ou se queres mellor tempo a Canarias, onde pp e coalición canaria votaron en contra do psoe que foi a forza máis votada, ou se queres algo máis cerca a Ourense, onde o pp quer pactar co bloque contra a forza máis votada que foi o psoe... e si te fixas, o pp está en tódolos saraos.

    ResponderEliminar
  162. Eu penso que o BNG debía pactar con outro candidato do psoe. No da ideoloxía non concordo. Non é igual baixar as taxas nos portos deportivos que fixar un canon aos bateeiros.

    ResponderEliminar
  163. eu propoño-vos,os que tanto criticades e sabedes tanto de politica,que vos impliquedes dunha puñetera vez navida do povo,social economica e politica,para asi algun dia,espero qien non moy lonxano,poidades opinar con coherencia,e sensatez,pòr que de momento, non decides mais que babosadas.
    manda carallo,solo vos valen os pactos que vos interesan,y a democracia que vos conven,si señor tipical made na dereita mais rancia,tipo esperancita aguirre.

    ResponderEliminar
  164. 162 , non entendes as reglas, poden absterse e asi deixar gobernar a lista mais votada , indirectamente estarian apoiando o PP , pero non votarian a favor, fagoche un croquis??

    De todos modos, esta todo moi verde , palabras de un militante do Bng de hoxe a mañan , asi que todo e posible.

    Saudos

    ResponderEliminar
  165. Respetando a todos, ¿van estar moi cómodos os do Psoe, gobernando un pobo na que na súa maioría non quere?, ¿vense os do Bng moi contentos por ser o centro de atención do pobo con 400 votos?
    Amigos, a Arousa xa dou a súa opinión cos seus votos, non deixemos que o intercambio de alcaldías duns pobos a outros,elixan que nos ten que gobernar. E si os do PP o fan mal, pa fora e outros para o sitio.

    ResponderEliminar
  166. 162, ESTOU CONTIGO! QUE CARALLO..

    ResponderEliminar
  167. 170. Moi cómodos non sei se van estar, pero o PP está governando a Xunta con 5000 e pico de votos menos que o que suman PSOE e BNG. Se queres engadimos ademáis uns centos dos de IU-EU-Os Verdes, TeGa, etc, que non queren o PP na Xunta. E suma se queres os votos en blanco, que tampouco queren a Feijoo, e máis un 30% de abstención, e verás que o respaldo efectivo a Feijoo é un tercio do censo, escasamente.

    Hai moita xente que vota por un alcalde ou un presidente, pero tamén hai moita que vota por ideais, e iso é tan democrático coma "que governe a lista máis votada". Ou máis, porque requere máis esforzos para entenderse que os que van a dedo e nun só partido.

    Na Arousa os que votaron a Juan José non chegan a 4 de cada 10 dos que tiñan dereito ao voto. Se o BNG chega a un acordo para que o alcalde sexa Manel Vázquez, poderá acertar ou non, o tempo dirá, pero o peor que pode facer o PP é chamar a manifestacións. Sería cair no ridículo absoluto, de parte dun partido coma o PP, que aínda se nega a condear a represión franquista no Parlamento Europeo. Polo menos no Congreso en Madrid xa deron ese paso, algo é algo, pero aínda non chega para dar moitas leccións de democracia.

    ResponderEliminar
  168. Vale 172 vale, polas tuas contas e co teu método, podes contar tamén os votos de rusia, ucrania e bélgica, os votos dos que faleceron,os que chegaron tarde para votar, os que aínda non son maiores de edad, os que se lles olvidou o día, os que se engañaron de papeleta,...etc...etc... non te fastidia.
    Si 4 de cada 10 queren a juan jose, cantos de cada 10 queren a manel?
    Seamos un pouco realistas,,desde lo...

    ResponderEliminar
  169. 173, o que votou a xente foi que o PP sacase 5, o PSOE 5, e o Bloque 1, e os concellais escollen. Fagan o que fagan, aínda que cuns estea máis dacordo que con outros, eu presupoño a boa vontade de todos.

    A dereita na Xunta governa tendo miles de votos menos que a esquerda. E sumando as forzas que non acadaron representación, a esquerda ten máis de 20.000 votos por enriba que a dereita (o PPdG máis as falanxes que queiras sumar, e incluso UPyD).
    Ademáis Feijoo machacaba ao bipartito polo "altisimo" paro, que era o 9% en Galicia, que era culpa de Touriño e de Quintana. Disque en 40 días "acababa coa crisi", e chegou o PP e en dous anos estamos cerca de doblar o paro, que xa ronda o 18%. Se é por lexitimidade está claro que Feijoo non as ten todas consigo, e non vexo a ninguén andar dicindo "o pobo falou", nen andar a pedir manifestacións para que non governe Feijoo. Sentidiño.

    ResponderEliminar
  170. 162: "Xa chegou de ter os nosos votos secuestrados por ideologias de izquierdas que non miran o que e millor po pueblo, si non pa eles mismos".

    Si, 162 si... Claro que si as ideologias son de dereitas a cousa cambia. Aí están Camps, Jaume Matas, Pablo Crespo, Casares, Galeote, Rita Barberá, Correa, Fabra, Bárcenas, e os seus abuelos "que les dieron ternura y cariño" pa mirar o mellor pos seus pueblos.

    No te rías, que es Ppeor.
    http://www.mefeedia.com/watch/39015566

    Si el bloque vota al alcalde del psoe, todos a manifestarse! Para que haxa máis ternura e máis cariño.

    ResponderEliminar
  171. Tres de cada catro españois, a favor dun reparto máis proporcional, e só un 10% en contra. Sendo así, o BNG non estaría menos representado, nen na illa de Arousa, nen nos Parlamentos galego e español. O PP e PSOE terían menos escanos, e IU tería máis. Na Arousa o bloque estaría máis cerca de ter 2 que o PP de ter 6.


    http://www.elperiodico.com/es/noticias/politica/20110604/presencia-imputados-las-listas-genera-rechazo-absoluto/1031103.shtml

    ResponderEliminar
  172. que bonito.... Vainos representar un alcalde o que a maioria do pobo non quere.Xa lle vale o BNG, tanto reflexionar,e o final acetou o chantaxe dos de arriba, non sei cal sera o chanchullo, que lles prometeu o PSOE.Vamos a ver ahora quen e o que se vai do BNG,que tanto decian que eles non lle iban dar a nadie os seus votos. O mais sensato de todos, Andres que o que dixo fixo´presentou a sua dimisión,a non ser que a algunha lle concederan como chantaxe algún que outro permiso.Pareceme lamentable, que non se respete os votos da xente e que comercien con eles como lles dea a gana.(carlos se tiñas ti a decisión de facer isto, pareceme que caiches moi baixo)

    ResponderEliminar

A responsabilidade dos comentarios é unicamente de quen os escribe. A administración do blog eliminará os comentarios que estime conveniente.