10.8.09

Sempre fermoso

O perelluqueiro da Abilleira, á noitiña

Detalle diurno dos pereiucos


O perelluqueiro (Crataegus monogyna) da Abilleira está fermoso en todas as estacións. As floriñas brancas da primavera dan paso a unha explosión de boliñas vermellas no verán.

2 comentarios :

Papelesdeliar dixo

Crataegus monogyna:

El espino albar se utiliza como remedio contra la ansiedad y como hipotensor (para bajar la tensión arterial excesiva). Es duirético y facilita la dilatación de los vasos coronarios, por lo que se utiliza como prevención de accidentes cardiovasculares. Si bien su uso como sedante ligero a largo plazo no reviste mayores problemas, gracias a la nula toxicidad de los preparados existentes para elaborar infusiones, su uso a dosis mayores o para aliviar afecciones cardíacas deberá monitorizarlo un médico, ya que a dosis muy altas, o en personas muy sensibles al preparado, puede llegar a producir depresión respitaroria.

E ti que dis?

A responsabilidade dos comentarios é unicamente de quen os escribe. A dirección eliminará os comentarios que estime conveniente. As peticións para borrar comentarios non serán atendidas. A participación implica a aceptación destas condicións.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...