Buscar neste blog

30 de abr. de 2011

O PP renova os postos de saída da súa candidatura

O equipo do Partido Popular para as eleccións municipais do 2011

[Redacción] O Partido Popular confeccionou para as vindeiras eleccións municipais unha candidatura que presenta cambios nos postos de saída, con respecto á listaxe do 2007. Así, o cabeza de lista, Juan José González, repite acompañado por dúas novas caras nos números dous e tres, Paula Suárez e Miguel Paz. A candidatura complétase con outras dúas incorporacións, Valentín Oubiña e Joaquín Fernández, ademais do resto do equipo habitual do Partido Popular, que conta nesta lexislatura que remata con catro concelleiros na corporación (Juan José González, Zoila Paz, Ramón Ferro e Diana Ríos).

Candidatura do PP á alcaldía da Illa de Arousa
1 Juan José González Vázquez
2 Paula Suárez González
3. Miguel Paz Cores
4. Zoila Paz Dacosta
5. Valentín Oubiña Mariño
6. Juana María Suárez Paz
7. Carlos Alberto Pouso Otero
8. Diana Ríos Dios
9. Joaquín Fernández Hermo
10. Ramón Ferro Dios
11. Ana Rial Nieto
12. Daniel Pouso Dios
13. María Otero Nieto
14. Mª Asunción Rial Rodríguez
15. Alberto Paz Nine

143 comentarios:

  1. Gracias Helena e equipo pola publicación. Un saudo.

    ResponderEliminar
  2. A ver si logramos el cambio.

    ResponderEliminar
  3. Prometeronlle os afectados que si o PP chegaba á xunta non se faria a carretera do xufre, e aora van a sacar ali a foto presumindo da nova estrada, esta ben.

    ResponderEliminar
  4. Tocahuevos01/05/11, 21:08

    Prometeronlle o alcalde que a carretera do xufre non lle iba a tocar os terreos da sua familia e non lle tocou, e ahora pasan a rente, pero sin tocarlle.

    ResponderEliminar
  5. Tanto uns coma outros sodes a misma merda pero con distinto cheiro.Dadesme pena,a culpa e nosa x confiar en calquera de vos.Sodes do peor,mirades mais po do lado que pola ILLA DE AROUSA.

    ResponderEliminar
  6. tedes o meu voto

    ResponderEliminar
  7. Pois vale 5, pero ti sejuro que andas mirando pa baixo e non levantas a cabesa polo teu pueblo.

    ResponderEliminar
  8. estou pensando eu, ahora q facemos referencia os retratos, donde quitaron a foto os socialistas na anterior campaña?

    ResponderEliminar
  9. eu son afectado, a min no me dixeron que non iba haber carretera sinon que iba afectar o menos posible a todos nos. do que non avisaron foi de que os familiares do alcalde iban salir mellor beneficiados que min. e eso e o que me jode.

    ResponderEliminar
  10. Creo que son os menos malos

    ResponderEliminar
  11. debia de ganar o pp.

    ResponderEliminar
  12. Numero 7,pa o que hay que ver meyor mirar pa baixo non sea que pise unha torolla.Ala lo

    ResponderEliminar
  13. ou tropeses nunha lousa mal amañada.ou nunha acera parcheada.

    ResponderEliminar
  14. a esta xente non lle fai falta ir coa cabeza agachada, poden ir todos coas cabezas altas, merecense unha oprtunidade, peor non creo que o fagan, e si son capaces de facelo peor, a puta calle!, a Illa necesita un cambio.

    ResponderEliminar
  15. En resposta o numero 8 a foto do PSOE foi no Salvador Otero.

    ResponderEliminar
  16. Temos que Crear unha Plataforma Arousana a Favor do Voto en Branco03/05/11, 21:09

    Non vistes o debate de TeleSalnés: un vai de guai e có discurso tan chapado que parese un loro de repetisión o outro non sabe desacreditar máis ca bufando parese un quenta orellas de taberna que non ten idea de moito e outro alí deixándoos desbarrar coma se non tuvera nada que ver. Non hai a quen votar.

    http://www.ciudadanosenblanco.com/

    ResponderEliminar
  17. 14 con estes tres pouco cambio pode haber

    ResponderEliminar
  18. Gustaríame preguntarlle a calquera dos candidatos (Só porque pertencen o mesmo partido que goberna na Xunta) ¿Que teñen pensado facer frente o seu partido por as 14 sequeiras do noso concello (sobre 150 en todo galicia, que levan traballando toda a vida a intemperie, obrigadas a pagar a seguridade social desde fai menos de 15 anos, cotización mínima para poder cobrar na xubilación, xa que antes non era obrigatorio nin estaba regulada a actividade) para que ditas mulleres sigan tendo a axuda que ata xaneiro cobraban, e a Xunta retirou, para poder subsistir de forma digna ata que por fin teñan cubertos os 15 anos de cotización? Según a Señora conselleira dixo: NON HABERÁ NINGUNHA AXUDA, QUE AS MANTEÑAN OS SEUS FILLOS, ¿Sabe ela siquiera si teñen fillos, ou si eses fillos traballan ou están en paro, si teñen subsidio de desemprego ou non cobran nada ou si por o contrario son as nais as que os manteñen a eles? a SEÑORA esta pensa que como ela dispón dos nosos cartos o seu gusto todos teñen as mesmas facilidades.

    Alguén pode facilitarnos unha idea do que pensan o nosos candidatos? Gustaríame saber que pensan tamén os outros candidatos, sei perfectamente que con maioría absoluta non hai nada que facer si a Xunta non quere, pero como todos os partidos tenen turno no parlamento e ese turno debe ser a voz e a linga do pobo hay que denunciar estas barbaridades, ou non? No último debate mencionouno o voceiro do Bloque pero o do Psoe nin por asomo, coma quen non o ten......
    ESPERO QUE TODOS VOS MOLLEDES

    ResponderEliminar
  19. Son eu outra vez, o número 18, só unha cousa máis, moi bo o piscolabis do sábado despóis do mitin da praza de touros, foi moi caro?... a verdade e que da igual, total pagámolo todos, non? Digovolo porque eu tamén o catei, hai que escoitar a todo o mundo para ser demócrata e ter opinión sobre métodos de catación e captación.

    ResponderEliminar
  20. A min o que me fai gracia e o lugar donde fan a foto. Resulta que o Sr. González cansouse de opoñerse a carretera e agora van facer a foto nela.
    Por outra parte deberían dar explicacións da multa e orden de derribo que a Xunta de Galicia, parece que recentemente, lle meteu a casa do cabodeiro que estaba afectada polo vial do xufre.
    Derrubárona, e agora querenlla tirar. Que PP explique esto.

    ResponderEliminar
  21. Nesta candidatura non ahí mais que delincuentes,e algo típico no pp,a ultima fichaje ,fora o didi,o antiguo patrón mañor que ágora esta no calecido e este ano o berrecho que non esta,pero si que estibo,elogo moito florero sin oficio nin beneficio,unha candidatura sin empaque,sin experiencia,e que non trasmite nada,sinto pero e o que ahi, e unha pena que non allá oposiccion.

    ResponderEliminar
  22. Eu estou de acordo co comentario 21, e increible que non se dea de conta esta xente de que a este candidato a alcaldia (antiguo traballador do banco partor, recordemos a sua trayectoria en el) que xa lle dixeron tres veces que non o querian e sigue. A candidatura esta chea de delincuentes e o unico que van a mirar e para si e os seus a illa non ten oposicion.

    ResponderEliminar
  23. sosialiiiiiistas, ide traballare e acabare a carreira.
    Bueno, Pepiño na acabou e chejou a menistro.

    ResponderEliminar
  24. E, a colación do comentario 23, pregúntome eu, que carreira ten o señor Louzán??Pregunto porque non o sei.

    ResponderEliminar
  25. PSOE ILLA DE AROUSA04/05/11, 14:59

    Señores do PP, que o noso número 2 non houbera acabado a carreira, que a nosa nº6 igual, e tamén este que non sei nin como lle chamamos pero que usa gafas e temos para repartir boletíns, que mesmo ó noso Alcalde lle costara acabar a carreira, non vos da lugar para que vos metades con nós por ser unha candidatura de xente que buscamos o mellor para nós e que parecemos unha mezcla da xeración NINI e de un clube de xubilados.

