Buscar neste blog

20 de xuño de 2011

Por onde empezar?

[Manuel Suárez Nieto] Cantas veces os militantes do PSOE, PP, BNG e calquera que estivese nunha organización política ou doutro tipo tivemos que defender cousas coas que non estabamos totalmente de acordo? Ou é que acabamos de caer dun carballo agora mesmo? O Bloque, en clave de país, entende a día de hoxe que a alternativa ao PP pasa polo necesario entendemento entre PSOE e BNG, se non, non hai alternativa. Ningunha das forzas ten a masa crítica suficiente para ser alternativa en solitario. Polo tanto, traballar nese camiño é o normal, e ademais é o que se leva facendo durante bastantes anos.

Ocorre, con todo, que ás veces as relacións PSOE-BNG a nivel local están tan deterioradas que é moi difícil un entendemento entre as dúas forzas. Aí é onde teñen que traballar as direccións dos partidos, en favorecer a comunicación e resolver os problemas entre ambas as dúas formacións. Non poden vir cada catro anos coma se non pasara nada e esixirlle á súa xente que siga dando a cara. A Arousa é un deses casos. 

A pesar de todo, Carlos Otero, por responsabilidade, decidiu seguir nese camiño, o que lle custou o malestar dos seus compañeiros, que a pesares de todo decidiron arroupalo o día da investidura. Houbo dous concellos onde os representantes do BNG non apoiaron ao candidato do PSOE. Neses concellos, na pasada lexislatura os membros do BNG foron expulsados do goberno local polo PSOE. Era de esperar que fose complicado o entendemento, aínda así, iniciouse a apertura dun expediente informativo. Nada diso pasou na Arousa.

E logo vén a outra parte. Non lle vou achacar ao PP o que ocorreu o día do pleno. Non vou entrar no miserábel que é lexitimar a violencia presente coa violencia pasada. Para min, o que aconteceu o 11 de xuño foi cousa de catro exaltados que non representan a ninguén, dubido sequera que se representen a si mesmos. Poderiamos aceptar algún que outro apupo no momento de máxima tensión no pleno, pero despois ocorren cousas que xa non teñen xustificación. Non se pode ir polo camiño dándolle a brasa á xente, e outras condutas denunciábeis nas que entendo que a Policía Local debe actuar de oficio. Hai faltas de respecto que non se deben tolerar. O comportamento dalgún membro do PP o día do pleno foi exemplar, igual que o de outras persoas. Non podo dicir o mesmo de toda a lista. Espero do PP, e estou seguro que o fará, unha condena total e absoluta destes feitos. É necesaria unha declaración contundente para romper a espiral xa.

E se algúns non o teñen claro voulles refrescar a memoria. Aínda me lembro das municipais do 2003, cando o PSOE obtivo maioría minoritaria: 5 concelleiros e lista máis votada a moi poucos votos da maioría absoluta; o PP 4, concelleiros; Independentes pola Illa 1, e Bloque, 1. Sondou o PP daquela formar goberno con BNG e Independentes? Quebrantaba iso o resultado electoral? Era iso secuestrar a vontade popular? Sería ese un acordo ilexítimo?

Estamos en política e facemos política. Imos ir camiñando cara adiante, non ao revés. O Bloque tivo culpa xogando nun escenario que na práctica era moi difícil de manter como logo se demostrou, e ese erro vaino pagar. Cando todo está seco é fácil prender lume. Só pido que sexamos responsábeis cando nos toque, e desta tocáballe ao PP. O sábado do pleno de investidura non aprobamos. A ver se na próxima quitamos nota, home!

179 comentarios:

  1. con de tres pes20/06/11, 18:48

    De novo Manuel , casi de acordo con todo o que dis, exceptuando na responsabilidade dos feitos, que si ben non foron alentados polo PP , no seu Facebook fixeronse comentarios incitanto , e eles non tomaron medidas para borralos, o comentaron para baixar a temperatura, ou sexa non os promoveron pero tampouco fixeron nada por evitalos, quedando logo moi ben a hora de "escoltar a Carlos" , non era mellor que dous pasos antes , retuvesen os seus familiares no zarandeo ao que someteron o concejal do BNG ??

    Vergoña, moita vergoña allea do espectaculo mostrado, e moitos pasos atras na nosa historia democratica, algun descerebrado incluso coreaba a Franco , despois botan as mans a cabeza se lle chaman Franquistas .

    O dito , espero que non se volva a repetir , e todos demos un pasiño adiante.

    ResponderEliminar
  2. A min a verjonsa produxoma carallada e o resto de sosialistas ca cara de satisfasion que tiñan

    ResponderEliminar
  3. manuel como xa e unha costume en ti,acabas de facer, unha moy boa exposicion dos feitos,y unha moy boa analise politica,estou totalmente dacordo contigo,mirar cara adiante,y facer povo,eso e o que toca agora.
    n.2.mira amig@,eu non mirei a ningen,y o repito, a ningen con cara de satisfacion,a nadie, a mañor parte da xente que ali estaba ,pois esta consternada polo que estaba a acontecer,incluso xente que participou de unha u outra forma cando o de chiquita,estaba asustadisima,xente dos dous bandos,asi que menos leria,e a facer povo,e aislar os catro trevisboys do carallo,que nos fiseron pasar unha vergoaza,que mandou carallo na habana,acabaronse as eletcions,agora todos a traballar.

    ResponderEliminar
  4. 2 Se o único que che produceu verjonsa foi a cara dun edil (ou de seu pai o de a quen te refiras) de todo o que pasou ese día, e que estás tocado.

    ResponderEliminar
  5. ... ou tocada.

    ResponderEliminar
  6. NA ILLA,deixade xa o tema politiqueo...xa cansa,o blog mola moito non o queimedes con esto

    ResponderEliminar
  7. E que pasou acaso? uns berros? un desafogo da tensión acumulada? eu vin a Carlos camiñar tranquilamente tras doblar a praza do concello!
    Por outra banda, non comparto en nada o artigo de Manuel. Por decir algo podías propoñer que o Psoe e o Bng se presenten en coalición, e así non se enganaba a ninguén como na pasada campaña electoral (e ollo, non digo que enganara o Psoe, senon o Bng coa sua actitude).
    Por outra banda, e sen entrar no detalle da retrónica que espetas, había que verche a ti noutrora dando "APUPOS" na Cultural, mesmo ainda nun escenario cunha oposición en franca minoria no goberno de Manuel Dios (2 contra 9 de Arousa Unida), oes, e é que te afartabas de insultar e gritar contra os do PP (hai cousas que non se olvidan chico). Claro que eran outros tempos, viñades da época da apisonadora sociata e pensábades que toda a Arousa era pouco menos que o voso cortello ideolóxico.
    Por certo, o que pasou o 11-X non chega nin de lonxe á toma da Bastilla de Allariz.
    A ver si aprendemos de Extremadura.

    ResponderEliminar
  8. Dimision dos militantes do PP que amenasaron xa. Non se pode permitir esto no pobo.

    ResponderEliminar
  9. Sempre co mismo. A xente non se molestou por que o BNG doulle o apoyo a o PSOE, estaba molesta por a campaña que fixo Otero, basada en criticar por completo de arriba a abaixo a o PSOE e despois darlle o apoyo. Eso e o que a xente non entendeu. Nin os do PP nin moitos do BNG. Este ano o BNG fixo campaña engañosa, e os que votaron o BNG votaron pensando en outra situacion, non que fora apoyar o PP, pero non que apoyara o PSOE despois de poñelos a pingar.

    En fin, temos 4 anos mais, xa veremos o que pasa.

    ResponderEliminar
  10. Para as proximas eleccions que veñan Bieito e Allegue presentarse a Illa, en clave de pais. Agora eso non quita que debamos respectar o que pasou, porque eu por exemplo tiña claro o que ia facer Carlos co seu voto, pero el mesmo fixome dudar, e eso foi culpa del e do partido non dos veciños. E coma sempre hai xente que non se sabe comportar pero por sorte son unha minoria ou eso quero creer.

    ResponderEliminar
  11. 7,ti es parvo ou que carallo che pasa,ostia,pois si queres un exemplo,pp-IU,TAMEN EN COALICION,NON TE JODE,esto e de deficientes mentales,o que pasa en extremadura ,euskadi,y outros lugares,son cousas moi puntuales,non as bou crtiticar,faltaria mais,cada un no seu povo sabe a quen vota y por que o fay,eso e asi en democracia. si non soupestedes comvencer a-o bng da illa.pois sera que tendes uns representantes que o unico que saben e, falar de dar ostias,e insultar os demais,asi que deisemosnos de lerias,a terra e pa que na traballa,e tipos coma ti,non tendes nin idea do que falades,y o sabado da investidura foi unha vergonza,si eu son o alcande electo,poño-vos de patitas na calle,por maleducados e agitadores,os trevisboys,non te jode,valla banda de comicos,jajajajajaja,que vos den,calsa burras.

    ResponderEliminar
  12. HISTORIA DE A ILLA DE AROUSA
    Xosé Lois Vila Fariña
    Xoán Dopico Orjales

    Eleccións de maio de 1983. As urnas habían dado maioría simple a Sito Vazquez. Só un voto de apoio lle faltaba para lograr seguir gobernando catro anos a alcaldía vilanovesa....... contra todo porgnóstico nas nove papeletas dos grupos da oposición tan só apareceu o nome de Juan Nieto Dios....... a democracia ía ser afastada, esmagada por unha serie de intereses creados........ a xogada conservadora parecía perfectamente maquiavélica, e no fondo si que era.

