[Susi Rial] O presidente da Xunta, Alberte Núñez Feijóo, anunciaba o pasado mes de setembro a retirada das subvencións públicas para o servizo de Noitebús, dentro da súa chamada "política de austeridade". A nova non deixou indiferente a ninguén e as protestas non se fixeron agardar.
Dende que fora implantado anos atrás polo goberno bipartito, o Noitebús converteuse nun medio moi frecuentado polos novos da Illa de Arousa. Cada sábado, recolle rapaces nas súas tres paradas: O Campo, Piorno e As Laxes. Dende o verán pasado, o seu itinerario incrementouse, pasando tamén polo Terrón, Vilanova, Caleiro, Tremoedo, Cruceiro e Corvillón, ata chegar a Cambados, un dos focos principais do lecer nocturno. O billete custa 2,5 euros (acaba de subir a tarifa recentemente). O horario de saída é ás 11 e ás 12:30 e o último viaxe de volta é ás 5:30 da madrugada.
Durante o traxecto, os rapaces comezan o botellón no propio autobús e piden insistentemente ó paciente condutor que poña a súa música preferida. Isto no que á xente nova se refire, porque o Noitebús é tamén utilizado por moita xente adulta. Pero, por riba de todo, supón unha alternativa para unha oferta de lecer á que non hai por qué renunciar, sen comprometer a nosa seguridade, ademais de permitir ós sufridos pais durmir un pouco máis tranquilos nas noites dos sábados.
As protestas de quén? as túas? as dos que sempre protestan por todo? as dos do non? vaia chorrada.
ResponderEliminarAi de nós sen os que protestan por todo!
ResponderEliminarvaia chorrada disque, que necio se pode chegar a ser......cando haya un accidente un sabado pola noite, que sexa de un familiar do que fixo primeiro comentario, e sei que e moi forte o comentario, pero hay que foderse con algun......
ResponderEliminarE non só iso eu penso que económicamente é menos rentable subsanar os danos dos posibles accidentes cá manter o noitebús. Ou se non poderían cobrar un prezo módico pero algo máis elevado polo seu uso para poder manter o servizo porque me parece algo moi útil.
ResponderEliminarcos millons que se van a gastar na visita do papa, daba para 10 anos de noitebus, pero claro , la igelsia es la iglesia, y si hablamos del coro , ya ni te cuento........
ResponderEliminarQue sí,que é un servicio que se debia de manter. Os recortes, os viaxes de feijoo, que non para en Galicia.
ResponderEliminarSi señor, autobús con bonobús, botellón a mojollón, porros a la de dios, e trasplantes para sirroticos para tod@s. Así está a educasión na Illa. Que vos leve o alcaldiño no A6.
ResponderEliminar"E non só iso eu penso que económicamente é menos rentable subsanar os danos dos posibles accidentes cá manter o noitebús. Ou se non poderían cobrar un prezo módico pero algo máis elevado polo seu uso para poder manter o servizo porque me parece algo moi útil. "
ResponderEliminarPois o precio módico é compartir taxi. Que se fomente a cultura da responsabilidade e a cultura do valores. E non o despilfarro. Hai outros gastos prioritarios.
Outros critican o da visita do Papa, que por certo, xenera máis ingresos para Galicia que os gastos que custa, xa non lembran, ainda que seguro que tampouco lles importa que ZP malgaste 8000 millóns de € en aceras, quite dereitos laborais, alongue a idade de xubilación, recurte pensións e salarios, etc, etc, etc...Será que os que braman non traballan e viven dos pais?
Unha boa mostra de como está a educasión na arousa son as túas palabras que relasionan directamente un problema social coa existencia do noitebús ou con que o alcalde o promova ou non. O noitebús está cheo de xente que vai a divertirse e coma en todas ás épocas hai xente que o fai de unha forma ou de outra pero non creo que velar pola seguridade do tráfico nocturno fomente o consumo de alcohol.
ResponderEliminar17 de xullo de 2010.