    ResponderEliminar
  26. "xente sin ofisio nin benefisio" , "delincuentes", comentario 23 " ?¿",comentario 24 "e ti máis ",jrandes arjumentos que por si mesmos nos amosan que bos vasaios para tan bos xestores.

    ResponderEliminar
  27. que lle den por culo os putos peloteros (PP)....

    ResponderEliminar
  28. Si unha persoa se mete un balón gástrico no seu estómago sabendo que as consecuencias poden ser fatales...que queredes que pensemos de como pode levar un pobo???, si non coida o seu estómago por ter unha imaxe exterior mellor...que facerá con un pobo enteiro???...non quero nin pensalo...

    ResponderEliminar
  29. Da igual xan ke perikan ainda non naceron os políticos ke esten o servizo do cidadan. E nin gún candidato se da conta de que chegou a era do cidadán. De ke o ke importa e a xente, non o partido, do ke importa e a xente non a economia. Boa sorte a todolos candidatos mediocres

    ResponderEliminar
  30. Animo a todos os demócratas da Illa a que deixemos de visitar esta páxina e por suposto de escribir, o que pretenden os FACHAS é que nos poñamos á sua altura enmerdando todo, e calumniando agochados no anonimato, e por suposto a que denunciemos todos esta páxina que deixa introducir todo tipo de comentarios calimniosos e inxuriosos sin pedir identificación algunha da persoa. Como di o refran "NON HAI MAIOR DESPREZO QUE NON DAR APREZO" PASADEO

    ResponderEliminar
  31. Cada un pode contar o que lle dea a jana abertamente, o que temos que faser os demais é valoralo, cada un demostra o tipo de persona que é si é que o é

    ResponderEliminar
  32. QUE ALJIEN SE PRESENTE POR CIDADÁNS EN BRANCO NA ILLA!!!

    ResponderEliminar
  33. votar en branco so beneficia ao PSOE e o PP

    ResponderEliminar
  34. PENSEI QUE ESTE BLOCK SERVÍA PARA ALGO, AGORA DOUME CONTA DE QUE REALMENTE NON SIRVE PARA NADA. ILUSOS NÓS QUE PENSAMOS QUE PREGUNTANDO DIRECTAMENTE OS POLITICOS SOBRE TEMAS SOCIAIS "DOS QUE TANTO FARDAN TODOS" IMAXINAMOS QUE DENDO O ANONIMATO CONTESTARAN OS PROBLEMAS REAIS DA POBOACIÓN, VEMOS QUE NIN DENDE O ANONIMATO SE ATREVEN A FALAR ¿TAN ACOJONADOS VOS TEN O PARTIDO?

    REPRESENTANTE DAS SEQUEIRAS

    ResponderEliminar
  35. ANALISE EN PROFUNDODADE DA CANDIDATURA DO PP:

    1. JUAN JOSÉ GONZÁLEZ: Que pensas facer pola Illa? O mesmo que fixeches polo Banco Pastor....

    2. PAULA SUÁREZ: Que posto che ofreceron no Principe Felipe? O tempo pon a cada un no seu sitio.

    3. MIGUEL PAZ CORES: Un home sobradamente preparado, con moitos títulos universitarios!!! Os propios do seu partido non ven ben que sexa o número tres.

    ResponderEliminar
  36. 4. ZOILA PAZ: Posto político, Directora Principe Felipe.

    5. VALENTÍN OUBIÑA: Que fas AHÍ, donde está o tabaco?

    6. JUANA MARÍA SUÁREZ: A cantar, a cantar todo mundo a cantar....

    7. ALBERTO POSUSO OTERO: Solo sirves para escribir como anónimo neste blog polo demais donde estas traballando?

    8. DIANA RIOS DIOS: Traballadora no Principe Felipe, reside nun bonito chalet cerca de Vigo.

    ResponderEliminar
  37. 9. JOAQUÍN FERNÁNDEZ HERMO:E tí eres da Illa?

    10. RAMÓN FERRO DIOS: Un bo deportista e traballador pero o mundo da política non é para vos, acaso danvos máis axudas por ir nunha candidatura (igual que David Cal?).

    11. ANA RIAL NIETO: Un recordo ás políticas máis fachas da Arousa, que estudos ten? Donde está traballando? Con quen se relaciona? Un gran erro.

    12. DANIEL POUSO DIOS: home sin carisma e con poucos amigos, que buscas?

    ResponderEliminar
  38. 13. MARÍA OTERO NIETO: María, como di o refran "mal número si non crece", a mellor da candidatura, podería ir de número dous ou tres. Unha rapaza con principios que non lle debe nada a ninguén (tampouco ao PP), traballadora, con ilusión e com moitas relacións entre a xente nova. Unha rapaza querida, e respetuosa.

    14.Mª ASUNCIÓN RIAL: menos mal que vai nese posto, a verdade e que non sei a que representa esta chica, creo que nin siquera aos da súa propia famila.

    15. ALBERTO PAZ NINE: Alberto non é mal home, pero tampouco mo imaxino dirixindo ao Concello da Illa, por eso o levan no último posto, a politica non é o teu Alberto eres un home traballador que non deberías mezclarte en estas cousas.

    O ANÁLISE REMATOU E POR CERTO PARECEME UNHA CANDIDATURA PATÉTICA, SI SOLO FOI CAPAZ DE CONVENCER A ESA XENTE A QUEN PENSA CONVENCER NAS URNAS. JUAN JÓSÉ ESTA É A TUA ÚLTIMA OPORTUNIDADE DESPOIS SOLO CHE QUEDA O BAR CAÑÓN.

    ResponderEliminar
  39. Pola anterior analise amósase a evidencia de que hai mooooito medo a que aljum destes perda o sillon e non poida seguir ca rastreira servidume a Don Jose e compañia. Buscanse defectos e si non inventase para intentar encher o ventilador do cheiro culturetas. Poñede de novo os paneis de hai catro anos que ainda vos serven ou mesmo o dvd que para o caso o mesmo. Que fixestedes? Aaaah non non, perdon que a culpa é da xunta etc. Etc. Quen matou a kennedy? O pp. E a bin laden? O pp etc etc

    ResponderEliminar
  40. E dijo eu: o que non naceu na illa non tem dereito a nada aqui? E o antigo alcalde o sr. Ladilla de Bamio é da Arousa?.. Doble raseroooooooo, hipocritaaaaaas.

    ResponderEliminar
  41. y sandra suarez, qué opina de esto? porque de ella no se dijo ni la mitad de la cuarta parte.
    Así son los socialista.

    ResponderEliminar
  42. Toni Muñiz07/05/11, 16:38

    Una opinion dirigida al responable del blog. Deberias eliminar la opcion de comentarios anonimos. Si cualquiera puede vertir mierda de esta forma sea hacia quien sea, y de una forma anonima e incluso haciendose pasar por varios comentarios, no es solo triste y patetico si no tambien ilegal. Deberias saber que el responsable del blog tambien es responsable de los comentarios escritos en el. Esta bien que todos podamos dar nuestra opinion, pero siempre basada en el respeto y no difamacion/libelo.

    Tienes un gran blog, el cual visito a menudo, pero cada dia con los comentarios que se leen en el basandose en el anonimato es vergonzoso.

    Y para los que no haceis mas que criticar y difamar a los demas. Dar la cara y hacer vosotros algo, si pensais que lo haceis mejor, si no callar y el 22 de mayo ir a votar por el que creeis vosotros que es el que mejor lo pueda hacer. Dais verguenza la forma que criticais y como estais usando el anonimato de escudo. Damos muy buena imagen de la Isla, si señor!