    Non quero aburrir con todos os improperios que aqui se din sobre esa elección, totalmente legal e democratica, que exacervou os animos dos que agora falan de respeto e valores. Aquel candidato do que se falan mil bens, obtuvo o 40% dos votos por o 47% que quitou nestas o partido mais votado.
    Este libro repartirono polo pueblo e é sectario partidista e conta unha parte da sua historia. Aprendamos dos erros do pasado para non repetilos no futuro, e oxala aqueles e estes lios non se volvan repetir.
    Pero que alguns queiran dar leccións de civismo pareceme de risa.
    ¿Que escribirian estes señores da historia das eleccións de 2011?

    ResponderEliminar
  13. 11, ti non nos pos de patitas nin no blog, pero si eres tan valiente por que non estabas ao lado de Carlos ese día? Tes pouca educación e menos valor, cobarde!

    ResponderEliminar
  14. 9 Pouca campaña de Carlos seguiches ti, porque tanto ou máis que ao PSOE puxo a pingar ao PP. Iso si, políticamente, non coma o que lle fixeron a el.

    ResponderEliminar
  15. 12 , que ventaxista eres , por que non aclaras que esos votos , foron comprados con cartos de procedencia "mais que dudosa" , esa parte da historia non che conven contala verdade?? , non e o mesmo , a situacion daquela , coa de ahora.

    saudos

    ResponderEliminar
  16. 15 Ventaxista non realista, o que escribiron estes dous "historiadores", e unha vergoña e aproveito unha situación similar para desenmascaralos. Hipocresia pura e dura.

    ResponderEliminar
  17. 13,mira paisan0,ti deves de ser da banda dos trevisboys,dos calsa burras,pa entendernos todos,solo che-teño que decir unha cousiña.
    vaite po carallo.
    15,mais merda,chiquita non comprou ningun voto,estades equivocados,y daquela cagaron-na os socialistas,arengados por outra banda coma os trevis de agora,daquela facianse chamar os toscany,jajajajaja,e foy exactamente a misma merda que a do sabado famoso,por certo,chiquita foy y sera a persona mais honrada deste povo,nunca nadie fara polo povo o que fixo este ome,algun dia se sabra a sua verdadeira historia,y quen foy realmente este ome para o desarroyo economico e social da arousa.
    estoume aburrindo,non volverei a contestar mais tonterias,e como xa dixo algun compañeiro,e unha pena que esteamos a queimar este blog,con tanta politica do carallo,e que non sepamos verter criticas sin insultar,de sabios e retificar,quizas o meu tono non foy o adecuado querido,13,si foy asi retiro,pero tamen che digo,que foy vergonzodo o do sabado y o de 1983.
    sen mais,non che bou a decir donde estaba eu o sabado famoso,quizas sorprenderiache donde estaba en ese momento,pero bamos deisalo asi,y non votar mais leya o lume,penso que ningun vecilo da arousa quere que se volvan a repetir feitos de enton,nin de agora,non nos queda mais remedio que convivir todos xuntos,o final seguimos sendo unha illa,jajajajaja, a pesar da ponte,ainda que as veces voto a motora y o marita de menos,jajajajaja.

    ResponderEliminar
  18. Vaia educación "progresista" demostran algúns. Cada vez teño máis claro que a Arousa merece un cambio.

    ResponderEliminar
  19. Para o paxaro , son o do comentario nº15 , non poño en duda de que chiquita non comprara ningun voto, e que era unha gran persoa, pero os que manejaban a situacion por detras, non eran coma el, asi que non poñas cousas na boca dos demais.

    No resto estou bastante de acordo.

    ResponderEliminar
  20. Manuel, o máis triste de todo isto e que o que aconteceu na Illa foi fruto do acordo nacional do BNG. Nin a Illa quería continuar cun goberno do PSOE, nin o BNG da Illa quería que continuasen (incluindo a Carlos).
    O que hai que ser e COHERENTE. E o BNG da Illa non o foi, xa que o que viñan dicindo anteriormente foi o contrario do que fixeron. Andrés pareceme que deixou ben claro o que pasou, así que agora non queiramos disfrazar os acontecementos. Por suposto que e democratico, pero é un goberno feito nos despachos de Santiago. Aquí non se pensou o que era mellor para Illa.

    ResponderEliminar
  21. ¿Non vos aburrides sempre do mismo? Falade doutras cousas, ou non falar, pero esto e darlle voltas a merda pa que siga cheirando.

    ResponderEliminar
  22. Eu si que poño en duda o da compra de votos. Non poño en duda a manipulación de un pueblo por parte de catro montacabuxas nas semanas posteriores que deron lugar a fondas cicatrices que hoxe non curaron a pesar do tempo transcurrido.
    E si falamos de cartos por que non se fala das comisións para facilitar a construcción de edificios fantasma en moitos sitios da Arousa por parte do GOBERNO DE PROGRESO.

    ResponderEliminar
  23. Todas esas feridas abertas ìdeas lavar no mar para haber sí curan dunha puta vez;!!!!!!!!!!!!!!!PARADE XÀ!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  24. 22 , vaite ao xuzgado e pon unha denuncia , e moi facil enlordar, pero a hora da verdade ninguen, cree o ladron que todos son da sua condicion , e a o mellor pensas , que como na dereita e norma , todos fan o mesmo.


    saudos

    ResponderEliminar
  25. con de tres pes21/06/11, 22:33

    Para o 20 , si me falas de COHERENCIA , donde esta esta , cando o PP na xunta pon tasas os bateeiros , saca axudas as sequeiras, fai un cristo coa toxina , inaugura a ponte en vilanova , etc ,etc . Que pasa , que na arousa ninguen e bateeiro, rasteiro ou sequeira?? donde esta esa coherencia que pides??

    saudos

    ResponderEliminar
  26. 15,tes razon,seguro que pa joder o votaron a el,eran as cousas daquel tempo,pero era totalmente legal,a eso me refiero e non a outra cousa.
    bueno estou farto de falar de politica
    haber si cambiamos de tema,que esto xa cansa,un sahudiño,

    ResponderEliminar
  27. Aljún fasendo honor ao nome ten a cachola dura coma un con. Non te cansas de desir tonterias e o peor de todo é que non tes nin o máis mínimo sentido da autocrítica, e desde logo nula capacidade de retención memorística. Hala meu, síjelle dando ao coche altavos que de tanto oir á Folgar acabas por creerte as propias mentiras.

    PD: Mira meu, que os bateeiros, as sequeiras, os do raño, os albañiles, os parados, amas de casa, xubilados...votaron PP, ah! e os do POL, que desta parece que non o mencionas, capisci?

    ResponderEliminar
  28. 27... vaite mirar, pero polos cartos eh, é urxente.

    ResponderEliminar
  29. con de tres pes21/06/11, 23:21

    27 , a pregunta era ben sinxela, donde esta a COHERENCIA ??

    Ten que ser jodido, eso de tragar certas cousas por amor a uns colores, a sorte que teño eu e que teño donde elegir, Ti NON.

    ResponderEliminar
  30. 25 e que a Illa, a Xunta a Diputación e dentro de moi pouco tempo, o Goberno do Estado teñenos marxinados...
    Non crees que o disco xa esta moi raiado.
    Fai o favor, e mira unhas cantas obras importantes que se fixeron na Illa, a ver quen as fixo, algunha ainda a tes agora mesmo en obra para que vaias mirar o carteliño.
    ....ai o sintrom! por que pouco quedamos sin el.

    ResponderEliminar
  31. haber si nos clareamos 30, fanse obras ou non se fan pero todo a ves non.

    ResponderEliminar
  32. 30 , pero non e que na illa nos ultimos 12 anos non se fixo nada?? uns dias si , outros non, asi non hay quen se claree.

    A Diputacion fai unha labor moi importante pola illa , baixa a taxa de desempleo , ahora que non sei onde imos a meter os novos.

    ResponderEliminar
  33. Descarjando camions en villajarsia 32

    ResponderEliminar
  34. dudo moito 33, estos sonche mais de 2000€/mes e pouco traballar.

    ResponderEliminar
  35. manel chuki boy debe de andar nos 3000€ netos x 14 pajas a parte de jastos pajos=todo en limpo

    ResponderEliminar
  36. Para algo e o alcalde , por 12 votos non foi Juan Jose , sinon cobraria o mesmo.

    Por certo, alguien sabe de que traballa Juan Jose?? eu a ultima vez que o vin , traballaba para o Pastelero na inmobiliaria , que conste que non o pregunto por mal , tan solo por saber.


    saudos

    ResponderEliminar
  37. 35¿non sabedes o que gana o alcalde do voso pobo? suponse que é un dato de coñecemento público.
    36, non sexas laretas

    ResponderEliminar
  38. 37 , non e ser laretas , acaso e un secreto?? nadie o sabe?? ou ainda traballa para o pastelero , o secuestrador do cantiño , porque si e asi seria curiosa a relacion.

    ResponderEliminar
  39. O alcalde cobra 48,000€ o ano segun teño visto publicado fai un tempo na La voz de galicia. eu penso que e un sueldo demasiado alto. Sexa quen sexa o alcalde. Somos so 5000 habitantes, un sueldo de 24,000€ o ano creo que seria adecuado.

    Os politicos (TODOS!!!) son moi listos pa poñerse o sueldo. Mentras queren baixar o noso.
    http://www.elpais.com/articulo/cataluna/Mollet/Valles/aprueba/hoy/subir/sueldo/alcalde/32/elpepuespcat/20110622elpcat_3/Tes

    ResponderEliminar
  40. Supoño que o bloque vaille esixir baixalo.