ResponderEliminarNoticia.
http://estorrelavega.com/index.php/Portada/El-PP-reclama-la-reanudacion-del-autobus-nocturno-Buho-entre-Torrelavega-y-Suances.html
"El Grupo Municipal del Partido Popular de Torrelavega, por medio de su concejal Berta Pacheco, ha denunciado públicamente la eliminación del autobús nocturno, en dirección Torrelavega y Suances, denominado “búho”, que venía prestando servicio en la época estival a numerosos jóvenes de nuestro municipio".
Ai, fíjate tú estos del pepe de torrelavega fomentando el botellón. Te va a ser que los del pepe también son unos fumetas.
Tes unha avaría de carallo meu.
Plas, plas, en toda la cara.
ResponderEliminarPacheco recuerda que “el servicio se implantó... con el objetivo de evitar el coste de vidas en la carretera, por los accidentes derivados del consumo de alcohol, durante la etapa veraniega. De repente la seguridad de nuestros jóvenes ha pasado a un segundo plano, al parecer ya no es lo importante y los jóvenes deberán optar por utilizar nuevamente sus propios vehículos, con el peligro que ello conlleva”.
El Partido Popular considera que, dado el arraigo y tradición que la villa suancina tiene para los jóvenes torrelaveguenses, llegado el verano se debería poner en funcionamiento el servicio nocturno de transporte, facilitando a lo jóvenes una alternativa de transporte segura y económica con la que poder desplazarse en las noches de verano.“
Hostia, que a visita do papa vai a generar mais ingresos que gastos, esta no nivel de U2 o noso venerado ratzinger....
ResponderEliminarQue vaian buscando voluntarios para ir a santiago, que a este paso van a estar todos na Lama......
psss,noitebus a cambados diske,menudos soplapollas,non tendes nin puta idea,si se puxera o noitebus pa ir a putas xa veriades como se ingresaban mais cartos k co papa.jajajaja.
ResponderEliminark si home k tendes rason...psssssssss
a rason tela ti!! vaite descansar que boa falta che fai. o raño arrabentate do peito!!.jajajaja
ResponderEliminarque lle pasa o do 5º comentario? que ten que ver o coro co noitebus?.si non nombras o coro morres. la envidia te corroe, amigo!! ya lo sé yo!! jijiji. pero polo menos, cando pases pola banda do sur saluda ós do coro, non seas facha...
ResponderEliminarCanta "bien pagá" por ZP. En fin, a crisis económica era internasional (hasta que en Uropa empesaron a medrar, mentras que nós non), pero o que non ten remedio é o analfabetismo surdo, ou mellor dito, siniestro.
ResponderEliminarAo do "problemo sosial", cantos morreron antes de poñer o cubata-bus? Si o alcaldiño en ves de jastar 400.000 € nas ruinas do Campaneiro (e outros que terá que pajar para arrejlalas) os dedicara a finansiar o cubata-bus outro jalo cantaría.
ResponderEliminarPD: sobre os destinos das casas abundan ideas que os deste blog poderían sacar.
"que lle pasa o do 5º comentario? que ten que ver o coro co noitebus?.si non nombras o coro morres. la envidia te corroe, amigo!! ya lo sé yo!! jijiji. pero polo menos, cando pases pola banda do sur saluda ós do coro, non seas facha..."
ResponderEliminarque la envidia me corroe???? que lle teño que envidiar eu a eses persoaxes , o puesto na comparsita ou o puesto do coro.......
Unha cousa, pido os administradores do Blog , un enlace ou unha nova, falando da detencion de los chicos del coro , como se fixo con outra xente, igualdade.........xa que vexo que a alguns que se moven por aqui parece que lles pica especialmente.
ResponderEliminarPD; Eu saludo a todos sempre, na banda do sur, na da ria , no rio e no boido......