    ResponderEliminar
  43. Acabo de llegar a este blog por casualidad, conozco la isla, no soy de ahi... pero visto lo visto la impresion que me queda es que los del PSOE no teneis respeto por nada ni por nadie!
    Creo, si no me equivoco, vivimos en un pais democraticos y todos tenemos derecho a presentarnos a unas elecciones, sean del partido que sean y nadie deberia ser criticado por ello...
    En fin, las criticas solo hacen que la persona que las dice caiga mas bajo... o acaso el que escribe refugiado en anonimato es tan valiente? y seguro que muchos al encontraros con alguna de estas personas los saludais como si nada...
    Hay miedo al cambio? el cambio es bueno y necesario para los ciudadanos, sabeis lo que hace el PSOE, y los demas? visto estos comentarios tan respetuosos que largan contra el PP.. demuestra que clase de gente es.
    Recordar, estais al servicio del pueblo, no al contratio.
    Un saludo.

    ResponderEliminar
  44. Te corrijo 43:
    Que "cualquiera pueda hacer comentarios de forma anónima" no es ilegal.
    Ya desde el mismo momento en que un sistema nos ofrece las herramientas para hacer comentarios, en este caso anónimos, cada uno es responsable de todo lo que dice y hace.
    Dicho esto, meter en el mismo saco todos los comentarios, por muy anónimos que sean no lo encuentro lógico. Es más, veo en el anonimato un valor añadido a la democracia y a la libertad, tanto de pensamiento como de expresión.
    Y en todo caso, en última instancia, el anonimato como tal, en internet no existe, es solo una mera ilusión.

    ResponderEliminar
  45. Pareceme moi triste o analise desa persoa sobre a candidatura do PP.
    Seguramente calquera que apareza nesa foto seria insultado e descalificado de forma parecida fose quen fose. Neste blog criticouse que alguns enmerdan a campaña, e eu creo que o que fai esta persoa e o maximo expoñente.
    Eu poderia facer unha exposición igual ou parecida dos candidatos do Psoe, ou dalguns do bloque porque a verdade a todos nos coñezo, pero eso non e a democracia. A de alguns si a miña non.
    A democracia esta en evaliar o feito polos nosos dirixentes nos ultimos anos e cada un que elixa libremente, pola continuidade o cambio, ou o que queira. Esa persoa diria bondades desa xente se fose na candidatura do Psoe.
    Eu penso que hai boa xente en todalas candidaturas, e tamen menos boa, incluso alguns bandidos, pero inxuriar e poñer a uns en contra dos outros non e o que quere a Illa, nin este comentario e o que mais se parece a Illa como nos queren vender. Unha vergoña.

    ResponderEliminar
  46. 45..obviamente lo ilegal es referiendome a la difamacion y libelo que hacen algunos escudandose detras de un usuario anonimo. No el echo de ser anonimo y postear en el blog. Pero mas haya de lo legal o ilegal, es simplemente poco etico postear lo que algunos postean aqui.

    Referente a la politica, es triste ver estos tipos de ataques. Vengo de otro tipo de nivel politico donde este tipo de crispacion no es el pan de cada dia como lo es aqui. Una cosa es criticar los echos que una persona en su labor politico hace, otro es criticar como se critica aqui a el individuo personal.

    ResponderEliminar
  47. yo conozco este blog desde que empezó y casi no entro porque me pone de mala leche ver los comentarios, la gente con el royo de ser anonimo es muy atrevida (y malas personas), yo si fuese la administradora del blog pondria control de comentarios porque que se nombre a las personas y se levante calumnias podrá ser legal no lo se pero no me parece justo semejante difamacion desde el anonimato, y encima entre vecinos, no se si os dais cuenta que este blog lo lee mucha gente, y gente que no es de la isla tambien y estais dando una imagen patetica de lo que es la gente de aqui, que nosotros siempre nos caracterizamos por ser un pueblo unido y solidario entre vecinos, yo cada vez que veo los comentarios en este blog me disgusto de ver estas barbaridades que ponen algunos vecinos

    ResponderEliminar
  48. 47:>
    referiendome > refiriéndome
    el echo > el hecho
    Pero mas haya de lo legal > Pero más allá de lo legal ...
    Etc. De cada tres palabras, catro faltas. O mellor é que seguro que é dos que "no escribo en gallego porque de tanto que lo cambian no sé escribirlo". En fin... ése viene de "otro nivel político".

    ResponderEliminar
  49. 44:> Dás por feito que os que critican ao PP son do PSOE, e igual son do Bloque, ou doutro partido que non se presenta. Pero mira a nº4 do PP da Arousa, qué respectuosa:

    http://www.lavozdegalicia.es/arousa/2011/05/07/0003_201105A7C4993.htm?idioma=galego

    Zoila Paz Dacosta: «Ánimo, pegade moito e se vos cruzades cos ladróns pegádellle tamén catro hostias, por non dicir dous tiros...».

    Qué ladróns, Zoila? Qué pensas que é teu que che quitaron? Cómo se pode empezar a campaña con imbecilidades da maneira?

    A saber cómo trata aos chavales do Príncipe Felipe. Pero é marca da casa. Neste blog os aparentes pepeiros empezaron falando dos poucos estudios dos demáis, e seguiron insultando a familias enteiras.

    Aparte de baixezas dese tipo, qué poden facer pola Arousa os deste PP?


    Hai dous anos fixeron a campaña autonómica falando do despilfarro do bipartito coa cadeira presidencial de 2000€, e despois Feijoo meteu duascentas butacas de 500€ cada unha no salón de actos da Cidade da Cultura. Sobre Quintana mentiron pola foto con Jacinto Rey, e inventaron que lle pegaba á muller. Desta vez van de mal en peor, o miserable presidente Camps empeza a campaña con isto:

    http://www.cadenaser.com/espana/audios/camps-abuelo-zapatero-le-transmitio-ternura-carino/csrcsrpor/20110507csrcsrnac_15/Aes/

    Camps: "El abuelo de Zapatero no le transmitió ternura y cariño". El presidente valenciano se ha referido la carencia afectiva de Zapatero por parte de su abuelo, fusilado en 1936 por mantenerse fiel a la República ante el golpe militar.

    E iso foino dicir un dos maiores valedores dos Legionarios de Cristo, un fato drogados e pederastas recoñecidos. Vou aforrar calificativos. Aí tendes a base do PP.

    ResponderEliminar
  50. unha persoa que as 5 da mañan se pon aqui a falar dos legionarios de cristo, de zapataro, da republica... demostra o q entende de política local.
    eu solo me pregunto si en campaña roubades á vista de todos, que faredes cando non vos vemos??sentadiños no despacho... ánimo BNG E PP de A Illa, vos non tendes q dar explicacións, non gobernades, eles sen embargo levan moitos anos desgobernando A Illa, son os q teñen moito que explicar!son os que prometen e prometen e logo non fan nada, gastan as forzas en criticar o rival.

    ResponderEliminar
  51. acabo de leerme todolos comentarios e en ningún momento vin o que di o comentario 50 "Neste blog os aparentes pepeiros empezaron falando dos poucos estudios dos demáis, e seguiron insultando a familias enteiras" sen embargo si o vin o contrario!! con nomes e apelidos.

    ResponderEliminar
  52. la gente juzga las palabras d Zoila, y acaso saben a que se refiere?? tilda de ladrones a los que robaron la cuenta de correo electronico del pp de la Isla, y se enfada porque la información que allí había, fue publicada en un boletín del psoe.
    no sé vosotros pero si a mi me pasara lo mismo también estaría enfadado, y también prometería dos hostias, no en vano no creo q sea tan graves sus palabra como el hecho acontecido.

    ResponderEliminar
  53. y tamén prumeterías dos tirus?

    ResponderEliminar
  54. Si saben q non es dos deles, míranche mal polo camiño, non che emplean pa nada, no ayuntamiento un cero á izquierda, reparten papeles portas as tantas da madrugada,campeons en andar falando polos bares,toda culpa sempre da Xunta. Psoe, non tendes excusas ! Fora ! q vos creedes que o pueblo é a vosa horta.

    ResponderEliminar
  55. 53. Toda la razón, lo mismo hizo Chaves cuando robaron documentos de su hijo: pedir que les pegasen dos tiros a los ladrones.