    ResponderEliminar
  41. Indignado del kinse eme24/06/11, 12:35

    Indignados cos socialistas, as boas maneiras da outra banda:


    http://www.abc.es/videos-espana/20110623/alcalde-mollet-valles-increpado-1016679244001.html

    ResponderEliminar
  42. Que si home, que o que fixestes estivo, e está, de puta nai... vaite mirar amijo.

    ResponderEliminar
  43. Anónimo identificado24/06/11, 13:27

    A colisión da coalisión:

    http://www.lavozdegalicia.es/galicia/2011/06/24/0003_201106G24P12994.htm

    ResponderEliminar
  44. Segundo a prensa de onte, o BNG non pon en cuestion o soldo do alcalde, pero di que igual unha segunda concellalia liberada e excesiva carga financieira.

    ₧ O que di 43 e unha colision? Sera lo. En cambio no PP todo e de unha extremada placidez.

    ResponderEliminar
  45. Asi que o Chuki esta cobrando a metade que o alcalde do PP de San Cibrao das Viñas:

    http://goo.gl/g129L

    ResponderEliminar
  46. http://www.cadenaser.com/espana/articulo/alcalde-penafiel-sube-sueldo/serpro/20110624csrcsrnac_16/Tes

    El alcalde de Peñafiel, con mayoría absoluta del PP, se dobla el sueldo, pasando de 20.000 a 40.000 euros.

    ResponderEliminar
  47. Mamadela bastante. Será por cartos...

    Gonzalo Durán adxudícase un salario de 59.000 euros anuais no 2008.

    http://www.canalriasbaixas.com/content/view/5518/68/

    ResponderEliminar
  48. http://www.xornal.com/artigo/2011/06/21/xornal-municipal/a-laracha/bng-sosten-goberno-do-pp-costara-laracheses-000-ao-ano/2011062113091800472.html

    O Concello de Laracha, de 10000 habitantes, con maioria absoluta do PP, ha de pagar sete liberados.

    Os liberados do governo do PP custarán aos laracheses 230.000€ anuais.

    ResponderEliminar
  49. Isto tiña que estar regulado. Que vergonza.

    ResponderEliminar
  50. Entre estes e os inútiles que hay que ir metendo en diputasions e organismos varios non hai carto que cheje. Disque hai que apretar o sinturon oistes.

    ResponderEliminar
  51. Home, pois eu penso que para un povo como a arousa de 5000 habitantes donde a maioría da xente son mariñeiros con ganancias moi modestas na súa maioría, 30.000 euros ao ano xa estaba ben paghado non? ademáis coa diferencia ata os 48.000 podíase contratar a unha persoa para facer traballo productivo no povo.

    ResponderEliminar
  52. Pero é certo que cobra 48000?

    ResponderEliminar
  53. 52, Por ai anda, 30000 mais dietas.

    51, Non sei se moi modestas, pero na portada do Faro de nantronte viña que a Arousa esta entre os 12 Concellos con maior renta per capita. E entre os 15 galegos que superan a media española.

    ResponderEliminar
  54. A ver si podedes precisar un pouco máis o soldo do Alcalde. As dietas non son salario, retribúen gastos que tes, desprazamentos por exemplo, non os vai pagar do seu peto. Pero 18.000 en dietas é un pouco moito. Por asistencia a plenos ordinarios e a comisións, supoño que os liberados non as cobran.

    ResponderEliminar
  55. Carallo 53, por aí disque. De 30 a 48 aínda vai un cacho. Botas ben as contas ti.

    ResponderEliminar
  56. Home, supoño que é mal que ben porque non hai moito paro... e hai xente que si que ten bastantes cartos, pero unha sequeira ghanará 6000 euros ao ano e un rasteiro normal non sei se cheghará aos 15000. Claro que tamén haberá outros que teñan un par de bateas e ghanen 80000 ...

    ResponderEliminar
  57. Por certo, estaba a responderlle ao #53

    ResponderEliminar
  58. O alcalde sosialista de Mollet del Vallés seica tamén se luseu

    ResponderEliminar
  59. 58, O alcalde de Mollet vai subirse o soldo un 10%, 6000 euros máis para chegar ao que cobraba en 2007, porque despois pasou a cobrar da Deputación de Barcelona (83000 euros era o seu último soldo). O salario que vai cobrar agora foi aprobado co apoio de CiU, PP e a abstención de ERC.

    ResponderEliminar
  60. Exemplos de alcaldes que se baixan soldos:

    http://www.andaluciainformacion.es/portada/?a=184071&i=45&f=0

    O alcalde de Medina Sidonia, de Izquierda Unida, reduce o seu soldo un 31% e aforra en cargos máis de 300.000 euros.

    O alcalde de Málaga, do PP, baixa o seu soldo un 5%, para pasar a cobrar 68.000 euros.

    A alcaldesa de Llanes, do PSOE, reduce o seu soldo un 20%, reduce un liberado e o salario dos restantes, aforrando 75.000 euros.

    O alcalde de Ribadeo, do BNG, decide cobrar menos que hai catro anos, quedando en 2000 euros netos, sendo o único liberado do governo, o máis "barato" da Mariña lucense.

    ResponderEliminar
  61. Claro que por outra banda...

    O novo alcalde de Vilagarcía, Fole, (PP) sube o seu soldo un 20%.

    E, o máis "divertido", a alcaldesa de Villanueva de la Torre, tamén do PP:

    O anterior alcalde, do PSOE en minoría, tivo que rebaixar o seu soldo de 45.000 a 38.000 euros, por mocións da oposición incluída o PP. A primeira medida da nova alcaldesa é subirse o soldo 10.000 euros.

    En palabras do edil de IU: "para nuestra sorpresa, en el pleno celebrado esta semana, el PP ha aprobado que el sueldo de la alcaldesa sea de 48.452,18 euros, es decir, más de 10.000 euros al año, cuando en el anterior periodo corporativo presentó moción tras moción para bajarle el sueldo al otro alcalde".

    ResponderEliminar
  62. http://www.xornal.com/artigo/2009/05/09/galicia/quinta-parte-alcaldes-cobra-sueldo-cargo/2009050920554167087.html

    ResponderEliminar
  63. 61 Hai que contrastar as novas, Fole cobrara o mesmo que a anterior alcaldesa, e suprimira de 6 a 3 as concellerias liberadas. O seu soldo sera de 51000 euros o ano, pouco mais que o noso alcalde dun pobo de sete veces menos poblacion. Ainda asi Juan Fajardo de IU que aprobou o salario da anterior alcaldesa pideulle que ante a crise que o baixara a 35000 euros anuais. Non inventar.
    http://www.farodevigo.es/portada-arousa/2011/06/28/pleno-fija-sueldo-alcalde-51606-euros-35000-salario-liberada/558338.html

    ResponderEliminar
  64. Pois ben rectificado.
    A ver se tamén rectifica o de Navas del Rey. Ou se "traballa o triple".

    Guzmán Gómez Alonso (PP), alcalde del pequeño municipio de poco más de dos mil habitantes, ha aumentado su sueldo respecto al del anterior alcalde en un 263,8%, de 8900 a 23478 € anuales.
    Justifica haber triplicado su sueldo diciendo que también trabajará el triple que su antecesor.

    ResponderEliminar
  65. http://www.farodevigo.es/portada-arousa/2011/06/29/alcalde-illa-sera-unico-liberado-grupo-gobierno/558646.html

    O señor alcalde da Illa cobrara nesta lexislatura algo mais de 44.000 euros anuais. E no anterior mandato puxose un soldo de 48.000 ainda que ca rebaixa do goberno os funcionarios foino reducindo progresivamente.
    O 64 que indignado estas con Navas de Rey si señor, un pobo de 2600 habitantes, media Arousa, porque o seu alcalde non pode cobrar a metade do de aqui co doble de población.
    Un saudo

    ResponderEliminar
  66. 65 O de indignado dilo ti. O 64 o que di é que ese alcalde se triplicou o soldo, pero pode que traballe o triple tamén. Outro saúdo. En todo caso ese alcalde estará cobrando máis que o de Ribadeo.

    ResponderEliminar
  67. 66 a min o que me fai gracia e que se critica o de todos lados menos o que temos diante dos ollos. Falaron de Fole (mentindo), de Navas de Rey, de Ribadeo, etc etc etc. E do noso pobo que é o que nos ten que importar nin pio.
    Eu creo que esto dos sueldos de alcaldes e concelleiros tiña que estar regulado por lei, e non que o alcalde de calquer color se poida poñer o salario que queira.
    En funcion da poboación e da dedicación que se establezcan uns baremos e xa estaria todo solucionado.
    Exemplos de lado e lado hainos a montes, o alcaldesa de Sanxenxo do PP cobraba unha animalada e Gago do Psoe en Vilagarcia cobrara mais que Touriño cando era presidente da Xunta. Un saudo

    ResponderEliminar
  68. Alguns non fan mais que tirar balons fora a ver si asi non vemos o que temos diante. A min importame ven pouco o que cobre en vilanova, villagarcia, e en outros sitios. A min importame o que cobra o alcalde aqui. 44 mil€ e un sueldazo pa un alcalde dun pueblo de 5000 habitantes e encima mal gestionado. Si tuvera dignidad baixa o sueldo a 1500€ o mes que non vemos eso moitos de aqui da Illa.

