18.5.09

Adeus Chopo!

O Chopo, o pasado Nadal

Máis dunha década de vida solitaria sen dono coñecido, artrose, carrachos incrustados... O Chopo xa non deambulará máis polo Chufre, foi sacrificado por recomendación veterinaria. Adeus Chopiño, houbo quen che quixo!

4 comentarios :

luis dixo

Chopo, ghústame que sendo un Can libre escolleras a Arousa. Son un deles, dos que senten a túa ausencia...

Anónimo dixo

Hola soy Olga y es para comentarle a luis que envió un correo electrónico al albergue de animales de Cambados y no podemos contestarle por que no tenemos su correo ya que el que nos consta es el de un servidor. como respuesta decirle que a fecha de hoy a en nuestro albergue de Cambados no entró chopo pero que si sabemos noticias os la comunicaremos. por desgracia y realidad unos pocos luchamos contra las injusticas pero siguen habiendo muchos más que siguen maltratando y abandonando animales.La semana pasada me comentó el trabajador del albergue que había llamado un señor de la Isla diciendo que tenía unos cachorros y que podía hacer con ellos, el trabajador le comentó que nosotros teniamos las instalaciones saturadas de cachorros y no disponiamos de sitio para recogerlos, le comentó la posibilidad de poner las fotos en internet o de hacer carteles. la respuesta fue un clic.Días después me entero por vuestro log que han aparecido cachorros abandonados.¿Coincidencia? Cuando querais os invito a visitar las instaciones y comprobar como estamos de animales abandonados a su suerte y maltratados, una dura realidad en que la lucha es de todos y no de solo los que trabajamos en los albergues de animales. Mis felicitaciones por esta iniciatiba a favor de los animales abandonados.

Núñez dixo

En contestación ó comentario anterior, só puntualizar que non me parece a mesma persoa a que chamou á canceira e a que abandoou a todos os cachorros no Campelo (os marróns e branquiños que saen nas fotos), porque segundo un veciño de idade que nos alertou sobre a camada de canciños, éstes xa naceran á intemperie polo menos dende hai un mes, polo tamaño que tiñan e a nai fora abandoada tempo atrás, provablemente non sendo ésta a primeira vez que pariu dende que vive na rúa, xa que era coñecida no lugar.
Esto aínda pon peor as cousas, porque o home que chamou á canceira utilizará o vello método da "cova na horta". Xente sen corazón!!!!!

Anónimo dixo

Que pena... Chopo me encantaba. Un Isleño mas. DEP Chopo.

E ti que dis?

A responsabilidade dos comentarios é unicamente de quen os escribe. A dirección eliminará os comentarios que estime conveniente. As peticións para borrar comentarios non serán atendidas. A participación implica a aceptación destas condicións.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...