    52. No leíste todos, está claro.

    51. Está ben que queiras desvincular o PP da Arousa do PP da Xunta ou das barrabasadas de Camps. Qué atrevido ése das 5 da mañán. Al fin y al cabo ¿dónde se está mejor a las 5 que metiéndose "dos tiritos"?

    ResponderEliminar
  56. Coidadiño , coidadiño.. todo se sabe, quen escribe nos blogs do psoe, no muro do facebook do psoe etc...
    Dentro de 15 días ganará quen o pueblo decida, pero os comentarios "anónimos" contra as persoas, quedan nos corazóns deles,dos amigos e das suas familias. Avisados quedades, algúns vano pasar moi pero que moi mal.

    ResponderEliminar
  57. a xente xuzga as palabras de Zoila porque son unha salida de tono que non ven a conto , querer disculpalas non ten sentido, e si Zoila quere falar de ladrons, que mire primeiro na casa, porque ten a un de coidado, e sabido por todos o que semejante elemento ten feito......sin ir mais lexos facer unha copia dunha chave de un golf cando traballaba na VW , e despois coller o coche e roubarlle a radio, aparte de farramenta diversa na construccion das carrozas de carnavales.

    Cree o ladron.....

    ResponderEliminar
  58. Un pobo tan unido nas adversidades, tan forte en momentos críticos e tan festeiro en momentos de festa corre o risco de irse desvanecendo por mor da política.
    So pido que, por favor, non existan descalificacións persoais e non vos enfrasquedes en loitas entre ideoloxías distintas.
    As distintas maneiras de ser e de pensar existen coa finalidade de ofrecer melloras para a calidade de vida das persoas. Dende perspectivas diferentes, dende concepcións ideolóxicas distintas pero coa idea de que os veciños e veciñas da Illa vivamos mellor.
    Estas son as condicións coas que cada partido político concorre ás eleccións (as súas ideas) e debemos centrarnos en elas e deixar de potenciar o "amarillismo" de cada formación políca e dos seus integrantes. Confrontemos as propostas, participemos na mellora do noso pobo e fomentemos a boa relación entre as institucións do noso pobo.
    Sen máis e esperando que este comentario poida axudar na volta á calma, un afectuoso saudo.

    ResponderEliminar
  59. Son mariñeiro e moi preocupado pola situacion actual e o leer estos comentarios(tanto por unha parte como pola outra)estou mais preocupado ainda, porque non mirades de levarvos ven e colaborar todos xuntos en facer algo bo pola illa en vez de votarvos merda uns a outros?? polo que vexo aqui todo o mundo ten que rascar e os dous grupos teñen ansia de poder tanto a nivel local como nacional, eu persoalmente conosco tanto os dun lado como os do outro e creo que todos son boa xente,en fin visto lo visto creo que non vou nin a votar, dame moita pena que entre vos vos levedes asi, moita sorte e que gane o mellor que o faga para o pobo.
    PD:fasede o favor e ide cambiando de actitud!!!
    FIRMA:un traballador carcaman!!

    ResponderEliminar
  60. mirando un programa de investigación , ¡última novedad!, balons pas neuronas que alguns lle van patinando .Dedicadevos a facer politica e mirar por este pobo ,que e de todos non só de algúns.
    Dedicado a eses comentarios que están fora de lugar.

    ResponderEliminar
  61. Estimado amigo do comentario 52: sinto decirche que estás bastante equivocado, non sei si a tua mente xa fai selección natural na lectura ou estabas algo despistado: informoche que na entrevista a Juan José no comentario 55, nomease a unha familia completa invitote a leelo detidamente. Esa familia non está en ningunha das listas que se presenta ás eleccións e gustennos ou non, non se merecen esos comentarios nin os de un lado nin os do outro. So
    Leeo e opina porque non se pode sesgar a información. E involucrar a toda unha familia que segun dirían os bos cristianos, cometeron o pecado de ser SOCIALISTAS.

    ResponderEliminar
  62. bravo por Jarol (comentario 59) por fin se ve algo de cordura en estos comentarios!

    ResponderEliminar
  63. Eu voume a referir ó/a "inteligente" que deixou reflexado no 36, 37, 38, 39 a puntuación do seu coheficiente. Pero... quen te crees que eres para xuzgar ás persoas??? e por qué pensas que nos interesa a túa opinión das mesmas??? Estou segura te levou toda a noite desenrolar esa marabilla" de comentarios, no teu mellor momento de lucidez mental. Creo que o adxetivo có que rematas a túa "análise" é plenamente identificativo coa mesma.

    ResponderEliminar
  64. Ai moi boa xente no PP pero tamen a ai moi mala e no PSOE outro tanto do mesmo, pero mentras lle siga escoitando como escoitei o outro dia a un que vai nas listas do PP que TIÑA QUE VOLVER FRANCO PRA POÑER A ALGUN NO SEU SITIO, sintoo moito porque ai xente no partido que vale moito a pena pero o meu voto no levades mentras vexa ó individuo ese nas vosas listas, de todos xeitos desexovos moita sorte!!

    ResponderEliminar
  65. Escandaloso ese maniqueísmo que queren vender algúns comentarios: aquí estamos os bos e alá están os malos.
    Vergoña allea é o que da ao ler a maioría.

    ResponderEliminar
  66. 34 ESO NON É EXACTAMENTE ASÍ, aquí tes un enlace interesante que fala diso e ademáis trata o tema de con qué se asocia a alta abstención ou a alta participación en España


    http://lalibretaenblanco.wordpress.com/2011/03/04/abstenciones-votos-blancos-y-votos-nulos-nolesvotes/

    ResponderEliminar
  67. Por ese motivo nestas elecións se presenta un grupo chamado ciudadanos en branco que ten por obxeto recoller os votos en branco pra pedir un cambio na lei electoral e que as rejlas do xojo non fomenten o bipartidismo tan marcado e a imposibilidade de introducir pequenos cambios. Gracias a actual lei o psoe da illa obtivo a maioría absoluta sen que o votasen a maioría de veciños.

    ResponderEliminar
  68. 49> Muchas gracias por corregir mis faltas de ortografía. Yo por suerte o desgracia no pude estudiar castellano. Aunque nací en la Isla, desde los 8 años mis estudios fueron en EE.UU. con lo cual disculpa que no sepa ni el Gallego ni el Castellano perfecto, como veo que tu si sabes. Si necesitas que te repase tu Ingles me avisas que estaría encantado, como tu, de corregirte.

    ResponderEliminar
  69. Eu quería saber a que se refire o de outro "tipo nivel político" 69

    ResponderEliminar
  70. Lo de otro tipo de nivel político es un comentario refiriéndome a que en EE.UU. donde pase 24 años, no tenemos el tipo de crispación como la que hay aquí. Aquí somos todos vecinos y conocidos y no hacemos mas que estar criticando a nivel personal, una cosa es criticar a una persona por su gestión política, y otra criticar a nivel personal como se puede leer algunos comentarios en este blog. En mi experiencia vivida allí, siempre se critico la gestión y lo que se puede hacer mejor para el ciudadano y no lo que se ve aquí.

    ResponderEliminar
  71. Home , compara a vida en USA coa de aqui......en fin, ali en vez de un legoñazo levas un tiro, xa que para ter un arma tan solo necesitas o DNI .

    E ali , si un que se presenta a presidente , fuma un porro en edade universitaria esta acabado.

    Si un negro esta en no sitio equivocado e se comente un delito , pode acabar no corredor da morte.

    e poderia seguir asi toda a tarde , asi que non saques as cousas de contexto porque a vida politica e civil de aqui non lle ten nada que envexar a de estados unidos.

    saudos

    ResponderEliminar
  72. Así que rouban unha dirección de correo os do PP e os do Psoe, "Imaxinanse" e clavan, no típico folleto de debaixo das portas, os datos roubados.
    Ala...ala..se fora ó revés, vaia criso no pueblo.
    Villa Psoe, Porta da Illa con ascensor, pavellón coma o das Olimpiadas de Pekín, super piscina,paseo do cantiño novo, rejeiro impecable, ' !QUE PASADA¡ Q nos enjañen mais, este ano, Aeorpuerto no Tombo do Campo e Estasión Espasial no Areoso.