    ResponderEliminar
  69. 68 , claro que si machote , si eso poñemoslle o SMI , e calquer enchufado da diputacion que cobre mais que o alcalde do noso pobo . Esto e un dialogo de sordos, si o alcalde fose J.J non abriades a boca, por certo, sigo sin saber donde traballa este home , e un secreto?? nadie o sabe?? non interesa que se sepa?? de que vive?? porque do aire non creo que nadie coma.

    saudos

    ResponderEliminar
  70. 63 e 67, o de Fole saíu en tódolos medios de Galicia e de España, así que se recuou que recuase, pero de mentir nada.

    ResponderEliminar
  71. Tamén hai bos exemplos, a ver se ides poñendo algúns...

    http://www.bng-carnota.org/2011/06/o-novo-alcalde-de-carnota-cobrara.html

    O BNG de Carnota anunciara que, no caso de obter o suficiente respaldo veciñal o 22 de maio, outorgaría unha única dedicación exclusiva, a do alcalde, nunca superior aos 2.000 euros brutos. Dito e feito: No pleno desta fin de semana, no que se trataron as dedicacións e o reparto das áreas de traballo, a corporación municipal aprobou (coa abstención do PP) unha única retribución económica de 2.000 euros mensuais brutos para o alcalde de Carnota Ramón Noceda, distribuídos en 14 pagas. En total 28.000 euros anuais que reducen á metade os case 52.000 euros percibidos polo anterior alcalde, José Oreiro, do PP.

    ResponderEliminar
  72. 69...son o do 68, eu, sea o alcalde do partido que sea, creo que 44mil€ e moito sueldo pa un pueblo de 5000 habitantes. Eu voto PP, pero son dos poucos, creo eu, que o que pido pa uns pido pa todos. Na miña opinion, un sueldo de 1500€ a 2000e vai de sobra. Todos queremos ter un sueldazo, pero nin os tempos nin a Illa e capaz de manteñer un sueldo asi. Ademais co aforro do sueldo ainda pode emplear a 1 ou 2 persona a temo parcial, seguro que moitos da Illa que non teñen curro agradeceriano.

    ResponderEliminar
  73. Ao jilipollas do comentario 69, e de qué vives ti??? da informatica???

    ResponderEliminar
  74. Para o 73: E ti de qué vives? de insultar? de defender a J.J? Se sabes a resposta, dínola, e se non a sabes ou non queres dicila non a digas e punto.

    ResponderEliminar
  75. Deixate de cinismo 69 e dinos de que vives

    ResponderEliminar
  76. Non me interesa de que vive 69, pero JJ pode interesarme.

    ResponderEliminar
  77. Para o 73 , son o do 69.

    Non vivo da informatica, vivo do mar , como o 75 ou 80% de xente da arousa.

    A pregunta e ben sinxela , Sabes ti a resposta?? porque parece un Tabú , ou non hay ninguen que o saiba , ou por algunha extraña razon non gusta que se sepa , realmente pareceme increible, xa que como personaxe público que e Juan Jose, e coñecendonos todos na Illa, parece que nadie o sabe.

    Increible.

    saudos

    ResponderEliminar
  78. para o 75 , son de novo o do 69 , vivo do mar , donde ves ti o cinismo . Quizas sabes donde traballa Juan Jose, e non o queres decir, non creo que sea para avergoñarse.

    saudos

    ResponderEliminar
  79. Se tanto che interesa o traballo de Juan José, ¿Por que non vas a onda él e llo preguntas?
    Agora vai un comentario para o lengüeretas que antes das eleccións criticaba os enchufes do PP, E con isto non quero dicir que non os haxa. Pero tamén hai que ser realista e dicir que no PSOE tamén os hai, senón ¿que fai o fillo de Chicho jueso traballando no concello? Por non falar do home de Lucía. Ainda que o que máis me chamou a atención, ou non, foi que o PSOE non fixo máis que facerse<coa alcaldía, gracias á ONG que é o BNG, e poñer a traballar ó home de Fátima. ¿Cal é o sitio no que non hai enchufes? Por iso penso que algún ou algunha pode meter a lengüiña no cú antes de poñer a pingar ós demáis.
    E antes de rematar quero deixar claro que non son do PP, porque se pensará iso; a verdade é que cada vez me dá máis noxo a política, o único que son é realista e con ollos na cara para ver todo o que fan.


    Un saudiño.

    ResponderEliminar
  80. 79... si home si.

    ResponderEliminar
  81. 78 de que mar, home, de que mar, non me jodas, ti nin na arousa vives si non non falabas asi

    ResponderEliminar
  82. Esto e increible. Como tratades alguns de desviar a atencion de certas cousas. Eu non sei do que traballa J.J. e sinceramente non me importa, xa que el non esta de alcalde. A min o que me importa e os que nos estan gobernando, pero os socialistas sempre fostedes moi listos pa desviar o tema. Como ZP culpando no 2011, levando casi 8 anos no goberno, a o PP da actual crisis. O PSOE da Illa criticando o PP porque non se fan as cousas. E ahora os militantes falando de J.J. cando aqui falamos do sueldo do puesto de alcalde. Seguide asi.

    ResponderEliminar
  83. Para o 81 , si home , son da Arousa e vivo do mar, porque non iba a falar asi, acaso dixen algun insulto ou algo malo, solo preguntin de que traballa o candidato do PP , porque non o sei , e preguntomo porque e un personaxe publico porque foi de numero un representando a un partido politico, si non fose asi non me interesaria.

    Vamos a ver, a colacion de todo este tema dos soldos, a vos parecebos moi loxico criticar o alcalde porque cobra moito ,en cambio preguntanvos de que traballa J.J e poñedes o grito no cielo, joder , que son personaxes publicos os dous , que non e ningunha barbaridade, para eso que non se presenten.

    Por ultimo para o do 79 , o teu comentario non se sosten por ningun lado ,porque precisamente , dous dos tres que nombras moi rojos non me parecen , e mais , algun familiar directo deles era dos que foron detras de Carlos hasta a casa de sua nai, asi que machiño , non me compares , o do PP na deputacion clama o cielo, pero claro , como e costumbre xa o tomamos como normal. Relee a lista e mira os que obtuveron traballo por ir en ela, e logo fas o mismo coa do Psoe ou a do BNG , e ves aqui e contasnos as tuas conclusions.

    Eu vouche a adiantar as miñas, ao menos 6 ou 7 do PP , teñen traballo gracias a ir na lista, e nunca estuveron en ningunha directiva , de Dorna, Baloncesto, o calquer actividade do pueblo.
    En cambio , en calquera das outras duas , atoparaste a xente que e conocida na illa , pola sua implicacion en distintos clubes e asociacions da Arousa , esa e a gran diferencia entre uns e outros.

    Por ultimo, como xa comentamos mais veces, pareceme de moi mal gusto nombrar as persoas, exceptuando as que se presentan nas listas, porque eles saben que poden ser nombradas en foros como estos , ou na barra de un bar , pero ao resto non , pareceme de moi cobarde nombrar a ninguen desde o anonimato.

    saudos

    ResponderEliminar
  84. Son o 79,¿Que queres dicir con iso de "si home si" 80?

    ResponderEliminar
  85. 83 , eu non son o que dixo si home si, pero entendo que e de moi mal gusto nombrar as persoas aqui no anonimato , pero xa que o fas , digoche que dos tres que nombras , dous deles non lle vexo xeito de "rojos" , e mais , algun familiar directo foi detras de Carlos hasta a casa da sua nai , poñendo a pingar. Donde ves o enchufe??

    O da diputacion e tan visible, que hasta parece normal, e claro , creedes que todos son iguais , pero vouche a demostrar que non.

    Si botas unha ollada as listas dos tres partidos que se presentaron , na do PP tes polo menos 6 ou 7 que teñen un traballo gracias a ir en ela, que se sepa , e iso que o nº1 como se fala por aqui non se sabe a que se adica.

    En cambio ,si botas unha ollada as outras duas listas , veras que a mairoia estuveron nas directivas de distintas asociacions culturales e deportivas , esa e a gran diferencia, de que a maior parte de esta xente vai nunha lista para axudar e traballar polo seu pobo. En cambio na outra , van a cambio de un traballo. Como podes ver , e parecido pero non e igual.

    E por ultimo , pareceme increible que o Nº1 do PP , nadie sepa donde traballa, aqui que nos conocemos todos e nadie o sabe. E unha personaxe publica, e sinon que non se presente. Asi como o alcalde esta na boca de todo o mundo polo seu sueldo, Carlos tuvo que soportar a VERGOÑA do dia da votacion , vailles no cargo ao que se presentaron , esto e o que hay.

    ResponderEliminar
  86. 84, de que vivía o alcalde antes, de que vivia fatima antes, de que vive carlos sin acabar a carreira...

    non aprendedes nada, o pueblo douvos a espalda e xa vos esta a dar polo cu

    ResponderEliminar
  87. 85 , o alcalde tiña unha asesoria , e Carlos vai a batea.

    Ahora iluminanos o misterio do posto de traballo do Nº1 do PP , que a este paso imos a ter que chamar a Iker Ximenez.

    Por ultimo, a min o pueblo non me dou nin a espalda e moito menos polo cu , xa que eu fun a votar a eleccion que crein mais correcta para min e para os meus , a maioria do pueblo tamen.

    saudos

    ResponderEliminar
  88. 85... oe ti caradura, todos eses que nomeas non lle deben nada a ninguén. Poderache gustar ou non o que fan, pero ningún traballa na deputación ou na xunta pola cara amigo. Pregúntalle aos teus a ver se están aí por listos.

    ResponderEliminar
  89. Faro de Vigo Domingo, 3 de Xullo de 2011.