"Pois o precio módico é compartir taxi. Que se fomente a cultura da responsabilidade e a cultura do valores. E non o despilfarro. Hai outros gastos prioritarios." Independientemente de sí é un gasto máis ou menos prioritario porque iso é moi difícil de valorar; depende do que custe, de si é subvencionado, de qué cantidade dese custo se amortiza có precio do billete e da súa utilidade e uso para a poboación. Ao mellor nos tempos que estamos deberíamos destinar estes fondos a outra cousa pero o que non podemos dicir e que non era un servizo útil. Non crees que é máis cultura do despilfarro o uso do coche particular ou do taxi ca o de un autobús que supón a circulación de un só vehículo para trasladar ata a 60 persoas? A sostibilidade é un valor; qué a promove máis o noitebús ou taxi? Incluso favore a interacción social entre a xente.
ResponderEliminarRelacionar directamente o noitebús có botellón é un uso falaz do idioma porque non é un razoamento correcto e porque a cultura do alcohol é algo arraigado en todas as sociedades europeas dende fai séculos. E é moito máis complexo que pensar "isto fomenta o botellón" porque en todolos tramos de idades haberá xente á que lle guste e á que non beber pero é algo que todos asociamos a celebración e o xúbilo porque estamos afeitos a velo diariamente no noso entorno familiar, social e incluso relixioso dende pequenos.
O que pasa e que agora puxémoslle nome e impacta máis, e "fenómeno do botellón" que non creo que sea moi diferente ó que facían nosos pais e avós cando saían pero a nosa xeración trasladamolo á rúa porque có poder adquisivo da xuventude actual non se poden pagar eses prezos polos cubatas pra que che den jarrafón. Tampouco te podes relacionar con ninguén se no lugar no que estás a música está atope. Pero eso xa daría para outro tema.
Resumindo non creo que no noitebús viaxe a tropa de futuros alcoholicos anónimos da Illa senón que é un servizo para a xuventude e evita gastos e riscos innecesarios independientemente de si na situación actual debera manterse ou non.
para o da envidia....que carallo lle teño que envidiar eu a estos dous elementos ???
ResponderEliminarIngresan en prisión los cinco detenidos por el alijo de coca hallado en un contenedor de Marín
VILAGARCÍA/LA VOZ. 19/10/2010
http://www.lavozdegalicia.es/arousa/2010/10/19/0003_8792808.htm
Esto non iva do moitebús? Porqué sempre acaba degenerando? Non estades tranquilos sen nombrar a ninguén sexa quen sexa. E por serto; A qué ven o primeiro comentario? Esto é un blog de opinións aquí constatanse feitos e a xente fala. Que é eso de proptestar por todo?
ResponderEliminarpero haber! pasade do noite bus e de cambados k pa eso temos unha Illa preciosa k cada vez somos menos os k nos kedamos aca de festa.Polo menos facer que Cambados,Pontevedra e os d Villa veñan a deixar os cartos na Illa.
ResponderEliminarAtrás quedaron os tempos de oposición, onde se falaba por parte das mocidades do PP, da actual presidenta do Parlamento, Pilar Rojo, ou do Superdelegado da Coruña, Diego Calvo, das bondades deste servizo e incluso se solicitaba dotalo de máis e mellor cobertura.
ResponderEliminar...
Mais recentes, e xa no goberno, son as declaracións a respecto da “satisfacción polos resultados desta iniciativa” ou o “éxito” con que a propia Consellaría, que agora o suprime, avaliaba o servizo, o 7 de agosto deste ano.
...
As afirmacións da Dirección Xeral de Tráfico sobre “a necesidade da súa continuidade”, xa que este servizo público tiña demostrada a súa “eficacia” e “contribuíu a eliminar vítimas” e a ”concienciar” a xente nova, non provocaron a rectificación do Sr Feijóo.
O artigo enteiro de Iria Aboi no Galicia Confidencial.
http://galiciaconfidencial.com/nova/6456.html
Gústame o artigo de Iria Aboi, analiza ben o tema dende o comezo e enumera as vantaxes do servizo.
ResponderEliminar