    ResponderEliminar
  73. Haber tamén si poñedes o que dixo a candidata númro 4 de PP en Internet porque a min eso si que me parece grave...

    ResponderEliminar
  74. O anterior:
    PD: Segun o que dixeron o outro día no miting do Psoe

    ResponderEliminar
  75. 43 e 47 Claro o que ti queres e saber quene4s osn os anonimos para despois tratar de darlle un trato despectivo á hora de algunha cousa que pida ( subencion, beca..). A verda e que esto, con vos cada ves parésese máis á ditadura do voso colega Franco!!!
    Ahh e se facedes un pouco o favor dadelle uso a vosa lingua porque canda vez ahi menos falantes ainda que visto o visto davos igual ( fora o galego das escolas e outras moitas cousas que si as nomeo non dou acabado) ainda que vindo de quen ven non me imaxinava menos. E con isto dende o meu punto de vista non estou desprestixando a ninguien nin faltandolle ao respeto xa que vos presentandovos aí devedes de ser criticados sin faltar como a vosa compañeira como dixo o do comentario 74

    ResponderEliminar
  76. Por fin saliu a palabra máxica xDDDDD
    Xa iba tardando...

    ResponderEliminar
  77. Para o 76, comentarlle q estamos no 2011, e a única dictadura ou polo menos, o que mais se lle parece, e o Psoe da Illa, esperando polo Cantiño a mirar quen foi o mitin do PP, os que che deixan de saludar e che miran de reollo cando ven que podes votar a outros, os que reparten folletiños polas noites en día de reflexión, os que manexaron o número de habitantes para non pasar a 13 concexales poruqe non lles interesaba electoralmente, os que rouban datos os outros partidos, os que joden o pinal do furado pa turistas e deixan q os demais veciños queden sen poder vivir na Illa, os que teñen ó concello empeñado hasta as orellas, os que teñen os camiños feitos unha merda, os que engañan a todo un pueblo con obras impresionantes cun dvd,os que presumen do feito en 14 anos, e que outros conseguiron, e non eles, os que querían que o muelle novo fora muelle DEPORTIVO exclusivamente,os que utilizan caras novas para telos de parviños a repartir folletos con informacion roubada emetendolles paxariños na cabeza para crear enemistad e confrontamentos mentres eles esconden as mans.
    Por favor, que cada un vote a quen queira, pero xa esta ben da ley do embudo.

    ResponderEliminar
  78. O 78 , ahí carallo.

    ResponderEliminar
  79. Teño 51 anos, e a dictadura que sigo sufrindo é a do noso pueblo. O psoe sólo, ou coa axuda do Bng, gaña electoralmente sí, pero despois de coaccionar, apedrear, ofender, criticar e despreciar...etc... durante moitos anos, os veciños que non lucen a súa cor. E non escribo por escribir, que coñezo con pelos e señales todo canto fixeron, ou mellor dito desfixeron.
    Por este motivo, me remito o comentario 76, que non sei que anos terá e o mellor non sabe nada diso, para que veña agora con franquismos.

    ResponderEliminar
  80. eu ke dijo?ke xa non sei que partido me da mais asco.
    estou pensando cambiar salsa rosa por ler 5 minutos o día de comentarios no blog.cunde o triple.ah,xa que despotricades a diestro e siniextro,escribo como me da a jhana.ok?

    ResponderEliminar
  81. Un xoven da Illa que sabe ven o que dí!!16/05/11, 22:36

    Bueno 79 estasme dando a rasón!! Estabades mellor con Franco que con uns partidos democratas como son o Psoe e sobre todo o BNG que creo que loitaron moito polo noso país, asique ti amin ahora non veñas con esas porque asi como dis ti de que non escribes por escribir eu tampouco e sei ben o que me digo e estou seguro de que o PP na illa só tería favoritismos para os do voso partido así como vos teño que dar a razón en que os de Psoe as fixeron camdo foi dos obradoiros pero asegurovos de que se pasa o que estou seguro de que non acurrira, se gaña o Psoe a illa ira moito a peor, e espero que con estas palabran non falte o respeto a nadie pero se algu´ñen se da por aludido de por algo!!!!

    ResponderEliminar
  82. Se houbese un partido que aglutinase os cidadans descontentos (contando a abstención e o voto en branco)terían a mayoría e o pueblo podría mandar a través dos seus representantes reales.

    ResponderEliminar
  83. Perico de los Palotes17/05/11, 20:41

    Se juan jose ten pensado facer pola illa o que fixo no Banco Pastor mal nos vai a ir...

    Tamen podo dicir que o numero 3 da candidatura do PP e un impresentable e un ladron que se dedica a amenasar de muerte.

    Como di a número 4 unha directora dunha ¡¡RESIDENCIA DE NENOS!! Que lle metan de ostias e que lle peguen 2 tiros.

    E que decir do numero 5 que grazas ao seu esforzo estamos ben abastecidos de tabaco de contrabando.....................................Se non hai algo máis.........

    O que mais me chama a atencion e que Juan José se presente como candidato a alcalde por 4 vez. Cando se vai a dar de conta de que o pueblo non o quere?? . É de verjonsa

    Unha persoa que case non ten carreira ningunha pode competir cun alcalde que ten unha carreira de economista que é o que necesita este pueblo.

    ¿¿¿Do resto?? que dicir.... que se quedan cortos.

    ResponderEliminar
  84. En todo de acordo 83. Non sabia que vazquez tiña a carreira de econosmista.

    ResponderEliminar
  85. Yo tambien soy anonimo.18/05/11, 12:48

    Asi va tan bien la economia( y todo lo demas) de la Isla.

    ResponderEliminar
  86. > 72

    Ni mereces contestacion.

    ResponderEliminar
  87. ke fixo o psoe estos anos??? NADAAAAA!!!
    JUAN JOSÉ conta co meu voto!!
    arriba o PP!!!

    ResponderEliminar
  88. Os radicales do Psoe xa non saben que facer e inventan e votan merda enriba das xentes dos outros partidos con tal de non perder a alcaldía e que se sepa a deuda millonaria do axuntamento.
    e despois falan dun ha iila para as persoas...
    A illa necesita un cambio, Xa!!

    ResponderEliminar
  89. FORA PSOE, 14 ANOS MENTINDO CON FALSAS PROMESAS
    Os rapces xa poden ir pedindo a casa de pensionitas como sigan gobernando. Non saben mais que crear enfrentamentos.

    ResponderEliminar
  90. Claro ,claro, e as mentiras da xunta do PP , esas non vos molestan non?? , que pouca vergonza tendes, adular a uns que nin miran para a Arousa , e cando miran e para non facer cousa boa, vexase tasa das Bateas, axudas a sequeiras xubiladas , e dos 20 anos da xunta de Fraga xa non imos a falar.

    ResponderEliminar
  91. Amijos, si falamos da Xunta...
    Falemos de como ten o pais o lider do Psoe, o Sr.Zapatero..
    España en bancarrota, 5 millons de parados, IVA ó 18%,subida da "Luz", a 1,39 centimos a gasolina,a mayor crisis da noso país,onxelacion dos sueldos dos funcionarios, recortes en educacion, recortes as pesions, etc...etc..etc..etc...
    Si lle sumamos ó PP da illa os problemas da Xunta sumadelle tamén os de Zapaterito o Psoe da Illa.

    ResponderEliminar
  92. E logo ti donde deixan o canon da auga ke subira o PP o dia 23 de maio?? donde estan as axudas dos libros que sacaron?? en fin........unha vez de falar falao todo.... JUAN JOSE A ILLA NON CHE QUERE....vaite dando conta de unha vez.. que levas 12 anos comprando rifas e o boleto non che entra nin no bombo...cando tes pensado entendelo, ou queres jubilarte nos carteles das carreteras??