    Entrevista a Carlos Otero, polo menos e sincero:

    "En la asamblea local creímos que tendríamos autonomía para decidir, algo que no ocurrió al final, ya que el Consello Nacional acabó indicando que se debía apoyar al PSOE. Gran parte de nuestro grupo era partidario de abstenerse, entre ellos yo mismo. A medida que pasaban los días y vimos que la presión se nos venía encima, llegamos a plantearnos dejarlo y no ir al pleno de investidura, comunicándoselo a la dirección comarcal para que buscase otras personas. No las encontraron, y en un ejercicio de responsabilidad decidí ir acatando la decisión nacional como si fuese propia".

    Creo que todo esta bastante claro.

    ResponderEliminar
  90. E que 88 ??? , que queres tratar de justificar o que pasou?? intentas lavar a conciencia , Carlos e un veciño como outro calquera, e o que se lle fixo non ten xustificacion ,son as reglas democraticas e punto, e vos non estuvestedes a altura, quitastedesvos a careta , ahora a buscar chollo no principe Felipe ou na diputacion, non ides a caber todos.

    ResponderEliminar
  91. 88, olvidouseche de leer este parrafo .

    "Pero el tiempo demostro que esa decisiton(absterse) habría sido un gran error."

    Sodes distintos , sodes chanchulleiros, enchufadores , e non poño mais adxetivos , incluso en este mismo blog vesevos os xeitos, nin siquiera nadie e capaz a decir a que se dedica o voso Nº1 , asi que , creo que este e o mellor resultado que ides a acadar en moito tempo , xa non engañades a ninguen.

    Tamen di que lle explicou a J.J a sua decision dous dias antes durante hora e media, que fixo este para evitar o que pasou , nada, deixando que a xente se quentase a traves do Facebook de Populares(por certo , vaia foto antre os pinos) , a quen representa a pistolera???


    saudos

    ResponderEliminar
  92. O chaval do Faro entrevistando a Carlos, e a entrevista vai en castelán?

    ResponderEliminar
  93. fondeos nas corbaseiras03/07/11, 16:44

    uiii, que non van a quedar gigas na aula de informatica pa tanto sosiolisto.
    E co da asesoria e o bateeiro escojonome.

    ResponderEliminar
  94. 92, eres J.J.? aparesestes?

    ResponderEliminar
  95. Son o que escribeu o comentario 88 ou mais veu cortou e pegou o que dixo Carlos no periodico. Cortin o cacho onde se fala ben as claras do que pasou, que o BNG da Illa queria absterse, e o final houbo presions para que non pasase.
    O que pasou o dia da investidura non estivo ben, e si hai xente que non ten educación non e culpa miña, pero eu comento algo que me parece veraz e interesante sobre o tema en cuestión, con argumentos e sin fanatismos algo que non todo o mundo pode dicir.
    O señor lider da oposición non e o meu numero un, e un candidato dun partido que obtuvo unha representación amplia da cidadania ainda que obviamente pouca para ser alcalde nin mais nin menos. Deixade de insultar como o 90 porque un comentario como o seu sobre os oficios da xente das outras candidaturas o podo facer eu ou calquera e non levaria a ningun lado.
    E para finalizar xa o que di Carlos que fixo o mellor a vista dos acontecementos a que se podia armar se fose o reves seria igual ou peor, deso non me cabe dubida algo que eu criticaria como critico o que sucedeu o dia da investidura.
    De oficios e beneficios podese falar largo e tendido de parte a parte.

    ResponderEliminar
  96. 94... vaite durmir. De oficios e beneficios podes falar de Zoila e Diana nun acto da deputación arrabeando por irse dunha vez de alí, ese é o seu compromiso cos servizos públicos, chámame can e bótame pan, que pasen os meses e veñan chuscos. E como non teñen vergoña, nin sentido do ridículo, van e póñeno no feisbú do pp da Arousa. Non hai quen lle diga a estas dúas onde están de pé?

    ResponderEliminar
  97. http://www.lavozdegalicia.es/arousa/2011/07/03/0003_201107A3C7992.htm

    - Eran moi reacios a darlle a alcaldía ao PSOE.

    - Houbo moita discusión, eu mesmo cambiei de opinión varias veces. Non eramos capaces de encontrar argumentos a favor dunha ou doutra postura. No fondo, ou estabas apoiando ao PP ou estabas apoiando ao PSOE. Ao final decidimos apoiar ao PSOE, porque politicamente é unha forza un pouco menos alonxada de nós.

    ResponderEliminar
  98. Lendo os comentarios deste blog, vese que algúns aínda non asimilaron a decisión de Carlos. Que se foi imposición de arriba, que foi un vendido e xa se vería a cambio de qué... pois xa se ve que a cambio de nada. El meditou a decisión, e acertaría ou non, pero había moitas máis posibilidades e fixo o que mellor lle pareceu.

    E se fose ao pleno e se abstivese xa se vería se o botaban do BNG ou non, pero podía facelo que a acta era súa, e seguir como grupo mixto, ou dimitir, ou empezar a preparar unha moción de censura xunto ao PSOE con moito tempo para negociar, etc.

    Para min o que quedou claro é que tomou a decisión correcta, e que non é ningún vendido.

    ResponderEliminar
  99. "fondeos nas corbaseiras dixo
    uiii, que non van a quedar gigas na aula de informatica pa tanto sosiolisto.
    E co da asesoria e o bateeiro escojonome."

    E non che fai mais gracia que ainda non houbo que fora capaz de decir a que se dedica J.J ?? , que humor mais raro tes.

    ResponderEliminar
  100. 95- Xa vou durmir que mañan traballo. Boas noites.

    ResponderEliminar
  101. Que descanses.

    ResponderEliminar
  102. Eu non sei como carlos otero non ten vergonza. Encima vai e sigue ca misma na voz de galicia e ahora sumalle que a decision veu de arriba que non era a de eles. E aqui todos contentos. Os do PSOE obviamente que estades contentos eso sin duda. Vos ainda que vendan a vosa nai pa estar no mando facedes o que sea. Pero eu vexo algo moi serio que se apolle a alguien que estas criticando, e encima que che manden outros facelo cando ti non queres. E mais ainda decir que el non ten tempo pa politica que ten un barco e unha batea pa atender, di eso e queda tan pancho, tocate los huevos! Pois amijo non te metas na politica. PSOE=BNG os que votastedes o BNG pa proxima votade o PSOE que e o mismo.

    E os que queredes saber a que se dedica J.J. porque non ides e lle preguntades, tanto interes tendes. Sempre queredes sembrar a duda sobre a persona. E o unico que sabedes facer. Si sabedes que hay enchufes, denuncialos.

    ResponderEliminar
  103. Claro 101, pa ti a politica é que che den un chope pa andar de florero e a ver si acaban dunha ves pa irme. Donde non hai verjonsa non se pode sacar. Claro que primeiro ten que atender o seu, que é do que vive, non coma outros, que non se sabe. Carlos leva toda a vida dedicandolle parte do seu tempo libre a cultura e ao deporte e tamén a politica. A ver que fixeron outros?

    ResponderEliminar
  104. Aqui todo dios dedica tempo libre a cultura, deporte, musica, politica, punto de crus, faser nasas, e enrollar cria no tempo libre pero casi todos do psoe e do blogue nin teñen cultura e teñen o pueblo convertido nun chiringito pa chupar do bote e son os mais maleducados e jetas que vin na miña vida.
    Non sei como non janamos o prinsipe de asturias con tanta kultura que nos trasmite carlos e doña lola.

    ResponderEliminar
  105. eu tamen quero chollo04/07/11, 15:01

    Pois si , que pasa , ainda eso tamen e criticable?? moitos dos integrantes das listas do BNG e do Psoe dedican o seu tempo libre a eso , en canto os que van na lista do PP e para obter algo a cambio , jode pero e asi , en dorna estaban buscando presidente, que un da lista do PP dea o paso adiante e colla a asociacion cultural , o carallo e que hay traballas moito e non cobras , e eso non vai con vos.

    ResponderEliminar
  106. 103 Todo dios menos vos, que vos dedicades a outras cousas. Para cultura e educacion xa temola tua que ben se ve, ou a da pistolera.

    ResponderEliminar
  107. Son o 101... Non critico que Carlos teña traballo, critico o que el mismo di no articulo da voz, donde di que non ten tempo pa politica e non vai deixar o barco e a batea. Pois mira ti que bonito. Pa que se presenta? pa facerlle de cuña o PSOE? Eu sijo decindo que na Illa non existe o BNG. E PSOE1 e PSOE2. Engañan os votantes do BNG que saben que non votan o PP ou PSOE, pa lojo usar ese votos po PSOE.

    ResponderEliminar
  108. 106, descansa un pouco. Ainda non fixestedela dixestion?, ou e que non hai chope pa todos? Eso si que é ter cara e engañar a xente. El o que dixo e que agora mesmo non pode dedicarse en "exclusiva" a politica. Non sexas menteiran, ou e que non sabes leer. Si Carlos é tan malo como queriades que vos apollase?

    ResponderEliminar
  109. 104 collestes ti aljo, lojo?

    ResponderEliminar
  110. por amor al arte04/07/11, 22:13

    104 pois lo ti es parbo ou estas podre de cartos que nas listas esas tamen hay moitos

    ResponderEliminar
  111. 108 se cadra si. O 104 non son eu, pero é certo que nas listas do PSOE e do BNG foi xente da directiva de Dorna, das asociacións ecoloxistas, da escola de embarcacións tradicionais, do baloncesto, do xadrez, xente que invirte tempo no patronato deportivo, etc.
    Na do PP non atopo nada, salvo Ramón Ferro, que é un exemplo para os rapaces.

    ResponderEliminar
  112. 103, o prinsipe de Asturias no janaremos, pero o prinsipe felifpe fijo.

    ResponderEliminar
  113. 112, a resposta é 42, o que pasa é que aínda non sabedes a pregunta.

    ResponderEliminar
  114. 113 a pregunta é 108

    ResponderEliminar
  115. Do libro «Guia do Mochileiro das Galaxias»:

    Según «The Hitchhiker's Guide to the Galaxy», uns exploradores da raza de seres pandimensionais e hiperinteligentes, que tridimensionalmente adoptan a forma de ratinhos brancos, constrúen "Deep thinking" (Pensamento Profundo), a segunda melhor computadora de todos os tempos, para obter a resposta ao sentido da vida, o universo e todo o demáis. Despois de sete milhóns e medio de anos meditando a pergunta, "Pensamento Profundo" revela a resposta: "Cuarenta e dous".

    —Cuarenta e dous! —exclamou Loonquawl—. É todo o que tés que mostrar tras sete milhóns e medio de anos de trabalho?
    —Xa o comprobei moi polo miúdo —dixo a computadora—, e ésa é case definitivamente a resposta. Creo que o problema, para ser sinceros, é que non soubestes nunca cal é a pregunta..

    ResponderEliminar
  116. 115: A computadora en inglés é "Deep Thought" ;)
    Aí podemos comprar a camiseta e todo..:
    http://www.fanisetas.com/camiseta-p-921.html

    ResponderEliminar
  117. Compraremola... lojo.

    ResponderEliminar
  118. O millor da nos o diñeiro o concello, como deron pos ceniceros ecoloxicos pos playeros. Molaria non? Si queres unha camiseta(roja)vota PSOE.

    ResponderEliminar
  119. 118 , a ti e mellor que che regalen un cuadernillo. ;)

    ResponderEliminar
  120. CAMBIAS A AROUSA POR RIANXO? O BNG SÍ!!!

    Que se entere todo o mundo, a Arousa foi moneda de cambio político, o BNG apoiou ó Psoe na Arousa e o Psoe ó Bng en Rianxo.

    Que a xente sepa á verdad, VENDERON Á AROUSA!!

    ResponderEliminar
  121. Tiveches un pesadelo 121, despertaches mal da sesta? E Pontevedra, Vigo, Lugo, Ares, Bergondo, Betanzos, Boimorto, A Capela, Corcubión, Culleredo, Laxe, Muros, Santiso, Becerreá, O Incio, Lugo, Pastoriza, Viveiro, Caldas de Reis, A Guarda, Silleda, Vilaboa...

    ResponderEliminar
  122. 121 O PP vendeu España! Aznar foi moneda de cambio!

    >>>> PSOE y PP se vuelven a unir para mantener los privilegios de los expresidentes.

    El resto de grupos parlamentarios propone una revisión para marcar como “incompatibles” la pensión vitalicia de unos 80.000 euros al año con los salarios que reciben los expresidentes del Gobierno de empresas privadas, Endesa en el caso de Aznar y Gas Natural en el caso de González.

    ResponderEliminar
  123. 121 Qué venderon? e quén a vendeu? A xente que votou a Carlos podería molestarse ou alegrarse mais ou menos se el decidise absterse, pero está claro que non recibiría nada a cambio, igual que non o recibeu el nen o bloque local por non absterse.

    Dixo JJ "lo que más duele es que hayan empleado A Illa como moneda de cambio, pero a cambio de nada". Carlos pensou que era o mellor (e desde logo o menos malo). Outros só pensan na súa ventaxa persoal.

    121 Qué verdá hai que saber? O PP aínda non criticou que agredisen a Carlos o día do pleno, e JJ a dicir no Faro "e que a min tamén me insultaron".

    «Hay gente que puede ser impulsiva, pero no por eso se deben apartar... cada persona es libre de manifestarse como estime oportuno y dueño de sus actos».

    «Pienso que no sería justo encasillar a todos en el PP, ya que en ese pleno había descontentos de todos los partidos, era genérico»

    Xa sabes Carlos, quenes che foron sacudir e foron á da túa nai eran "genéricos". Por certo, coma o catálogo de medicamentos que apoiou o Bloque! Vendidos!! Qué vos deron a cambio dos medicamentos!!!

    ResponderEliminar
  124. Ja ja...
    Non metades a politica de outros lados na Illa, que ninguen vos pide a vós explicacións da crise lamentable na que nos meteu e ten metido Zapatero, presidente do PSOE. Déso non decides nada? Tamén e culpa do PP? 5 millóns de parados?
    Vai ser que a gran maioría dos Arousáns, galegos e dos españoles, están engañados.
    E os do Psoe os listos, abride os ollos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  125. Defendedes o indfefendible, i eso non é bo para o pobo.
    O psoe está facendo tanto na Illa como no Goberno Central, unha merda.
    Seguide tapando os ollos e decindo o de sempre, culpa da xunta, culpa da deputación.
    Así nos vai.

    ResponderEliminar
  126. Os do Psoe, teñen razón en todo, si ala, moi ben.

    Que escriban eles solos.

    ResponderEliminar
  127. 127 Se non queres escribir non escribas, pero que eu saiba aquí neste blog non se pide carné de partido nen de simpatías por uns ou outros.

    125 son 4, pero en Galicia cando era un 9% Feijoo botaballe a culpa a Touriño, e disque el acabaría coa crisi en 45 días. Van dous anos e o paro en Galicia xa é case o da media de España, crecendo máis que nos outros sitios. Agora disque a culpa é de ZP, pero Rajoy sacaranos da crisi en 45 días. E si non sácanos Merkel. Por certo, o paro na Arousa está bastante por debaixo da media estatal e galega, pero iso non ten por qué ser só grazas ao alcalde, nen a (sua alteza) o Príncipe Felipe.

    ResponderEliminar
  128. Moi ben 128, lava a cara e pon a andar as neuronas, se tes claro.
    O 125 falou moi claro do que vos pasa e do que facedes.

    ResponderEliminar
  129. Si queres SINTROM . vota Psoe
    Ahí, pa asustar os nosos maiores, e que votasen ó psoe.
    Se queres un barco e unha batea...VOTA PSOE.
    Se queres paruqes infantís....VOTA PSOE.

    ïan decindo o que ían facer si gañaban...
    pero se levan toda a vida gobernando e o pouco que hai fíxo a deputación, e despois aínda critican.
    Ala escribide rápido para que no blog gañedes a comentarios, xa que a votos non poidestedes.

    ResponderEliminar
  130. 130 "A votos non poidestedes" < esa é a vosa idea de democracia.

    Xa o dixo o jefe JJ, "cada persona es libre de manifestarse como estime oportuno y dueño de sus actos". Nada vós autocrítica cero, a seguir incirrando catro anos máis.

    ResponderEliminar
  131. Non vai a baixar o paro nos concellos socialistas:

    http://www.lavozdegalicia.es/galicia/2011/07/13/0003_201107G13P11991.html

    ResponderEliminar
  132. A coz de jalisia... ese gran medio!, ao que o pp segue untando a base de ben.

    ResponderEliminar
  133. MOITO PEMENTO ROJO,
    ESTÁN QUE PICAN...

    ResponderEliminar
  134. Os do Psoe?!
    Cando se van limpalas praias?
    ó acabalo verán?!

    Queren arranxar lagoa de Carreirón (que me parece moi ben) pero antes é a xente.
    Non era un pobo para as persoas, e ahora as persoas no medio da merda das praias e limpamoslles os patos, ja..ja...ja.

    ResponderEliminar
  135. Estan esperando a que os "veciños" teñan a voluntade de limpalas da pena que dan, como cando se foi o Carreiron.

    ResponderEliminar
  136. Cómo non foi Carlos a inaguración da pista?

    Porque votou encontra de facela, porque era electoralista. Agradécese o apoio, pero que deixe gobernar.
    Ahora que enrole a Fátima no barco e que a leve á batea con él.

    ResponderEliminar
  137. Non son pementos, son dinamita, ou fan o que eles queiran, ou senon, reventan "Plof..soe"

    ResponderEliminar
  138. Si non colleches a tasa..........CULPA DA XUNTA!
    Si tes o coche averiado..........CULPA DA XUNTA!
    Si che sube o recibo da luz......CULPA DA XUNTA!
    Si chove todo o verán............CULPA DA XUNTA!
    Si o sábado non hai mercado......CULPA DA XUNTA!
    Si pican os pementos de padrón...CULPA DA XUNTA!

    Xunta: Echamame la culpa de lo que pase...

    Mirade pa outro lado, como facedes sempre.

    Os responsables de que un pobo, esté ruinoso e sucio, e de quen o goberna, e non xestiona o suficiente para satisfacer as necesidades dos veciños.
    En verdade estades tan cegos para non facer algo de autocrítica, se o fin e o cabo, o que importa é quen goberne ou quen mire polo pobo?

    ResponderEliminar
  139. 138 Así que se resolveu o misterio, eran 'dous tiros de Padrón'?

    139 A Xunta, ese ente. Hai que profundizar no espiritual para comprender os nexos que relacionan a Xunta a todas as cousas do Universo. Sobre todo as de Fraga e Feijoo. Da igual que non fixeran nunca nada pola Arousa. Dirán que o aprobaron eles, que o licitaron eles, que o fixeron eles, e en tempo récord. Hai que estar agradecidos. Si.

    ResponderEliminar
  140. A praia do Cabodeiro e do Furado, estan limpiñas.
    Ven Pepiño, non ?
    Xa me parece, e o resto que lle den.