    ResponderEliminar
  93. pero se todo esto esta mais que claro...se leva 12 anos claro de todo... sen ningunha dubida...gañara o PSOE...e ahora din que se gaña e gracias o BNG, que pasa que lles esta chegando o dia e teñen medo?? non hai mais que mirar a páxina de uns e a páxina dos outros...uns critican os outros, e os outros traballan no deles e non criticando os demais...FORA JUAN JOSE E COMPAÑIA.... NON SE SAFA NINGUEN....FORAAA A ILLA NON VOS QUERE..!!!!

    ResponderEliminar
  94. Poñen a Juan Jose porque non teñen a quen poñer, e moi facil, o outro dia leendo o blog, en unha entrada de Dorna quedaba moi claro unha cuestion.

    Si miras a lista do PP , ningun dos seus miembros formou parte da directiva de Dorna ou de ningun club(a excepcion de Juan Jose) , solo van na lista por intereses personales, para obter un traballo ou algo a cambio.

    En cambio , si miras a lista do Psoe ou do Bng , tes a varios que estiveron en dorna, ou axudando en algunha faceta deportiva/cultural , esa e a gran diferencia , intereses particulares VS interese colectivos.

    Como o que nomeaban mais arriba como instigador (cousa que me parece erronea) , alguen o veu pola illa en algun acto cultural ou deportivo?? a excepcion de cando ven Louzan , que para eso esta o instante.

    Esas cousas son as que marcan a diferencia entre uns e outros, o tempo pasa e pon a cada un no seu sitio , a estas alturas aqui xa nos coñecemos todos , que interese move a persona que ocupa o Nº2 na lista??(que me parece moi valida para traballar polo pobo) o tempo dira si acaba traballando en algun estamento relacionado (diputacion) , ou ben e unha motivacion para traballar polo noso pobo , o dito , como todos nos coñecemos , o tempo dara e quitara razons, exemplos xa temos a nº4 , 7 , 8 , 11 e 12.


    Un saudo , e sorte a todos na xornada electoral , espero que sea unha festa da democracia e a participacion sea moi alta como acostumamos a facer no noso pobo.

    ResponderEliminar
  95. Qué fácil é escribir desde o anonimato. Falades de interes persoais...A lista do PSOE coidado que mete medo, non somos iguales que vós, non vou criticar nin descalificar a ninguén gratuitamente valéndome desde blog. JUAN JOSÉ, TES O MEU VOTO, NÓS SÍ QUE TEMOS UN BO EQUIPO!

    ResponderEliminar
  96. Querido 94: desde logo donde se che pode atopar a ti é na consulta dun psiquiatra, porque na biblioteca non se che ve moito.

    ResponderEliminar
  97. Os do Psoe, Tranquilos...
    Que empezades insultando e despois acabades polas noites lanzando pedras contra as casas.

    ResponderEliminar
  98. Estou contigo, 97

    ResponderEliminar
  99. 95 , 96 , 97 e 98.(si e que non sodes o mismo)
    O tempo da e quita razons , esperemos ao final do vran , entre os catro ningun me rebateu nada do que dixen .

    ResponderEliminar
  100. dios mio....eu penso que falades na vosa contra.. di o do comentario 95 que a lista do PSOE mete medo??e a do PP que mete.. TIROS E OSTIAS?? puff eu de vos estaria mais guap@s caladiñ@s, eso que o dis para empezar polo num. 1 da candidatura e rematandoa non creo que se safe ningun de calificalo tal e como e??creo que sodes ODIOSOS...por non calificarvos como sodes..

    ResponderEliminar
  101. un OLEEE por PATCHI VAZQUEZ.... OLEE POR PEPE BLANCO.... OLE POLO NOSO ALCALDE JOSE MANUEL VAZQUEZ...E COMO NOOONNN UN OLEEE POLOS SOCIALISTAS E POLA ILLA DE AROUSA....UN EJEMPLO PARA OS DEMAIS CONCELLOS....e ó demais chamaselle ENVIDIA....!!!

    ResponderEliminar
  102. Non, si a cultura de Jesulín tendela bastante os socialistas

    ResponderEliminar
  103. 99 estás como unha nasa, entrarche a comentar as tuas barbaridades (xa me rebaixo a ter que falarche) sería como moito un acto de caridade cristiá ou solidariedade humán, incluso ti mereces atención, claro que atención psiquiátrica. Polo demáis, non expós argumentos sinon paparoladas, así que, gasta a neurona que che queda.

    ResponderEliminar
  104. ao comentario 97, trankilos vos os do partidopopular, que vos empezades comprando os votos a cambio de algo(xa que de outra maneira poucos teriades), e logo INSULTANDO, MATANDO E ROUBANDOO...sempre opinan o falan os mellores porfavor..!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  105. E se fai falla un OLEEE pola cultura de JESULIN TAMEN...jajaj, e pola de BELEN ESTEBAN...

    ResponderEliminar
  106. Que valientes sodes os Psoe dende o anonimato,inchadelo peito..
    Eu vou a seguir sen nombrar a ninguen, pa non me poñer á vosa altura, pero quero que sepades tamén, que sería moi fácil facer atacar a todos dos da lista do psoe, e dos que andan por detrás, e lles caería a cara de vergonza. Todos sabemos todo, de todos.

    ResponderEliminar
  107. 106 aqui vexo que a valentia brilla pola sua ausencia,non solo polo PSOE

    ResponderEliminar
  108. Como ben sabedes, vivimos "nun pobo libre e democrático", donde cada un pode pensar o que queira...

    ¿Por qué os militantes activos do PSOE tratades por tódolos medios de impoñer o voso criterio, alardeando de ser grandes universitarios, persoas honradas e perfectas.... ("dime de que presumes y te diré de que careces")? A verdade é que na Illa a xente xa está cansada de tanto "socialismo barato". (Ah!!! Só un inciso: pese a ter 2 carreiras e coñecer a múltiples estudiosos.... creo que unha carreira universitaria, no fai a unha persoa, nin a un bo ´político... mentres que si considero indispensabel a educación, o traballo constante e diario así como un correcto "just in time".

    Con esto decir que non teño nada en contra do socialismo, pero creo profundamente que debedes cambiar de medios de facer política, porque a época da República, xa rematou..... e os xóvenes da Illa queremos falar libremente da nosa condición política, sin que eso signifique o comenzo dun enfrentamento político por pensar de modo distinto.......... e realmente en estos días é o que estades logrando......... Enfrontar á xente, levándonos a recordar os momentos máis oscuros e tristes da política na Illa, alá polo ano 83.... que ainda que pase moito tempo sempre quedará na memoria dos que sufriron aquela amargura na súa propia carne ou na da súa familia.

    Con esta intervención, envío un saúdo a tódalas formación políticas e anímo a TÓDOS a que nas escasas horas de campaña que nos quedan, poidamos demostrar ó mundo, que na Illa, aínda somos capaces de facer unha política LIMPA, SEN DESCALIFICACIÓNS, porque a nosa base é de xente honrada e traballadora, e o final deste período, tódos seguiremos sendo veciños e seguiremos véndonos tódolos días neste privilexiado lugar que nos tocou (ou eleximos) para vivir.

    Sorte a tódos e deixemos que cada un vote LIBREMENTE, e que o equipo electo, faga unha política para tódolos "isleños", UNHA POLÍTICA LIMPA E XUSTA.

    O Concello é a "Casa do Pobo", non a do alcalde nin a da corporación.

    ResponderEliminar
  109. Estou totalmente de acordo co comentario anterior (e tamén teño unha carreira, pero non por iso son mellor que nadie).
    Agora vou a responder ó comentario 94.En primeiro lugar decirche que antes de falar dos demáis deberías informarte ben, pois non por ser do PP e estar traballando eres un enchufado. Hai xente que consegue as cousas por sí mesma, despois de pasar certas entrevistas. Tamén hai que saber defender o posto de traballo. E por certo, non gobernaba o PP cando foi de certo posto de traballo, que ó mellor non sabes nin cal é nin en que consiste.
    En segundo lugar, non sei por que criticas tanto os enchufes do PP si no PSOE tamén os hai e non fai falta ir moi lonxe para velos (Casa do Concello, Biblioteca,......)
    E en terceiro lugar decirche que eres un pouco cobarde por criticar a todo o mundo, ó mellor sin coñecer á persoa da que falas, e facelo de xeito anónimo.
    Só decirche que cada persoa ten dereito a ter as súas ideas políticas, sexan dun partido ou de outro, TODOS SOMOS PERSOAS, non somos mellores nin peores por ser dun determinado partido.

    ResponderEliminar
  110. Por fin duas persoa que falan con razon. A ver si antes de escribir pensamolo que falamos. Moi ben 108 e 109. Gracias a dios ainda queda xente coa que se pode falar sen necesidade de ter que insultar a ninguen aprendede alguns dos que aqui escribides

    ResponderEliminar
  111. Critica Constructiva19/05/11, 19:21

    La verdad sobre la Urrbanización de A Illa de Arousa - Presentation Transcript
    A verdade sobre a urbanización da Illa de Arousa
    O Proxecto de urbanización cumpriu tódalas normas contidas no Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM)
    O PXOM foi aprobado polo pleno do Concello da Illa de Arousa o 14 de febreiro de 2002…
    … co apoio de tódolos Grupos Municipais, incluído o Partido Popular e con tódolos informes favorables da Xunta de Galicia …
    ...presidida por Manuel Fraga
    e do Goberno de España presidido por José María Aznar
    sendo Ministro de Medio Ambiente Jaume Matas
    O Xefe do Servizo de Costas en Pontevedra José Antonio Rueda Crespo Pai do actual Secretario Xeral do Partido Popular de Galicia, Alfonso Rueda
    Todos eles do Partido Popular
    O desenvolvemento da urbanización foi aprobado polo Pleno do Concello da Illa de Arousa co voto favorable de todos os grupos, incluído o PP …
    … aprobación seguindo directrices da Lei 9/2002 de 30 de decembro, aprobada pola maioria absoluta do Partido Popular no Parlamento autonómico
    Comezando o desenvolvemento en 2004 sen obxeccións do Goberno de Manuel Fraga
    Non se recurriron nin o Plan Especial de Reforma Interior, nin o proxecto de urbanización nin a licenza de obra
    Un dos promotores é José Luis Alonso Riego ex alcalde de A Guarda e antigo deputado do PP
    De existir irregularidades a responsabilidade sería do promotor da obra Os compradores serían os perxudicados nesta situación
    O promotor manifestou que entre os compradores se atopan concelleiros do PP en diferentes concellos

    ResponderEliminar
  112. Critica Constructiva19/05/11, 19:28

    Esta e unha foto que se colga no facebook de populares da illa.

    http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/228752_120961834653146_100002179893004_180080_1806869_n.jpg

    CO TEXTO:
    AS MENTIRAS DO PSOE: Falan moito do POL (PLAN DE ORDENACIÓN DO LITORAL) e foron eles os que o deixaron feito.

    LEAN O TEXTO DO RECORTE E COMPAREN O QUE DI CA DESCRIPCION DA FOTO

    ResponderEliminar
  113. Critica Constructiva19/05/11, 19:31

    Otero critica «os chanchullos que a Deputación do PP vén facendo na contratación de persoal do plan de emprego creado a instancias do Partido Socialista». En ese programa de empleo le correspondían a A Illa cinco personas, cuya contratación «sí que é oscurantista», puesto que «o propio Concello non foi informado do sistema de contratación a pesar das múltiples chamadas efectuadas».

    Pero es que, además, «nos enteramos que persoas ligadas ao Partido Popular na Illa andaban ofrecendo postos de traballo a cambio de ir nas listas electorais». Fue entonces cuando «este Concello se moveu para evitar os clásicos chanchullos do PP».

    El edil critica a la concejala popular Diana Ríos, que «leva catro anos sen aparecer e agora quere facer méritos».

    EXTRACTO DA NOTICIA SACADA DE:
    http://www.lavozdegalicia.es/arousa/2011/02/13/0003_201102A13C4995.htm?utm_source=buscavoz&utm_medium=buscavoz

    ResponderEliminar
  114. !QUÉ PENA ME DA ENCONTRAR UNA PÁGINA COMO ÉSTA!, AQUÍ ES DONDE SE DEMUESTRA SOBRADAMENTE LA "CLASE" DE DEMOCRACIA QUE HAY EN LA ISLA,SOLO CRITICAR Y LUEGO RESPONDER, NADIE HACE UNA CRÍTICA CONSTRUCTIVA, CLARO QUE ES MUY DIFICIL BUSCARLA,.... SOLO UNOS POCOS CUENTAN "SU VERDAD" PERO SOLO LA CUENTAN PORQUE NI SIQUIERA HAY LA OPORTUNIDAD DE QUE OTROS PUEDAN CONTAR LA SUYA (NO INVENTADA, SINO SUS PROPIAS VIVENCIAS EN ESTE PUEBLO, CON ESTOS SOCIOS TAN LISTOS Y TAN DEMOCRATAS Y SOBRE TODO MUY PROGRES.....

    ResponderEliminar
  115. Para o 109 , ao mellor ti ou algun familiar teu ganou o seu puesto honradamente, pero vouche a copiar un extracto de unha noticia para que vexas que non son coincidencias nin inventos.

    http://www.elpais.com/articulo/Galicia/Parientes/amigos/Louzan/copan/puestos/Diputacion/Pontevedra/elpepiautgal/20070408elpgal_2/Tes

    "No puede ser fruto de la casualidad ni de los baremos de la cualificación profesional, sino más bien de los compromisos políticos de un presidente, Rafael Louzán, que, bordeando los límites de las competencias que tiene atribuidas como máximo responsable de la Diputación de Pontevedra, ha elegido por mayoría a gente de su pueblo para cubrir puestos de confianza y aquellas plazas que parecen hechas a la carta para sus vecinos más incondicionales. Hay más de 40 contratados con esa procedencia. Los municipios de la comarca del Salnés han sido, en proporción, los más favorecidos"


    E da Arousa, traballou moita xente posta a dedo no complexo da lanzada, amen dos que o fan no principe Felipe e na diputacion.


    Asi que , sentindo moito ,si ti estas metido no mesmo saco , e o que ten, ter uns compañeiros de lista que sacan beneficio personal polo feito de ir en ela.

    ResponderEliminar
  116. Alguen conoce esta asociacion de veciños???

    A ILLA DE AROUSA
    ASOCIACIÓN VECIÑOS A CANTEIRA
    CIF: G-36.459.337
    Equipamento material de ximnasio
    6.000,00 €


    un millon de pesetas que vai para ela . financiacion irregular??

    link para ver o pdf.

    http://pdf.depontevedra.es/ga/110/zpsAEwlRVh.pdf

    ResponderEliminar
  117. ESO E O CLUB DE PIRAGUISMO??

    ResponderEliminar
  118. este e o CIF do club de piraguismo

    Club Piragüismo Illa de Arousa. G36042067

    http://www.xunta.es/periodico/011009listado.pdf

    ResponderEliminar
  119. Joder, ahora hasta se meten con piraguismo, xa é o que vos faltaba, os do PSOE non tendes verjonsaaaaaaa!!!!

    ResponderEliminar
  120. non , con piraguismo non se meteu nadie, tan solo se indicou que o cif da asociacion de veciños non e o mismo que o club de piraguismo.

    non saques conclusions equivocadas.

    e comenta si conoces a alguien de esa suposta asociacion de veciños.

    saudos

    ResponderEliminar
  121. Unha pequena pregunta para o iluminado do comentario nº 101, un exemplo para os demais concellos?? un exemplo de que??... de precariedade, de pasotismo, porque de outras cousas non se pode presumir na illa.
    envexa???... envexa de que??? de que a xente da illa se teña que ir a outros concellos mentres o noso se enche de "pepiños", envexa do noso "super centro deportivo" ou do bo estado no que se atopa o noso pobo, ou do ben que nos tratan dende o concello...
    Perdoa amigo, pero si crees que algun concello do noso arredor, sexa da cor que sexa, ten algo que envexarlle a illa (non sendo a sua veleza), teño que decirche que estas mais cego que o difunto de "Seferino"...