    UNHA ILLA PARA AS PERSOAS.
    Que cínico.

    ResponderEliminar
  141. 139 Vos falades de AUTOCRÍTICA? O PP aínda se negou HOXE a definir a Franco como "dictador" no congreso.

    Si, Franco era bo rapaz, e os seus colegas centroeuropeos namáis tiñan un pouco de mal humor.

    Mientras, hoy en TeleEspe emisión de documental apología del fascismo. Esperando por TeleCospe, o TeleJJ!

    ResponderEliminar
  142. Para 142,
    Todo o que pasa no PP, é culpa dos da Illa?
    Ti estas de acordo coa politica de merda, na que temos 5 millons de parados e estamos colgados dun fio pa ser rescatados por europa.¨
    Eres culpable ti?
    Pedide disculpas logo.
    Veña empezade....

    ResponderEliminar
  143. Rubalcaba di que ten a clave para o paro.

    Moi ben, e que estivo facendo ata o de ahora.

    Defendedeo tamén.

    En verdade estades tan cegos para ver que a Illa da pena e que está por detrás de todos os demais concellos veciños sea quen sea o partido que os goberne?
    A quen defendedes, a quen leva toda a vida prometendo un pabellon e non o fai.
    A quen, quen nos goberna, os mismos de toda a vida, que poñen excusas baratas porque non son capaces de facer nada..?
    Criticades, poñedes a pingar a toda maria santisima que non opina coma bos, roubades claves de correo electrnico, apedreastedes casas de veciños....
    ti estas nese saco..ti eres responsable tamén?

    Pide disculpas.
    Ningun partido fai as cousas perfectas, en todos rouban, en todos enganan, EN TODOS.

    ResponderEliminar
  144. 144, Que va, os do Psoe nó.
    Fan todo perfeuto...perfeutisimo.

    Así estamos,
    que poñan leóns e monos nas rotondas, está quedando selva virgen.
    De paso que traigan cebras, para cruzalas calles enriba delas...que as paso de cebra non se ven.

    Eso non o ven, non me acordaba,

    ResponderEliminar
  145. 143 Ti de qué falas? pero se Feijoo ía acabar co paro en Galicia, según el, en dous anos doblou o paro, do 8% ao 16%. Agora di que non ten competencias, pero antes a culpa era do bipartito.

    Dis "Todo o que pasa no PP, é culpa dos da Illa?". Pois non, pero cada pau aguante a súa vela:

    * O PP negou-se a condear o franquismo e a represión da postguerra onde torturaron, escravizaron e asasinaron a centos de miles, nada máis que porque non eran franquistas.

    * O PP dou subvencións millonarias para lavar a cara do fascismo de Franco, sendo en tempos de Aznar a fundación máis subvencionada nada menos que a Francisco Franco. Agora nas autonomías que governa sigue subvencionando documentais revisionistas.

    * O PP da Arousa aparte de non condenar o franquismo, non criticou sequera aos seus acólitos do día do pleno.

    ResponderEliminar
  146. 146, moita merdiña, enrollas o palangre o teu xeito.
    Que ten que ver eso coa Illa?
    Pideu o Psoe disculpa polo de Chiquita? Eu non as escoitei , e pasou na Illa.
    Na campaña electoral o PP roubou algo? os do Psoe sí.
    Quen reparteu folletos falando e calumniando?
    Quen fixo comentarios insultando e faltando ó respeto neste e noutro blogs, un por un os da lista do PP?

    Todo eso, aquí, na Illa, na Arousa.

    Pide disculpas, empeza ti, que tanto reclamas.

    ResponderEliminar
  147. Onte houbo un exame no Concello para seleccionar unha persoa durante tres ou catro meses como auxiliar administrativo. Apareceu a convocatrio en prensa e vin tamen o bando en bares no pobo.
    Resultou que dos trinta presentes, a filla de Dopico quitou o numero un, e a sobriña o dous. A verdade e que a xente da cultura e altruista notase canto se presenta os exames, eso si sempre na Illa ou mellor dito no Concello de Arousa como prefiran vostedes.
    Esto sera un ensaio das duas plazas que van salir en poucos meses. Que lle digan a xente que non se mate a estudar xa que ante tales intelectos non hai nada que facer. Saudos a todos.

    ResponderEliminar
  148. 148 , e non sera porque levan anos preparando ese tipo de probas , presentandose a todas e sabendo o temario de pe a pa ??, ademais , como xa se dixo por aqui , nos tribunais creo que non hay ningun politico, son funcionarios e o secretario , asi que , podeste poñer a estudiar para esas que dis que van a sair, ainda que non creo que che dea a vara , tan solo con leerche.

    ResponderEliminar
  149. Ahí 148 !

    Enchufados, enchufados e mais enchufados.
    E eso non é o peor,
    o peor e que falan dos demais e eles son peores,
    pero claro, os do Psoe ( será porque estudiaron de pe a pa, ou mellor dito PS a OE.
    JiJi..
    Ridículos, son ridículos.

    Si queres enchufes...Electricas PSOE

    ResponderEliminar
  150. 147 Queres contestar a 146 seguindo na liña do 143. Falades da Arousa pero de paso metedes o dos parados, a ver se cola. Pois se che cola, colarache tamén o de Feijoo, que pasou do 8% ao 16% de paro en Galicia. E na Arousa non hai tanto paro, pero diso non dis nada.

    A ver se te centras. Se queres falar da Arousa fala, e se queres falar de fóra, podes falar tamén do Rato presidente do FMI cando rompeu a crise (agora cun sueldazo en Bankia), e de Portugal, onde a dereita se negou ás reformas para "foder ao governo socialista", e agora, coa dereita governando, o bono portugués é "bono basura".

    Dis "Que ten que ver eso coa Illa?". E logo a Arousa era República Independiente? Na Arousa tamén houbo represaliados e asasinados, moito antes que o de Chiquita. Tivo algo que ver Chiquita con aqueles asasinatos? Seguramente nada, e teño escoitado a xente do PSOE, do BNG, e do PP, falar ben dese home e desa familia. Non tivo que ver, pero menos aínda tiveron que ver Carlos e o BNG co que pasou nos 80 na casa de Chiquita, e cada vez que alguén menciona aquí o día do pleno todo son balóns fóra: "é que foi provocando, é que a campaña que fixo, é que a xente exprésase, é que cando foi o de Chiquita non pediron perdón...". Etc.

    Pero o PP si que ten que ver, como partido, aquí, en Madrid, en Valencia e en Miranda de Ebro, co franquismo. Son os heredeiros da dictadura, e demóstrano votando en contra de condear o fascismo no Parlamento Europeo, votando en contra de considerar a Franco un "dictador", patrocinando fundacións fascistas como a «Fund. Fco. Franco», e pagando documentais dirixidos por admiradores de Musolini, coma os que botaron estes días en Telemadrid. Estes días, non hai vinte ou trinta anos.

    Na transición integráronse comunistas no PSOE, pero tamén algún no PP, como se integraron ex-membros de ETA, ou fillos de dirixentes da dictadura. O que algúns non entendedes é que condeando abertamente o fascismo, a dictadura e a represión, gañaremos todos. Reparando as víctimas que aínda quedan (e quedan só dun bando, que as demáis xa foron compensadas de sobra), será mellor para todos aquí, na Arousa, e en Valladolid.

    ResponderEliminar
  151. Estou dacordo co 148.

    149 e non será que lle deron o exame o día antes para que fora "repasando"??; e non será tamén que es ti familiar, amiguete ou afiliado ó clan dos Dopico e compañía...?? Dígocho para que reflexiones porque mira que moitas veces botámonos a perder polas nosas ideas sen poder ver máis alá, aínda que con iso nos mexen e teñamos que dicir que chove, como nos están a facer neste pobo dende hai moitos anos... E que conste que eu non defendo a ninguén, pois todos son iguais goberne quen goberne e todos van a facer o que poidan para o seu beneficio. E ríome eu diso que dis de estudiar de pe a pa, Ja-ja-ja. Presentouse xente de toda clase, preparada e sen preparar e sí, eu incluído e eu sí que estudin de pe a pa, polo que se queres tamén me podes defender un pouco a min, aínda que non leve o apelido Dopico ou defenda ós mesmos ca ti. E non esperaba ser eu o elixido, non, pero moito menos, que saíra esta rapaza, sinceramente, porque salvo os que non queiran ver, nadie se cree que xustamente ela sexa a eminencia do grupo. E en canto a que nos exames só hai funcionarios e non políticos, parece mentira que digas iso, como si con iso xa nos tivesemos que quedar tranquilos. Pero vamos a ver, acaso os funcionarios non poden ser amigos dos políticos??, eu mesmo os teño visto xuntos tomando café, e cando se vai a tomar café, pódese arreglar o mundo.... Aínda que... estou pensando que o mellor me estou equivocando de verdade e resulta que Tamara, ó igual que o fillo de Chicho Hueso, o Home de Lucía, etc...xusto sexan máis "listos" ca ninguén e se merezan un lugar neste "Olimpo". Sí, quen sabe, ó mellor ata me acabas convencendo e todo este parentesco sexa froito pois dunha mera casualidade...

    ResponderEliminar
  152. 152, eu non sou o do 149, pero, como queres que alguén che defenda a ti, anónimo, igual que a alguén a quen acusas con nome e apelido?
    Ao mellor pensas que todos os cargos públicos se dan igual que os dan Baltar e Louzán, pero iso é "presunción de culpabilidade".
    Por certo, para os que non andamos no allo, para qué eran as probas?