    ResponderEliminar
  122. O QUE ESTA CLARO E QUE O QUE SALA DE ALCALDE, TEN QUE ATENDER A XENTE CANDO LLE FAGA FALTA PA ISO E ALCALDE DUN POBO PEQUENO E NOS COÑECEMOS TODOS,E O SEÑOR ALCALDE QUE TEMOS AGORA NON ATENDE NIN ESCOITA A NINGUEN, O MELLOR SE O PESCAS NO CONCELLO PODES FALAR CON EL POLAS ESCALEIRAS.O QUE QUERE A ILLA E UN ALCALDE QUE FALE CON TODO O MUNDO E QUE ATENDA A XENTE DO POBO, NON OS QUE SON SO DO SEU COLOR,E ISO AGORA MESMO NON PASA, SENTINDO MOITO ISO E A REALIDADE DO ALCALDE QUE TEMOS AGORA MESMO

    ResponderEliminar
  123. da asociacion de veciños nadie sabe nada lo ???

    os da maisuculas, que sepades que e de mala educacion.

    saudos

    ResponderEliminar
  124. hai que joderse, despois do que aljún sociatas espuman pola boca ves ti co das mayusculas

    ResponderEliminar
  125. DEIXA A PIRAGUISMO EN PAZ, A CULPA É DE QUEN SACOU DE PRIMEIRO O TEMA DA ASOCIACIÓN A CANTEIRA E O DE PIRAGUISMO

    ResponderEliminar
  126. eu fun quen sacou a asociacion de veciños A canteira , pero para nada me metin con piraguismo, ahora que parece que hay algo que se quere ocultar , e si piraguismo esta detras , creo que esta moi mal feito , porque esos 6000€ son cartos de todos, tanto que enchedes a boca , e despois cando non vos conven ben que desviades a atencion.

    ResponderEliminar
  127. Anda que xa vos vale. Parade un pouco ho!

    http://www.youtube.com/watch?v=PUR_gQqWTkk

    ResponderEliminar
  128. Ou aínda mellor

    http://www.youtube.com/watch?v=Pr1xzuXGWeo

    ResponderEliminar
  129. Asociacion de Veciños A Canteira, quizas sexa dos manporros, ao mellor legalizaron o clan , jajajaja.

    ResponderEliminar
  130. o comentario 121, sinto decirche que a min dame igual o partido que gañe, solo que faga o ben pola nosa ILLA, ahora si, sindo decirche que prefiero que se encha de PEPIÑOS E NON DE FEIJOS, porque.... nada que aqui non ten a nada a que vir, nin quere nin ten a que, calquer dia a ese vaille a pasar coma a fraga...vai a ter que salir desde un barco de cabodeiro dereitiño por terron...jaj OJALA GAÑE O MELLOR, e eu de momento non me queixo nin de traballo nin da atencion do concello.

    ResponderEliminar
  131. Pois si que chama a atencion o de esta "asociacion de veciños" , nada se escapa os ollos do google , e todo queda reflexado nos Bop da provincia, dende logo son moitos cartos para unha asociacion de veciños fantasma e personalmente pareceme un desacerto, porque parece ser que ninguen sabe dela pero todo se sabe , pero bueno, e outra de tantas do modus operandi do PP a nivel provincial, nada novo baixo o sol.

    ResponderEliminar
  132. O pp solo se acorda da xente ahora, piden o voto sin escrupulos nin programa que e do que menos falaron en estas eleccions.
    Van prometendo arreglarlle a vida a moitos arousans a cambio de votos, pero en realida non os axudaran, xa que moitos non somos da sua altura, nin temos tanta clase, e despois de darlle o voto nin miraran para nos. Solo nos buscan por interes de votos, e despois aplican o seu sectarismo e colocaran os de sempre. Querennos gorbernar xente que nin vive entre nos.
    E para que ahora me contesten digolles que eu votei o pp para a xunta, e o que conseguin foi que a miña nai lle quitaran a axuda que tiña e que lle teña que volver a pagar os libros os meus fillos.

    Non me ides volver a utilizar na illa o pp no.

    ResponderEliminar
  133. E triste leer todo esto(A Illa)Manuel (o fillo de chucarria)J.jose (o do nicho)Carlos (o de mala suerte)sodes os proximos candidatos so vos pediria que gañe quen gañe quixera un respeto para os veciños deste pobo ou mellor dito desta grade familia que somos porque o somos e perece mentira como nos deixamos involucrar nesta lacra que e a politica que donde entra destrue todo,e dadevos conta que si saides elexidos non sodes amos do noso pobo senon representantes del, asi que un respeto a cada un dos veciños,hirmans,prim@s,amig@s,compañeir@s,etc.E sorte pa todos,pensade en nos.

    ResponderEliminar
  134. Para o comentario 133. Non coincido contigo no que respecta á política. A política non é boa nin mala, ao meu parecer é necesaria. O malo é o uso (ou abuso)que dela se fai por parte das persoas. Do mesmo xeito que non hai cans perigosos senón donos que educan de forma perigosa aos cans (isto só é un exemplo). As cousas non son boas ou malas outra cousa é o uso que se fai delas. Teño amigos que votan ao PP, PSOE e BNG falamos de política contrapoñemos as nosas ideas e algunha vez tamén nos temos cabreado pero NUNCA nos faltamos ao respeto nin perdemos a amizade.
    Polo tanto POLITICA SI PERO CON RESPETO.

    ResponderEliminar
  135. lles guy cam un non save galaicoespañol i o outro non sabe injles. pero si eu o que kero e aprender rusian te da cuen..

    ResponderEliminar
  136. Por certo a Illa independiente i o partido político PTI (partido de tod-los isleños.

    ResponderEliminar
  137. digo que somos todos familias dunha ou outra maneira e epena que estemos insultandonos uns os outros si total todos son iguales e como nos non travallemos nadie nolo vay traer a casa e si teño faltas de ortografia e porque fun pouco a escuela

    ResponderEliminar
  138. pero porfavor que falades depiraguismo que culpa teñen eles, non cres que teñen bastante con estar en condicions precarias e non poder competir por falta de diñeiro,

    ResponderEliminar
  139. piraguismo campeons sin medios!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  140. Despois de ler varios comentarios, descalificacións etc. Ainda a risco de que esto no se lea ou pase desapercibido, teño que decir que sodes idiotas(moitos de vos, e quitando especialmente a algún)non vos dades conta de que esto de os do PP por aquí, e os do Psoe por alá, non vos vai levar a NINGUN LADO, solo a encontrarvos mal con vos mismos. Esto solo é politica, e tendeo moi claro, os políticos non vos van poñer un plato na mesa, non vos van pagar a hipoteca nin vos van a sacar as castañas do lume. Pase o que pase nas eleccións, e xa falo despois de ver os resultados, o unico que van facer e JODERVOS sea da cor que sea e do nome que sea, o ser humano e honrado por natureza ata que se mete na politica donde o podes dar por perdido. E tendeo claro, é unha guerra na que so ganan uns poucos e perden moitisimos. Así que deixadevos de gilipolleces e intentade limparvos vos a vosa merda porque ninguén o vai facer.

    ResponderEliminar
  141. felicitoche 141 e o unico comentario con sentido comun que lein en toda esta sarta de burradas

    ResponderEliminar
  142. 141 casi completamente dacordo contigo en todo, menos do que o ser humano é honrado por natureza...algúns que van en certa lista...deixan moito que desexar...ou non???, a persoa que é honrada o vai a ser sempre, sexa político, barrendeiro, ou a profesión que se che ocurra, por eso eu non votaría nunca a certo grupo, hai que ter un historial moi limpo antes de presentarse en un grupo político, eu nunca confiaría en certas persoas, pero o que ti dis e ben certo, nadie nos vai pagar a hipoteca, nin poñer o plato na mesa, temos que ser nos quen loitemos día a día en esta vida que nos tocou vivir, eu fai tempo o teño claro, así que...cada loco co seu tema...

    ResponderEliminar

A responsabilidade dos comentarios é unicamente de quen os escribe. A administración do blog eliminará os comentarios que estime conveniente.