    ResponderEliminar
  153. 152, fai un libro e vendeo, así que o lea quen queira, vaia textamento.
    E total pa falar das cousas á tua maneira.

    Ten razón un comentario dos de arriba.
    Moito pemento rojo

    ResponderEliminar
  154. 152 , eu son o 149 , e vouche a responder , non teño nada con ningun funcionario ,nin con ningun politico , ademais ,non teño nin siquiera amistade con esa rapaza , o unico que sei de ela e que gañou e porque o lein aqui, e tamen sei que se ten presentado en outras probas e non as gañou.

    Con eso digoche que me consta que a rapaza leva tempo preparando ese tipo de examens , eu non sei si ti fas o mesmo , polo tanto non che podo defender , pero no teu comentaio estasme dando parte de razon , xa que os que nonmbras non son todos precisamente simpatizantes do partido do alacalde, e sin embargo entraron , polo tanto ao final parece que vale mais coñecer a un funcionario que a un concelleiro ou o mismo alcalde.

    Eu non che teño que convencer de nada, si por min fora non habia ni un solo fijo no axuntamento , nin no funcionariado, xa que aqui en este pais parece que ser funcionario e unha patente de corso para traballar o minimo e tomar moitos cafes , e asi nos vai , con tanto chupon non hay vaca que aguante.

    ResponderEliminar
  155. Para o 149 que vai de "listillo" dicindo do 148 que non lle daría a vara con leelo. E quen cha ía dar a tí escribindo "hay" en vez de "hai" por exemplo, que para a túa información en galego non existe.
    Pero a Ignorancia que atrevida é....

    ResponderEliminar
  156. Listillo,

    leelo = lelo
    tí = ti

    ResponderEliminar
  157. 156 , cando te paras a correxirme as faltas de ortografia quere decir que non tes argumentos para rebatirme o que digo.

    e como podes ver , a pesar de querer correxirme ti tamen cometes faltas, tes razon en unha cousa, que atrevida e a ignorancia.

    ResponderEliminar
  158. 153, as probas eran para unha praza de Auxiliar Administrativo por un período de 3 meses e medio.

    149, eu son o 152 e creo que non leíches ben...
    Que non son simpatizantes?? Eu sei que sí o son, pero aparte, aínda que non o fosen, ¿canto tempo levan traballando os familiares de todos estes que nombrei e que non sei si volver a nombrar para non ferir a sensibilidade de algúns como o 153? Como se nota de qué lado estás. Queresme convencer acaso que xente coma o fillo de Chicho estivo estudiando para conseguir o posto que ten? e o "traballador nato" do home de Lucía tamén? E Ángela a bibliotecaria? e a esta sí que a coñezo ben e desta sí que poño a man no lume de que foi un trifásico coma un mundo... díxomo ela mesmo; e non hai máis que vela coa funcionaria Maricarmen a do Catastro... Así que non me contar máis milongas que non cola.

    Iso sí 149, estou de acordo cando dis que por tí non habría ningún funcionario nin fixo algún no Axuntamento. Algo de cabal si que hai en tí.

    ResponderEliminar
  159. 157 e 158, seguro que son o mesmo.
    Estivechedes mirando no diccionario da Real Academia Galega ou qué

    Sigo rebatindo o mesmo e pensando o mesmo. Quen diga que nos Axuntamentos non hai enchufes, sabe de sobra que minte e que minte por defender as súas ideas e punto.

    ResponderEliminar
  160. 160... e ao 156 non lle dis nada?, ou es a mesma?.

    ResponderEliminar
  161. Estivechedes = estivestes
    diccionario = dicionario
    qué = que
    rebatindo= rebatendo
    minte = mente

    ResponderEliminar
  162. Os das faltas e tonterias varias xa non lle fago nin caso.

    Pra o 159 , que estamos mantendo unha conversa.

    Haber si me queres entender , creo que chegamos os dous a misma conclusion , que ao final son os funcionarios os que manexan o cotarro , porque alguns dos que nombras non son acordes co grupo politico que goberna, mais ben son familiares de alguns dos que acosaron a Carlos o dia da investidura.

    E pareceme de moi mal gusto estar aqui nombrando a xente, entre que entre sempre se lle poñera chata , e o fillo de Chicho , constame que preparou as probas durante moitos meses, ainda asi sempre se pensara que entrou enchufado, que pode facer o rapas, non presentarse polo que diran?? , sempre a xente vai a falar, e mais en un pobo como o noso , que todos nos coñecemos.(exceptuando o traballo de J.J que eso e un misterio sin resolver) , e un caga un peido e a media hora todo o pobo o sabe.

    Polo tanto ,e unha discusion sen final, si ti preparas as probas a conciencia, tes moitas opcions de sacalas, pero hay que traballalas, de nada sirve vir despois a poñer a pingar aqui a xente.


    saudos

    PD: e que conste que non teño nada con ninguen, nin do concello , nin funcionarios , nin nada.

    ResponderEliminar
  163. Todos preparan moi ben as probas pero solo as aproban na Illa, con eso creo que todo queda dito. Eu anduben na escola con estas eminicencias e non me contar contos que xa sei o seu nivel. Hai alguns que queren disfrazar a realidade pero non hai mais a onde ir.

    ResponderEliminar
  164. 163, cando poñen.. e cando puxeron a parir con nombre e apelidos a xente simpatizante e xente das filas do PP da Illa, Tamén defendeches, non nombrar a ninguén?

    Moita tontería segín do que se fale.

    Como din arriba, MOITO PEMENTO ROJO.

    ResponderEliminar
  165. Despois de leer o comentario 139,

    Propoño que, o nome do concello sexa:

    CULPA DA XUNTA

    Deste xeito tódolos veciños nos sentiremos sen responsabilidade de ningun tipo, laboral, familiar, ..etc. Como xa viñan facendo dende sempre algúns veciños.

    Vou á compra....CULPA DA XUNTA.

    ResponderEliminar
  166. 163, a tua teima reiterada pola vida laboral daljunhas personas ven derivada de intensións máis ou menos da crónica rosa ou que outro propósito teñen, porque pola vida laboral de outros non tes o máis mínimo interés, sobre todo polo de quen pasa directamente de non faser nada a gobernar ou de quen non remata a carreira e xa se mete no consello a pillar cacho.
    Tamen comparto o que di aljun que todos preparan oposisións a consiensia pero solo aproban na Arousa. Eso sí que é eficasia!
    Ahora que douche a rasón cando a tes, un caja un peido e todo dios se entera, pero ti solo cheiras os de aljúns cus.

    ResponderEliminar
  167. 167, iso é falar!!!

    ResponderEliminar
  168. 167 , eu non teño teima coa vida laboral de ninguen , ao mellor sei perfectamente donde traballa J.J , e por eso o solto, pero non hay ninguen que sea capaz de decilo , e realmente extraño.

    O que me parece increible e o voso , como hostias podedes criticar se hay enchufes ou non, si media lista do PP esta chupando do bote ??

    E cando falas de pasar directamente a non facer nada , a quen te refieres , aos que traballan na diputacion??

    O voso sempre e enmerdar , seguide asi , quedanvos catro anos de pataletas.

    ResponderEliminar
  169. 169, o de enmerdar vaille ben ó psoe.

    Que veñan á casa de meus avós decindolles que máis que nunca teñen que ir a votar, que eles mesmos se encargarían de vir a buscalos nun coche, decíndilles que se non gañaban eles, os do PP ían sacar o Sintrom da casa do mar...etc..etc...

    Unha Illa para as Persoas...asustadas!

    ResponderEliminar
  170. Cada quen é libre de votar a quen queira, iso sabémolo todos.
    Pero o que non é normal, é defender, faga o que se faga, a un partido que vos leva gobernando tantos anos na Illa. Porque a Illa, está moi por detrás de axuntamentos veciños. Tan só cruzala ponte, a imaxe de deterioro e abandono é penosa.
    Os nativos da Illa, da vosa "Arousa" non deberiades permitir iso.
    A "Arousa" merece máis. Merece estar limpa, coidada e cuns bos servizos, para "Arousans" e para visitantes.

    ResponderEliminar
  171. O que non é normal é presentar o pp como alternativa. A Arousa merece máis, e tamén os de "V", os visitantes quero dicir.

    ResponderEliminar
  172. Ti mira que malos son os do Psoe que sendo maioria no pobo, gobernando e mangoneando empregos e obradoiros e presupostos durante 12 anos e presentando o PP unha lista tan mala, quedan a 12 votos da maioria absoluta. Cero reflexion e autocritica.

    ResponderEliminar
  173. Ti mira que malos son os do pp que coa que lle está caendo ó psoe non conseguiron a alcaldía.

    ResponderEliminar
  174. Si 174, tes razón, gañou o psoe por 11 votos de diferencia. De canto foi a diferencia hai 4 anos??.
    Máis ben, tiveron unha sorte negra, pois gobernar gobernan pero saben que a xente da Illa de Arousa, Arousa para Sito, non os quere, si ben é certo que o mellor o pp non é a mellor alternativa, sí que sería ben darlles a oportunidade de facer mellor as cousas. Que si non serven? Pois pa fora e listo. O que sobra é xente querendo gobernar (ben ou mal).
    Saudiños.

    ResponderEliminar
  175. 174 O final dasme a razon. Cero autocritica.

    ResponderEliminar
  176. MONUMENTO PARA A PISTOLERA, XA !!!!

    ResponderEliminar

A responsabilidade dos comentarios é unicamente de quen os escribe. A administración do blog eliminará os comentarios que estime conveniente.